Hej tu znowu ja ✌
Wgl zanim ktoś to przeczyta to miną lata.
Nie , nie dlatego że teraz tego nie dodam.
Dodam to odrazu po napisaniu ale zanim ktoś to znajdzie to trochę to potrwa.Okej teraz chce powiedzieć może trochę o moich odczuciach z tym że czuje się kimś innym niż jestem. Ogólnie pewnie pisownia i ortografia tu nie będzie najlepsza ale gdybym o tym myślał to nie było by to od serca.
Chciałbym któregoś dnia wstać , obudzić się kimś innym. Sobą. Tym wewnętrznym. Tym którym się czuje.Ale wiecie co ? Tak się nie stanie.
Nie zrobię pstyk palcami i już jestem chłopakiem i nazywam się Wiktor. Kiedyś mówiłem koleżankę że chce ściąć włosy (teraz mam do ramion) a on wzięła to jako żart. Nie ciagnalem tematu bo nie chciałem żeby się wydało.Na początku wszyscy myśleli że jestem lesbijką, przez mojego snapa. Po prostu dodawałem ( i dalej to robie ) dużo snap ów z napisami "love is love" i ogólnie o "lgbt" na tellonym pytali o to ale powiedziałem że nie. Jak pytali czy jestem kimś z lgbt to też mówiłem że nie. Nie byłem tego świadomy więc no. Zresztą nie odpowiadał bym przed jednak jakąś tam grupą ludzi o tak prywatnych sprawach. Nikt o tym nie wie oprócz was a wy nie wiecie jak wyglądam ani nic więc jest łatwiej o tym mówić.
Raz wpisałem w necie " czy jestem trans ?" Nigdy tak nie róbcie bo to tylko inni pewnie tak samo mało doświadczeni ludzie jak wy wiec to głupota. Tam samo jak testy na to. Nikt oprócz psychologa czy seksuologa nie jest w stanie tego sprawdzić.
Dziewczyna w moim wieku zadała to pytanie opisała sytuacje do mojej tylko ona nie chciała zmienić płci no a ja chcę. Wszyscy tam pisali że to dorastanie że kiedyś zacznie chcieć się podobać chłopakom i jej przejdzie. Serio ? Nikt nie jest w stanie przez internet osoba w twoim wieku czy ktokolwiek bez wykształcenia tego nie sprawdzi. Jedna dziewczyna tylko napisała co ja powtarzam od początku.Teraz zauważyłem z jaką łatwością jest mi pisać jako osoba męska. W sensie nie myślę o tym żeby pisać w sobie męskiej, po prostu to robie.
///////////////////////////
To chyba tyle na dziś
Wsumie robie to w formie pamiętnika bo chce coś popisać a do papierowego pamiętnika coś nie mam przekonania bo tamto szybko porzuce a Wattpada mam cały czas
CZYTASZ
Dziwne Historie Z Życia//Story Of My Life
Short Storyno cóż, to po prostu opowieści z mojego życia