138. Jak zdobyć uwagę zodiaków?

2.2K 165 56
                                    

Koziorożec: Nie przeraź się tym, że moją wydawać się delikatnie zdystansowane na początku, chcą kogoś kto jest poważny na ICH temat, więc mogą Cię delikatnie testować. Pokaż im, że są tym, czego chcesz, dając im całą swoją uwagę i nie wahając się przy niczym co do nich mówisz. Zaufanie jest bardzo ważne dla Koziorożca.

Wodnik: Nie lubią ludzi, którzy czują się poważnie w relacji zbyt szybko. Chcą być Twoimi najlepszymi przyjaciółmi, czuć z Tobą więź i powiedzieć, że znali Cię dobrze jeszcze zanim wszystko zaczęło robić się poważne. Bądź chętny i nie spiesz się, ciesząc się chwilą z nimi. Flirtowanie jest w porządku, tylko nie odstrasz ich natychmiastowym zaangażowaniem.

Ryby: Miej długie, znaczące konwersacje z Rybami. Cenią sobie wysoką więź mentalną i kogoś, kto powoduje, że zastanawiają się nad wszystkim bardziej. Ważne dla nich jest to, aby mogły poczuć, że rozumiesz je jak nikt inny.

Baran: Uwaga Barana jest całkiem prosta do zdobycia. Bądź pewny siebie, przejmuj inicjatywę i bądź OCZYWISTY. Baran może nie zauważać Twoich podpowiedzi, więc zawsze najlepiej jest być otwartym i chwycić byka za rogi. Lubią kogoś, kto wie czego chcą. I nawet jeśli nie jesteś pewny siebie przy zbliżaniu się do nich, udawaj to, aż w końcu osiągniesz swój cel.

Byk: Bądź głupiutki i zabawny, pozwól czuć im się komfortowo z Twoją obecnością i aby nie poczuli obawy przed byciem sobą przy Tobie. Byk podziwia autentyczność i kogoś, kto nie jest negatywnie nastawiony do pozostawiania rzeczy lub ludzi za sobą i nie boi się tego, co świat o nich myśli.

Bliźnięta: Zbliżaj się powoli, pewnie. Przynajmniej ze sprawami emocjonalnymi. Pokaż, że jesteś pewny i zdolny do poświęcenia czasu, aby ich poznać. Cierpliwość jest kluczem do sukcesu. Bliźnięta nie otworzą się przed Tobą zbyt szybko, ale pozwól wybrać im tempo powolnego przekonywania się do Ciebie i mówienia Ci o głębszych sprawach, jest to najlepsza opcja, aby poznać je najlepiej.

Rak: Szczerze, śmiej się i uśmiechaj z ich żartów lub komizmu. Rak prawdopodobnie będzie dawał znaki, że jest Tobą zainteresowany, i to Twój interes aby na nie odpowiedzieć. Nie lubią czuć się odrzucone, ale będą wytrwałe, jeśli będą wiedzieć, że jesteś zainteresowany. Bądź tak oczywisty i szczery jak one.

Lew: Szczerze, bądź otwarty na wszystko... Lwy są namiętnymi, szalonymi i kochającymi ludźmi, którzy chcą po prostu mieć kogoś, z kim mogą się bawić. Dziel się tą samą energią i bądź podekscytowany światem z nimi.

Panna: Bądź w stanie sprostać sobie. Nic nie jest bardziej atrakcyjne dla Panny jak ktoś, kto może powstrzymać swoje emocje w każdej sytuacji. Ktoś, kto bierze los w swoje ręce wdzięcznie i zawsze podnosi się po upadku, ponieważ to jest to, co Panna robi najlepiej. Nie potrzebują Ciebie, potrzebują kogoś, kto pozwoli im zatrzymać ich własną niezależność, a te pozwolą zatrzymać Ci swoją.

Waga: Miej kochającą, wyrozumiałą, otwartą aurę. Bądź gotowy na wysłuchanie i miej empatię. Dla Wagi ważne jest to, aby mieć kogoś, komu mogą po prostu zaufać i opowiedzieć o tym, co czują, czy źle czy dobrze. Po prostu bądź chętny i miej otwarte serce.

Skorpion: Pokaż jakąś pasję o czymś, zdecydowanie nie bądź nudny. Uwielbiają słuchać o tym, co powoduje, że Twoje serce jest szczęśliwe, a potem dadzą Ci tą samą energię.

Strzelec: Doprowadź ich do śmiechu, a już są Twoi. Poczucie humoru jest ważne. Dodatkowo nienawidzą ludzi, którzy biorą życie zbyt poważnie i stosują się do zasad, żyj nieszablonowo i na swoich własnych zasadach. Miej swoje własne zdanie, bądź chętny do pokazania swojego własnego indywidualizmu.

𝐙𝐎𝐃𝐈𝐀𝐂𝐒Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz