*Joan*
Om acht uur ging de wekker ugh, we kleden ons snel om in een jogging broek met sweater en gaan ontbijten. Yoghurt met vers fruit en een latte. Daarna pakten we onze spullen en vertrokken naar de studio waar onze foto's gemaakt zouden worden. Eerst moest ik in de make-up: foundation, poeder, zwart/ grijze oogschaduw en wing eyeliner met mascara en felrode lipstick. Voor isha: foundation poeder bruin/goud en eyeliner met mascara en roze lipstick. Toen gingen we ons omkleden eerst isha: een high waisterd spijker short met daarop een crop top en een spijkerjasje met studs en schoenen roze lage Allstars. Haar haar was in een hoge staart met een bandana. En ik kreeg: een rood baseball jurkje met een zwart (nep) leren jasje met een gouden ketting en hoge zwarte all stars, mijn haar was in een scheve vlecht met een zwarte beanie met young erop.
We beken elkaar in de spiegel en keurden het goed. Toen hadden we eerst het interview:
I = interviewster
J = Joan
B = isha van (b-babe)
I: Hi girls hoe gaat het?
B: goed super zelfs
I= hoe vinden jullie het om voor zo'n publiek te dansen
J: super het voelt zo goed om je passie te uiten voor mensen die het geweldig vinden om te zien.
I: jaa snap ik en is het met de boyfriends?
B: goed ik heb een vriendje in Nederland hij heet luuk en komt af en toe kijken
J= ik ben single
Enzo ging het interview nog een kwartier verder die mensen zijn eigenlijk alleen maar geïnteresseerd in je privé leven niet in je carrière. We liepen terug naar de make up om te checken en toen was het zover onze eerste fotoshoot in Engeland. We liepen de ruimte binnen en we moesten op onze plaatsen gaan staan en alvast wat houdingen gaan oefenen want de fotograaf was iets te laat. Ik klom bij isha op de rug en we maakten gekke lucht foto's
*jake*
"Jakie" hoorde ik Lucy zeggen. Ik stond onder de douche en Lucy kwam binnen, nee echt binnen ze kwam ook onder de douche staan. Dus van het een kwam het ander en een halfuur later dan gepland kwam ik beneden voor ontbijt. Ze hadden nu toch een interview dus als ik opschiet haal ik het nog net. Net op dat moment gaat mijn telefoon, "yoo bro" hoor ik Toby roepen. Met Toby heb ik als enige nog contact hij is echt een broer voor me en hij is er altijd voor me geweest. "Yoo dude" roep ik terug. "Ik ben in de Starbucks kom je ook" zegt ie nu zachter. Ik kijk op de klok en zie dat ik nog een halfuur heb "omw" vertel ik hem en hang op. 5 minuten later ben ik bij de Starbucks en bestel een cappuccino. "Toby ga je mee naar de studio " "jup" zegt ie met een smile. En we lopen naar m'n auto en rijden naar de studio. Toby is een jaar nadat ik vertrokken ben naar Londen verhuisd.
Zodra ik naar binnen loop zie ik 2 meiden gekke foto's maken met hun mobiel. "Hèhè jij komt ook nog es aanzetten" roept gert mijn baas. "Sorry ik werd opgehouden door Toby hier" lach ik.
"MEIDEN DIT IS JAKE" roept gert
"JAKE DIT ZIJN ISHA EN"
De rest hoor ik al niet meer zodra het andere meisje zich omgedraaid heeft ben ik van de wereld.
Joan spookt er alleen nog maar door m'n hoofd Joan is hier Joan de liefde van m'n leven Joan.
In een flits kom ik terug op aarde want Joan rent weg, met isha achter zich aan.
-------------------------------------
Heyhey
OMG ze zijn herenigd
Zijn jullie voor joja
Of voor luja? TELL me in the comments
VOTE & COMMENT
LOVE X ILSE
JE LEEST
i hate that i still love you
RomanceLees eerst het vorige deel: I hate that i love him we zijn vier jaar verder, joan is nu 20 en is profesioneel danseres. Ze heeft school afgemaakt zonder problemen, en ze is nog single. haar beste vriendin is isha en ze hebben samen een dancetour in...