*joan*
"MEIDEN DIT IS JAKE" roept gert. Ik draai me om en ik kijk hem aan, Jake. Hij is hier, ik twijfel geen seconde en ren weg. Op de voet gevolgd door Isha. "Joan wacht nou" roept ze, hijgend sta ik stil. "Ik.. Hij is hier. Jake is hier" huilend val ik in haar armen. "Iknow, maar wil je nou serieus voor hem het interview afzeggen" vraagt ze. "Nee nee natuurlijk niet" zeg ik snikkend "kom op dan Lets do this! iknow het is moeilijk maar probeer er niet aan te denken"zegt isha geruststellen. "ik zal het proberen"antwoord ik terug, meteen wordt ik in een knuffel gedrukt door isha. "Come on, we gaan make-up check doen" zegt ze met een glimlach.
*jake*
"Kennen jullie elkaar?" Vraagt Gert. "uh ja we hebben een tijdje wat gehad, en elkaar al een paar jaar niet gezien" antwoord ik terug. 'ah vandaar" bromt gert. na een paar minuten gewacht te hebben komen ze terug, "iedereen op hun plaatsen"schreeuwt gert door de studio. Isha en joan gaan in hun positie staan en ik maak foto's terwijl ik naar joan blijf staren. Ze is zo mooi, kijk dan haar lach haar ogen wauw. "Jake?" "Jake!" Roept Gert. Ik schrik wakker uit mijn gedachten en ik zie dat Joan een beetje blozend weg kijkt. "Je moet foto's maken niet staren" bromt gert boos. "Uh ja sorry" zeg ik beschaamd en ga door met mijn werk. Na het bekijken van de foto's vraagt gert aan isha of ze morgen nog een keer terug willen komen want hij heeft een voorstel.
(Volgende dag)
Goeiemorgen dames & Jake roept gert door de zaal heen, hij komt aanlopen in een pak en net zoals elke ochtend met z'n favoriete mok met een olifant erop. Ik heb zelf iets simpels aangetrokken een zwarte jeans met zwart shirt en mijn witte all stars. Gert komt aanlopen en gaat ook aan de grote tafel zitten waar wij al aan zaten. "Mijn voorstel was dus........ Dat Jake jullie de rest van de tour begeleid, foto's maakt van alles wat jullie doen en hoe. Lijkt jullie dat wat??" Vraagt Gert vrolijk. "Uh" meer komt er niet uit mijn mond. Voorzichtig kijk ik Joan haar kant op en zie haar met tranen in haar ogen naar isha kijken. "Jaa dat lijkt me een heel leuk plan" roept Isha opgewonden. "Mooi, vanaf vandaag is hij dus jullie fotograaf, ik heb het al met jullie manager besproken het komt goed" zegt gert. En ik zit er bij en ik kan het niet geloven eigenlijk. Gert loopt weer weg, en ik ben de rest van de dag vrij dus ga ik naar huis. Joan en isha krijgen waarschijnlijk dikke ruzie om mij. Tuuuttuuuttuuuut "met Jake?" "Hallo Jake, Gert hier" "O hai" "je begrijpt dat je straks moet inpakken en morgen met hun mee vliegt naar san Fransisco. En gewoon de rest van de tour met hun afmaakt." "O nee dat had ik nog niet begrepen maar bedankt voor het doorgeven, hoelang zijn we weg dan?" "Nog zo'n 4a5 maanden denk ik." "PFOE dat is lang Njaa tot morgen Gert" en ik hang op.
4 maanden met Joan. Wauw.
-----------------------------------
HAI GUYS,
HET SPIJT ME ZOOO DAT IK AL ZOOOOOOOOOOOOOO LANG NIET MEER GE-UPDATE HEB & DAT DIT STUKJE ZO SLECHT IS.
NAJA PLEASE BLIJF : VOTE&COMMENTEN👏💪👌
THANKS BABES
ILOVEYOUU💞
-xx- ILSE
JE LEEST
i hate that i still love you
RomanceLees eerst het vorige deel: I hate that i love him we zijn vier jaar verder, joan is nu 20 en is profesioneel danseres. Ze heeft school afgemaakt zonder problemen, en ze is nog single. haar beste vriendin is isha en ze hebben samen een dancetour in...