Tanışma

560 27 12
                                    

Yeni okul yeni insanlar ve her zaman yeni öğrenci damgasını yiyen ben. Bu yıllardır böyleydi ailemin işi yüzünden her yıl ülke değiştirirdik ama bu sefer farklıydı kendi ülkemizdeydik. Ve son okulumdu(ben öyle umut ediyorum). Okulun bahçesine girdiğim anda tüm gözler bana dönmüştü. Oldum olası dikkat çekmesini seven biri değildim. Dikkatler üstümde olduğunda gerilirdim şuan olduğu gibi. Okul binasına girdiğimde müdürün odasını aramaya başladım ama malesef çok şanslı biri olduğum için bulamadım. 

-Yardım etmemi ister misin ?

+Şeyy ben sadece müdür odasını arıyordumm.

-İstersen sana yolu göstere bilirim ?

+Pekala gidelim.

-Beni takip et. Bu arada ben Suho son sınıfım.

+ Tanıştığıma memnun oldum. Bende Haru. Bu okula babam yüzünden geldim. Bende son sınıfım.

-Bende haru

   müdürün odasına kadar bir kaç Cümleden fazla konuşmamıştık.

-Müdürün oadası burası

+Yardımın için teşekkür ederim suho

-bişey değil. Görüşürüz.

+görüşürüz..

O ana kadar sevgi yada farklı bir duygu hissetmenyen ben suho ile konuşurken yıldızları görmüştüm. Buna bir anlam verememiştim açıkcası üstündede durmamıştım nede olsa koskoca okulda onu bir daha görmeyeceğim.

Müdürün kapısını çaldım ve içeri girmek için izin bekledim. Tanrım oda ne ben suratsız göbekli birini beklerken Genç ve gayette yakışıklı biri vardı. Adamın yüzüne dik dik baktığım için kendime tokat atmak istemiştim.

-Buyrun

+Kayıt işlemleri için gelmiştim.

-Lee Haru değil mi. Dosyanız önceden elime ulaştı. Sınıfınız 11-F Ders listeniz de burda. Beni takip edin sınıfınızı göstereyim 

+Peki. Teşekkürler Bay Choi.

Sınıfa girdiğimiz anda  herkes bize bakmaya başlamıştı Bay Choi beni tanımaya başladı.

-Yeni sınıf arkadaşınız haru ile tanışın artık bu sınıfta okuyacak. kendini tanıt haru.

Şu tanışma olayını oldum olası sevmemiştim sana bak onlarca yüz ve senin o konuşmanı bekliyorlar.

+Ben Lee Haru Amerikadan Transfer oldum. İyi anlaşalım ^^

-Kendini tanıttıgına göre boş yerlerden birine geçe bilirsin haru. 

Oturmak için sınıfa göz atarken onu görmüştüm Suho yu ban gülümseyerek bakıyordu. Arka sıralarda tek başına oturan bir kızın yanına oturmaya karar vermiştim. Yanına oturacağımı anladığında eşyalarını toplayıp bana yer açtı. Sevimli bir tipe benziyordu. Yüzüne yakışan kemik gözlük takmıştı fazla tatlıydı.

-Merhaba Haru ben Min Hae 

+Merhaba Min Hae

Ders Matematikti İlgimi çekmemişti. Ders boyunca boş Suho'yu izlemiştim buna engel olamıyordum.. Sonunda o kurtarıcı ses duyuldu ve hoca sınıftan çıktı. Zilin çalmasıyla derin bir nefes alıp rahatlamıştım. Min hae büyük heycanla bana dönerek.

-Sana okulu gezdirmemi ister misin ?

+İsterim 

-Hadi ozaman 

Min Hae tam anlamıyla okulun her yerini gezdirmişti. okul gerçekten büyüktü. Spor ve müziğe agırlık veriyorlardı. Hayallerimde ki okulun karşılığı gibiydi. Zilin sesiyle sınıfa doğrı yola çıkmıştık. Ders Tarihti. Daha okula gelmemin ilk gününde eşli proje ödevi vermişlerdi. Yetmemiş Tarih öğretmeni isim listesinden şanslı kişileri seçip eş yapmıştı ve evet eşim Suhoydu. Onunla tanıştığımdan beri görünce kızarıp renk değiştirmeye başladığım yetmezmiş gibi bir haftayı birlikte ödev yaparak geçirecektik. 

Bir Hafta !

Merhaba AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin