Vos atidarau duris mane pasitinka dulkių kvapas priverčiantis atsikositi.Peržvelgiu kambary kuriame keliose kampuose kabojo keli voratinkliai.Aš čia ne miegosiu.Visos sienos ružavos lig cukraus vata.Ant grindų guli taip pat nudulkejės violetinis kilimas o,ant spintelių priklijuota daug lipdukų su drugeliais.
Tados man buvo tik 9.Ir nuo tados prasidėjo pokyčiai ir grįždavau čia kas vasara susitikti su draugais o dabar viskas kitaip.Aš viena.Pajaučiu šaltą delną ant mano pečio.Atsisuku į močiutė.
- Džo,tu tikrai čia negali miegoti geriau eik į svečių kambary o rytoj viską aptvarkysiu.Aš einu miegoti. - Atsikosėja. - Labanakt. -
- Labanakt - palaukus kol ji nueis,tyliai nulipu laiptais į apačią ir prasidarau šaldytuvą.Pagriebiu jogurtą ir šaukštelį ir Nueinu į svečių kambary.
***
Kvailas žadintuvas iš kitos sienos pusęs.Niekados nesuprasdavau kam seneliams keltis šeštą ryto.Nusprendus kad ne užmigsiu apsirengiu paprastai.Kelnės nors dabar yra vasara,ir paprastus marškinius.Plaukus surišu į kuoduką.
Gal jaučiuosi geriau nei vakar.Ir man atsiranda didelis noras susitvarkyti savo kambary.Viskas tęsis iki vasaros pabaigos.Aš vėl eisiu į naują mokyklą.
Atsistojiu nuo lovos ir tingiai pradedu eiti link buvusio kambario.Viska per darau.Per stumdau baldus.Lipdukus nuklijuojiu nuo spintelių o sienas nudažau juodais dažais rastais senelio garaže.
***
Viskas ko noriu yra gulėjimas hamake ir žiūrėjimas į dangų.Net ne pajutus pro tvora įšoka didelis šunekas kuris pargriauna hamaką ant žemės,ir aš nukrentu o didelis padaras palaižo mano veidą.
- Meška!Nagi nulipk nuo jos! - pas mūsu atbėga mergina pasiimdama šunį. - Atsiprašau,ir beje aš Nina o tu nauja čia?
- Mhm...Ne...Aš čia atvykstu kiekvieną vasarą - nejaukiai pasimuistau.O merginos akis išsiplečia ir ji puola mane apkabinti.
- Džoja!Tu čia! -
Kas čia dedasi po galais...?
YOU ARE READING
[HIM & I]
Teen FictionDžoje visados ne mėgo naujiu draugų ar naujų dalykų gal dėl sunkios tėvų santuokos o gal ir persikraustimu į įvairiausias šalis?Bet gal seni draugai Džoje pasims į tą pasaulį kur gyvena visi? Dar karštas vaikinas kuris kiekvieną vasarą padeda dirbti...