park jimin

1.6K 64 11
                                    

Bilinmeyen: Seni tanımadan önce hayatım iyi geçiyordu. Ama seni tanıdığım anda kalbimi çaldın. Kalbim artık senin kalbinde kilitli. Seni seviyorum desem duymazsınki. Ellerine tutmak istesem tutamamki. Sen benim için imkansızsın. Bu benim canımı çok yakıyor. Seni her gördüğümde kalbim hızlı atmaya başlıyor. (15:59)

Bilinmeyen: jimin seni dün sevgilinle gördüm. Mutluluğunuzu seyrettim Kalbim kan ağlarken sizi tebessümle izledim. Biliyorumki ben acı çeksemde senin mutlu olman benim için daha önemli. (16:00)

(Görüldü)

Bilinmeyen:  bugün üzgün olduğunu gördüm. Moralim bozuldu. Biliyormusun jimin ben her gece ağlıyorum acı çekiyorum. Sırf seni sevdiğim için aşkından delirecek gibi oluyorum ama sen beni görmüyorsun. Bu benim hayata küsmeme sebep oluyor. Seni seviyorum jimin. Hep seveceğim. (17:37)

(Görüldü)

Bilinmeyen: park jimin.Ağlamama sebep oluyorsun. Bugünde moralin bozuktu. Bir sorunun varsa bana anlatabilirsin. Ben acılarımı dindirecek ilacı bulamıyorum. Beni keşke görsen. Ben görünmez değilim ama artık yaşayan bir ölü gibiyim. Sana ihtiyacım var jimin seni seviyorum.(19:00)

Park jimin yazıyor...

Bilinmeyen: hayır yazmamalısın jimin. (19:01)

Park jimin:  bu kadar canının yandığını bilmiyordum.Özür dilerim.(19:04)

Bilinmeyen: özür dileme park jimin. Ben seni ne kadar çok sevsemde. Senin mutluluğun daha önemli. Şimdi kapatmalıyım. Görüşürüz hayatımın anlamı.(19:06)

Park jimin: özür dilerim. Benim bir sevgilim var. Istesemde seninle birlikte olamam  (19:08)

Park jimin çevrimdışı
Bilinmeyen çevrimdışı

Park Jimin TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin