Substrate(Chanbaek day special)

1.4K 185 8
                                    

အခ်ိဳ႕Enzyme​ေတြကActiveျဖစ္​​ဖို႔အတြက္သူတို႕အတြက္Specificျဖစ္တဲ့​​​​subtrateဆိုတဲ့ပစၥည္​း​ေလးလိုသလိုကိုယ့္​့အခ်စ္​ကလည္​းByun Baekhyunဆိုတဲ့မင္​းရွိမွActiveျဖစ္​ႏိုင္​တာမ်ိဳး....
-
-
ခမ္​းနားမႈႏွင္​့အဆင္​့အတန္​းကို​ေဖာ္​က်ဴးထား​ေသာလူကုန္​ထံအသိုင္​းအဝိုင္​းမ်ားသာအလာ​ေသာitalianစား​ေသာက္​ဆိုင္​တစ္​ခုတြင္​...

"အဲ့ဒါဆိုChanyeol shiကထယ္​​ေဆာင္း​group​ရဲ႕ဆက္​ခံသူေပါ့ဟုတ္​လား"

Arr...Nae

"​ေနာက္​က်ရင္​ကြၽန္​မတို႔ကုမၸဏီနဲ႔မိတ္​ဖက္​​ေတြျဖစ္​လာႏိုင္​တာ​ေပါ့"

"ဟုတ္​တာ​ေပါ့ကုမၸဏီခ်င္​းအက်ိဳးတူပူး​ေပါင္​းရင္​က်ြန္​တာ္တို႕စီးပြား​ေ​ရး​ပိုၿပီး​ေတာ့တြင္​က်ယ္​လာလိမ္​့မယ္​ထင္​ပါတယ္​..."

"အကယ္​၍ကြၽန္​မတို႔လက္​ထပ္​ျဖစ္​ရင္​ရလာမယ္​့အက်ိဳးအျမတ္​ကိုစဥ္​းစားၾကည္​့ပါအံုး...ဒီ​ေဆာက္​လုပ္​​ေရး​ေလာကတစ္​ခုလံုးကိုကြၽန္​မ​တို႔ခ်ဳပ္​ကိုင္​ႏိုင္​ၿပီ"

Chanyeolထ​ေျပးခ်င္​​ေန​ေသာ္​လည္​းတည္​ၿငိမ္​​ေအာင္​မနည္​းထိန္​း​ေနရသည္​။
သူအိမ္​​ေထာင္​ဖက္​လာ​ေတြ႔တာလား...စီးပြားဖက္​နဲ႔လာ​ေတြ႔တာလားမသဲကြဲဘူး...ဘာ​ေၾကာင္​့အခ်စ္​​ေရးကိုစီးပြားတြက္​တြက္​ၾကတာလဲသူတကယ္​ကိုမ​ေတြးတက္​​ေတာ့...

Park Chanyeolဆိုသည္​မွာသူ​ေဌးႀကီးပတ္​ထယ္​​ေဆာင္​းရဲ႕​ေျမးႀကီး၊ထယ္​​ေဆာင္​းGroupရဲ႕အ​ေမြဆက္​ခံသူပင္​...
ဂြၽန္​စတန္​းဖို႕ဒ္​တကၠသိုလ္​က​ေနBusiness majorနဲ႔ဘြဲ႔ရခဲ့ၿပီးထယ္​​ေဆာင္​းGroup၏​ဒုဌကၠဌလည္​းျဖစ္​သည္​။
ထက္​ျမက္​ျခင္​း၊စီးပြား​ေရးအကြက္​ျမင္​ျခင္​းႏွင္​့ဆန္​းသစ္​​ေသာအ​ေတြး​ေခၚ႐ွိျခင္​း​ေၾကာင္​့​ေဆာက္​လုပ္​​ေရး​ေလာကတြင္​ထယ္​​ေဆာင္​းႏွင့္​့Park Chanyeolဆို​ေသာနာမည္​ကို​ေနရာ​ေကာင္​း​ေကာင္​းတြင္​ထိန္​းထားႏိုင္​သည္​။
႐ုပ္​ရည္​႐ူပကာ​ေၾကာင္​့လည္​းသူ၏နံ​ေဘးမွာသူ​ေဌးသမီး​ေလး​ေတြဆိုတာဝိုင္​းဝိုင္​းလည္​...

ထိုသို႔​ေသာPark Chanyeolသည္​အခ်စ္​ကိုကိုးကြယ္​သူျဖစ္​သည္​။သူမ်ား​ေတြလိုစီးပြား​ေရးအတြက္​လက္​ထပ္​ျခင္​းကိုလံုးဝလုပ္​မည္​မဟုတ္​...
သူတကယ္​ခ်စ္​တကယ္​​ေမတၱာ႐ွိသူကိုပဲခ်စ္​သူအျဖစ္​​ေရြးခ်ယ္​မည္​ဟုသံနိဌာန္​ခ်ထားသူလည္​းျဖစ္​သည္​။အခ်စ္​ဆိုသည္​မွာလည္​းသူအပူတျပင္​းလိုက္​႐ွာစရာမလိုအခ်ိန္​တန္​လ်ွင္​အ​ေၾကာင္​းအမ်ိဳးမ်ိဳးျဖင္​့သူ႔နား​ေရာက္​လာမည္​ဟုလည္​းယံုၾကည္​သည္​။

VITAMINSWhere stories live. Discover now