(6 mjeseci poslije)
Ne mogu spavati.Gledam u nju.U to malo božanstvo koje leži pored mene.
Jel moguće ovako nekog voljeti?
Sad imam smisao života.Imam za koga živjeti.Nitko ne postoji osim nas dvije i mjeseca na nebu.
Skliznula mi je suza na obraz.Po prvi put u životu,suza mi je pala od sreće.
A sve zbog ovog malog zamotuljak koji mirno spava.
Neka spava.Ja sam njen čuvar.Začula sam zvuk poruke i posegnula za mobitelom.
Otvorila sam poruku
"Znam ds spavate,sano želim fa znate da sam pijsn i da vas volim najvipe na svijetu i da vas nr dam nikome.Pzsa.Nazovi me uhztro"
Prekrila sam rukom usta da ugušim smijeh da ne probudim malu princezu.Da,to je bio Boris.
Na dan poroda nekako je uletio u sobu sa buketom cvijeća i ispričavao mi se na koljenima.Nisam ga htjela ni pogledati.
Drugo jutro,kad sam se probudila,bio je u sobi,nosio ju je na rukama,gledao ju očima punim ljubavi i tiho joj pjevao našu pjesmu.Nisam se javila,pravila sam se da spavam i slušala ga.
Bijes i ljutnju zamijenila je ljubav.
Koja se ponovno rodila kad i naša princeza.Točno na Veliku Gospu.Protrljala sam oči,ustala se,i pogledala na sat.Dva sata ujutro.Nisam mogla spavati.Otišla sam u kuhinju i skuhala si kavu.
Kad je bila gotova,nazočila sam si u omiljenu šalicu,i zapalila cigaretu.
Još malo.Još malo pa nas dvije odlazimo od rospije koja je nemoguće ljubazna zadnjih par mjeseci.Od onog mog pokušaja samoubojstvaBoris se posvetio traženju stana i našao ga je iznenadjujuće brzo.Bio je savršen za nas troje.Samo je trebalo srediti par sitnica i mogli smo se preseliti.
Jedva čekam.
Moja mala obitelj.Napokon sam sretna.Iako mi dodju dani kada sumnjam, sumnjam u sve.
Sumnjam u svoju sposobnost da budem majka kakvu Dana zaslužuje.Sumnjam i to da sam dovoljno dobra za Borisa.
No sve to prepisujem svojim problemima sa psihom i brzo to odbacim.Boris se promijenio.Čak nam je seks drugačiji.Bolji.Postao je nježniji,kao mali medo,kako sam ga znala zvati.Posvetio se skroz meni i malenoj.Svaki slobodan trenutak provodi s nama.Tu o tamo izadje van,da se provede s ekipom.Igraju igrice,naruče si pizzu i piju pivo.Dečki k'o dečki.
Išla sam i ja s njim par puta,ali nije to za mene.Dana je moja najveća okupacija.Uzela sam mobitel i odlučila prolistam društvene mreže.Otvorio se nekakav novi kafić i stranica tog kafića mi je izašla na naslovnici.Bolje rečeno,njihov album "Otvorenje Virtuoze,prosinac 2015."
Koje originalno ime,pomislila sam i okrenula sam očima.
U albumu je bilo 97 slika,ne znam zašto mi je to upalo u oči.Žena na drugoj slici mi je izgledala poznato pa sam otvorila album,a namjerom da pregledam sve.Ionako neću spavati.Hvala Bogu pa imam super dijete koje spava cijelu noć.
Imala sam pravo Poznam tu ženu.
Pa ta žena nam iznajmljuje stan.Nekako mi je djelovalo glupo da žena od 50 godina izlazi u noćne klubove,u koje,budimo realni,idu samo klinci, tinejdžeriAli dobro,njen život.Nastavila sam gledati slike,i na jednoj kao da sam ugledala Matiju,najboljeg Borisovog prijatelja.Ali je fotograf bio dalje kad je slikao,pa nisam bila sigurna.
Čudno.Boris je rekao da ide kod Matije,da će igrati plejku,standard.Da ne namjeravaju ići nikuda.
Nastavila sam pregledavati slike i skoro sam prolila kavuNa idućoj slici za istim stolom su bili Matija,Boris,Željka (ta žena koja je iznajmljivala stan) i Matea,cura koja me užasno iritira od prve sekunde kad sam ju vidjela.
Matea radi kao konobarica u kafiću koji je Matiji i Borisu kao drugi dom.
Prva jutarnja kava se pije u Mcu.
Ne,nisam bila ljubomorna na nju.Samo me iritiralo njena pojava i njeno ponašanje.Mislila je da je bolja, ljepša i pametnija od drugih.To si točno mogao vidjeti kad bi stao pred nju.Odmjerila bi te od glave do pete.Posebno ženske.Rijetko kojeg muškarca bi zavodila,ali je sa svima bila dobra.I znala se često prenemagati pred njima
Ali nije mi jasno zašto mi Boris nije rekao da idu van.U jednu ruku i razumijem.
Bila sam užasno nesigurna,pogotovo nakon svega što smo prošliObrisala sam prolivenu kavu i nazočila si drugu šalicu.
Vratila sam se za stol,zapalila još jednu cigaretu i uzela mobitel,s namjerom da vidim i ostatak slika.
Imala sam što za vidjeti.
Na idućoj par slika bili su samo Boris i Željka,prisno su plesali Nešto me steglo oko srca.No,odmahnula sam glavom.Zadnja slika me dotukla.
Željka i Boris se ljube.Nakon početnog šoka,moja prva reakcija je bila "Fuj,fuj,fuj,fuj"
Pa zaboga,mogla bi mu mama biti.
Da je to bila Matea,ne bih bila toliko šokirana.Oči su mi se zamaglila i suze su počele padati.
Sjedila sam na stolici Naizgled mirna,a tresla sam se.
Ne,ne onako kad ti je zima,to je bio kao neki onaj moj napad.Anksioznost.
Ljuljala sam se.Ovo je previše za mene.Došlo mi je da vrištim,da sve razbijem,ali probudila bih svoju princezu.
Dana. Sunce moje. Samo tebe imam.
Suznih očiju otišla sam do nje,uzela je i stavila na svoj krevet,samo se promeškoljila i nastavila spavati.
Legla sam kraj nje i promatrala ju.
Suze su se osušile,a ja sam buljila u zid
Nisam ništa osjećala.Bila sam prazna.U ovakvim trenucima pomislim na Mariju.Svatko tad pored sebe poželi najboljeg prijatelja.I svaki put me još jače zaboli.Jer i ona me je izdala.Napustila me.
Ovo sa Borisom bih joj vjerovatno oprostila,ali njeno ponašanje poslije - ne mogu.Jer se ponašala kao da sam ja kriva.Možda joj je tako bilo lakše.Okrenula sam se prema Dani,poljubila joj debele obraščiće i zatvorila oči.
Sanjala sam da trčim po cesti koja nema kraja.Sva okolina je cijelim putem bila ista.I tada sam shvatila da zapravo stojim na jednom te istom mjestu.
Nikoga nije bilo.Oko mene samo planine.Nisu se čule čak ni ptice.Nike bilo ni jednog oblaka na nebu.A nebo je bilo plavo.Počela sam vikati,a čula sam samo svoju jeku koja je zvučala zlokobno.
Probudila sam se u znoju.U prvi tren nisam znala gdje sam