Tam bir hfta geçti üzerinden. Suho'yla geçirdiğim tam bir hafta.Sanki Suho bana iyi gelmişti. Yeni gelmiştim ama sanki 1 yıldır buradaydım. Hıı Min Hae'yi de geçmemeliyim. O bir hafta boyunca hep bana yardımcı oldu. Okulda hep yanımdaydı. 1 saniye bile ayrılmadı. Sabah oldu. Suho beni aradı.
-Aloo Haru
-Efendim Suho!
Sesim kısık ve boğuk çıkıyordu. sebebide hasta olmamdı.
-Haru iyi misin?
-Hasta oldum Suho. Malesef bugün okula gelemeyeceğim.
-Peki ya ödev teslimi???
-Malesef o kadar hastayım ki gelemem. :(
O gün Suho bana kırılmış olabilirdi. Çünkü bu onun için önemliydi. Peki ya bunu fırsat bilenler...
Gün boyunca neler olup bittiğini Min Hae bana haber veriyordu. Geldiğim günden beri gıcık olduğum kız Dae bunu fırsat bilip sunumu Suho ile birlikte sunmuş. Min Hae bunu bana söylediğinde içimden okulda olup onunla büyük bir kavga etmek geldi. Ama hastaydım ve evden çıkamıyordum. Elbet iyileşicektim.
..................... 3 GÜN SONRA ...................
Hastalığım geçmişti ilaçlar işe yaramıştı. Okula geldim ve 2. dersten sonra Dae'yi aramaya başladım. En sonunda onu kantinin yakınında gördüm ve yanına gidip tuvalete gelmesini istedim. O da geldi.
...DEVAMI İÇİN GELECEK BÖLÜMÜ BEKLEYİNN...