-Merhaba Rose.
-Merhaba Jessie, merhaba Mila. Ah şef geliyor dizilin.
Şef:
-Evet bugun Rose, Andrew ve Jessie siz servise bakiyorsunuz Mila ve sunny sizde mutfaga digerleriyle, bugun onemli bir toplanti var dikkatli olun.
-Peki şef.
-Duydun mu Jessie bugun MG holdig burayi kapatmis, cok onemli bir toplanti galiba sabahtan beri hazirlik yapiliyor.
-Oyle mi? Dikkatli olmaliyiz o zaman.
-Ahh iste geldiler, Henry Martin i goruyor musun? Cok yakisikli ne asil duruyor ama ayni senin gibi.
-Rose sende ne alakasi var "guluyor"
"imali bir bakis atarak"
-Cok alakasi var canim gecen gun yakisikli bay CEO muz Milaya seni sordu.
-Dalga mi geciyorsun? Gercekten mi? Mila hic bahsetmedi.
-Geldiler, menuyu goturmuyoruz sunum ayarlandi onceden. Simdi toplanti yapacaklar şeften isaret olinca servise basliyoruz tamam mi?
"gulumseyerek"
-Anlasildi şef rose.
-Yapma Jessiee. Baksana yaa CEO iclerinde gunes gibi parliyor resmen. Ne havali arada sanada bakmiyor degil hani gulumsemenden etkilenmis gibi gorunuyor. Ne zaman gulsen gozleri sana kayiyor.
-Hadi ordan Rose koskoca holding CEO su bir garsondan neden etkilensin ki? Ustelik MG nin tek erkek cocugu. Yonetim hakki onda. Kesin daha dogar dogmaz evlenecegi kizi ayarlamislardir bile.
-Bilemiyorum artik
...
-Ohh bugunude atlattik ya dahada olmeyiz. Mila bugun mutfakta oldugu icin cok sansli isi cok erken bitti simdi uyuyordur bile evde.
-Evet rose hadi iyi geceler.
-Ee sen tek mi gideceksin eve kadar otobuslerde son seferini yapti.
-Sorun degil, bir seferden birsey olmaz gorusuruz.
-Gorusuruz Jessie.
Zifiri karanlik saat gecenin 1 i is bugun cok gec bitti haftalik temizlikte bugune denk gelmisti. Jessie en az 40 dakika yurume mesafesi olan evine tek gitmek zorundaydi. Korkuyordu. Derken bir korna sesi duyuldu Jessie korkudan arkasina bile bakmadan hizlica yurumeyr basladi kalbi yerinden cikacak gibiydi. Ne o? bir sapik mi takildi? Aman Allahim sokakta birtek o vardi ne yapacakti. Derken Nazik ve huzur veren bir erkek sesi duyuldu.
-Merhaba bayan Jessie? Sanirim son otobusu kacirdiniz?
Jessie korkarak arkasina dondu ve harika bir spor arabanin icinde Henry Martininin sicacik gulumsemesiyle karsilasti. Kalbi artik deli gibi atmayi birakmisti. Yavasca Henry e dogru egilip gulumsemesine karsilik vererek
-Merhaba efendim. Evet bugun yanliz basima yurumek zorunda kaldim sorun degil ama
-Saat bir bayanin sokakta yalniz kalmasi icin pek uygun bir zaman degil gibi gorunuyor. "arabanin kapisini acarak" buyrun lutfen size evinize kadar eslik etmek isterim. Ayrica adim Henry, Henry Martin. Yanlizca adimi soylemeni tercih ederim "guluyor"
-Cok naziksiniz
- Her zaman bu kadar gec mi cikarsin?
-Genellikle ama bugun restoranin haftalik temizligi vardi bu yuzden saat epey gecikti.
-"gulumseyerek bana dondu" Sizi cok yormuslar sanirim bunun icin Şef David e bir firca mi cekmeliyim
-Ahh gercekten iyi birisiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evliliğim Bir Hata Mı?
RomanceAilesinin dusuk gelir durumu yuzunden calisan genc ve guzel jessie liseden beri asik oldugu ve evlilik hayalleri kurdugu luke ile ayrilmak zorunda kalir. Luke onun icin dunyanin en iyi adamidir. Bir gun calistigi restoranda genc ve yakisikli bir CEO...