J U R N A L
Încă de mică am putut vedea lucruri ce oamenii normali nu puteau. Am trăit văzând monştrii în diferite locuri. Mereu şi mereu. Umbre cum fug, lumini apărute din senin, ochi în întuneric, ba chiar şi siluete translucide. Însă, asta nu m-a oprit din a-mi trăi viaţa ca o fată normală. Cu timpul am învăţat să mă obişnuiesc şi să nu le mai acord atâta importanţă. Doar că viaţa mea n-o să fie niciodată ca a celorlalţi.
Nu când ai prieteni ca ai mei.
C A R T E A U R M A Ş I L O R
"Dragul meu urmaş ce păşeşti printre aceste rânduri, te rog să fii atent la ceea ce este scris. Poate nu toţi străbunii tăi au scris ceea ce a trebuit, dar alege ceea ce te interesează. Ai grijă de umbra ce te va urma de acum înainte."
L.W.
Prima pagină
(1818)"Am avut un vis... iar în acest vis trebuia să scriu această carte. Nu ştiu dacă va folosi cândva la ceva, dar cu siguranţă va fi păstrată."
L.W.
Pagina a II-a
"Pare rece, dar nu este aşa. Pare distant, dar te vrea aproape. Refuză să te strige în real, dar îţi rosteşte numele de nenumărate ori în gând. Te-ai prins cine este, dragul meu urmaş?"
L.W.
Pagina a III-a
"Nu ştiu dacă vei face acelaşi lucru ca mine, dar ai grijă la ce se află în jurul tău. Spiritele există. Crede-mă nebună, dar eu ştiu adevărul..."
L.W.
~Pagina a IV-a a fost ruptă~
Pagina a V-a
"L-am omorât... Poate nu cu mâna mea, dar a murit pentru mine. N-am să mă iert pentru asta niciodată. Te rog să nu faci aceeaşi greşeală ca mine, dragul meu urmaş."
L.W.
~Pagina a VI-a a fost nescrisă~
Pagina a VII-a
"Cu ce te-aş putea ajuta, viitorul meu urmaş? Nu cred că eu sunt ajutorul tău, ci umbra de lângă tine. Dacă nu te-ai prins mai aşteaptă şi priveşte în oglindă. Se lasă greu convins."
A.W.
Pagina a VIII-a
"L-am făcut să apară de nenumărate ori la doar simpla rostire a numelui său. De parcă am făcut un pact pe viaţă. Însă tot ajutorul meu a fost să îl las în ruinele sale alături de un pandantiv albastru. Te rog, scoate-l din singuratate, viitorul meu urmaş..."
A.W.
~Pagina a IX-a a fost ruptă~
~Pagina a X-a a fost pătată de sânge~
Pagina a XI-a
"Crezi în spirite? Probabil de acum înainte vei crede... Şi dacă nu te-ai convins încă, priveşte în spatele tău şi salută-ţi noua umbră."
S.W.
Pagina a XII-a
"Într-o noapte am privit steaua căzută din vechea grădină. Poate că n-am reuşit sã-l salvez din infernul său, însă am reuşit să-i trezesc ceva mai preţios. Inima. Te rog, salvează-l în locul meu, urmaşul meu..."
S.W.
~Pagina a XIII-a a fost pătată de sânge~
~Pagina a XIV-a a fost nescrisă~
Pagina a XV-a
"Mergi alene printre aceste rânduri, urmaşule. Totul este ascuns aici. Tot ce ai nevoie pentru a ajuta o umbră pierdută în lume. Anii au schimbat umbra. Răbdarea, speranţa, totul s-a dus. Îl mai poţi ajuta, urmaşule?"
H.W.
Pagina a XVI-a
"Undeva. Departe. Atât de departe de casă... A apărut pentru prima dată. Probabil deja sătul de aceşti ani. Probabil la fel de sătul ca tine, urmaşule, să citeşti aceste pagini.
În acea depărtare, unde luna se contopeşte cu pământul, între doi plopi bătrâni, şi-a ascuns durerea şi a îngropat-o. Poţi să-i readuci sentimentele şi să-l vindeci, urmaşule? O poţi face chiar dacă acest lucru ţi-e INTERZIS?"H.W.
Pagina a XVII-a
"I N T E R Z I S S Ă A J U Ţ I S P I R I T E L E"
~Pagina a XVIII-a a fost nescrisă~
Stop. Aici se termină, dragul meu urmaş. Tu trebuie să scrii continuarea. Eşti pregătit? Viitorul cărţii şi al umbrei depinde de tine.
CITEȘTI
Interzis
Paranormal" - Ajută-mă... - Nu-i pot ajuta pe cei ca tine. " A vedea lucruri ce oamenii normali nu le pot vedea pare o abilitate extraordinară, însă vine cu defectele ei. Să vezi spirite și alte creaturi nu mai este atât de minunat pe cât sperai. S...