Tam ikimiz de filme odaklanmışken telefonum çalmaya başladı. Arayan annemdi. Saatin kaç olduğunu farketmemiştim. Annemin uyarısıyla Mete'ye gitmem gerektiğini söyledim. O da anlayışla karşıladı ve beni evime kadar bıraktı. Arabadan inmeden önce de numaramı istedi. Arabadan indim..
Eve gider gitmez üzerimi değiştim. Aklım hala Mete'deydi. Her şey bir anda nasıl bu kadar gelişti anlayamamıştım. Laptop'ımı alıp facebook'a girdim. Arkadaşlık isteklerinde bir kişi dikkatimi çekti. Birkaç resmine baktım. Bu benim sabah bahçede gördüğüm ela gözlü çocuktu. İsmi Emir'miş. Hemen onayladım. Ardından mesaj attı. (+lar ben -ler emir :))
-Selam sanırım aynı sınıftayız nasılsın?
+iyiyim sen nasılsın?
-Bende iyiyim. Sınıfta arkadaş bulabildin mi??
+Sadece meteyle tanıştım.
-Şaşırmadım.
+Ne alaka?
-Meteyi ilkokuldan beri tanırım. Sınıftaki en güzel kızı gözüne kestirir ve kullanıp bırakır.
+Sanırım tam tanıyamamışsın. Mete çok iyi biri.. Neyse sonra tekrar konuşuruz benim yatmam gerek.
-İyi geceler...
Ne demeye çalışıyordu. Mete gerçekten benim güvenimi kazanmıştı. Ona aşıktım. Ne olursa olsun ona güveniyordum.. Bu düşüncelerle uykuya daldım...
Sabah erkenden kalkıp hazırlandım. Beyaz bir tişörtün altına mavi kısa bir şort giydim. O sırada telefon çaldı. Arayan Mete'ydi. Beni almaya geldiğini kapının önünde olduğunu söyledi. Hemen kahvaltı yapmadan evden çıktım. Arabaya bindim ve okula geldik. Okulun kapısından girerken Emir'i ve yanında tartıştığım o kızı gördüm. Mete tam onların önünden geçerken birden bire elimi tuttu. Ben şaşkın bir şekilde Mete'ye baktım. Tepkisiz bir şekilde yüzüme baktı. Okulun kapısına kadar el ele geldik. Okuldan içeri girer girmez Mete'nin elini bıraktım. "Bunu neden yaptın?" diye sordum. "Çünkü seni seviyorum" dedi. Aslında pek inandırıcı gelmemişti. Ama sebebini anlamamıştım. Bunu neden özellikle o kızın ve Emir'in önünden geçerken yaptığını merak ediyordum. Konuyu uzatmayıp hiçbir şey olmamış gibi yerime geçtim. Ders boyunca Mete'nin bana baktığını farkediyordum. Bu çocuk ne yapmaya çalışıyordu?? Beni seviyor muydu kullanıyor muydu?? Hala kafam karışıktı..
Teneffüste kantine gittim. Mete'nin de arkamda olduğunu gördüm. Hiçbir şey konuşmadık. O sırada emir ve yanındaki kız da geldi. Anladığım kadarıyla kızı okulda herkes tanıyor ve adı Meltem.
Emirle Meltem önümüzden el ele geçti. Ne yani meltemle emir sevgili miydi? Bir şok daha yaşadım... Ders zili çalınca Mete'yle sınıfa gittik. Mete tüm ders boyunca bu sefer bana değil Meltem'e baktı. Meltem gerçekten güzel bir kızdı. Sarı saçları ve masmavi gözleri vardı. Aralarında geçmişte bir şeyler mi olmuştu?? Kafam gittikçe karışıyordu...