i

45 5 3
                                    

danny parker mindig jó fiú volt. evett rendesen zöldségeket, tanult rendesen és lelkileg is egészséges lehetett.

az egyetlen különleges az volt
benne, hogy szülei milliomosként élték mindennapjaikat, vele együtt.
éjjel viszont a fiú megváltozott.
agya elborult és kiszökött otthonról.
sok sok éven át csinálta ezt.

volt egy saját búvóhelye, a közeli erdőben, egy tisztás.
a fűből itt ott hegyes, a szivárvány minden színében pompázó kristályok nőttek ki, a közelben
ártatlan kis patak csobogott. (failedkid :3)

danny mindig szerette ezt a helyet. mindig megnyugtatta, de volt amikor szabaddá tehette magát.
olyankor szeme teljesen befeketedett és az írisze pedig fehérben kezdett pompázni.
ujjai hosszabbak lettek, hegyesebbek és fekete anyag lepte be őket, amik karmokká alakultak.

a túrázók, akik éjjel látták őt, a "nightcrawler" nevet adták neki.
danny mindig pontosan három óra harmincháromkor indult haza.
szépen lenyugodott és halkan befeküdt az ágyába.

pár évvel később viszont nem tudta dühét tartani; volt amikor szülei, vagy más emberek jelenlétében is megtört a fiú álarca.
szeme kezdett feketés lenni, s íriszei is halványulni, vagy éppen a keze lett sötétebb árnyalatú.

egy szép napon, október harmincegyedikén, amikor danny tizenöt éves volt, felébredt benne valami... az a valami a gyilkolási vágy volt.

sokszor látott filmekben gyilkosságot, vagy vérontást és mindig szerette nézni, ahogy a csillogó, vörös vér,
ami ott festék volt, szanaszét fröccsen.

délután előkereste apja díszkardját és forgatni próbálta.
anyja ebédelni akarta hívni dannyt, de nem találta, ezért a trófeaterembe lépett.

danny pszichopata mosollyal és elfeketedett szemmel, s karokkal vizslatta a kard csillogó pengéjét.
- sajnálom, anya... - szólt, majd leszúrta lilly-t.

kirohant és összeszedte a legfontosabb dolgait; fegyvereket, például pisztolyt és késeket, pénzt és egy rend ruhát, majd elment megkeresni apját, elvégre úgy fair ha az egész családját kiirtja.

matthew mit sem sejtve lépett be a ház ajtaján. csend volt. túl nagy csend.
bekiáltott. semmi. hirtelen leugrott elé a plafonon csimpaszkodó danny.
- vége van, apa - suttogta és apjával is végzett.

kirohant a házból, egyenesen a búvóhelyére, majd összegezte magában: megölte az egész családját, valószínűleg már körözik is.

- hey danny - szólalt meg valaki a háta mögött.

a fiú megpördült.
három ember... nem is ember. lény állt mögötte.
- slendermannek lenne egy ajánlata...

így került danny parker a gyilkosok közé.
így lett dannyból nightcrawler.
így lett gyilkos.
ez az én történetem...

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Oct 27, 2018 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

ғᴏʀ ᴛʜᴇ sᴛᴀʀs... [ᴄᴘ ғғ.]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora