💎 19 💎

1.4K 139 914
                                    


Merhaba arkadaşlar. Naber? Hazırsanız sorularma cevap vermeye başlayın. Ama başlamadan önce söylemek istediğim bir şey var. Hayalet okuyucular sizde cevaplarınızı yazııııııııın. Neyse iyi okumalar.


1.Hangisini seçiyorsun.
Fluffy'nin salyası ile ıslanmayı mı yoksa sümüklüböcük kusmayı mı?

Bu çok zor bir soru. İkiside çook iğrenç. Ama galiba cevabım Fluffy'nin salyasında ıslanmak. Çünki sümüklüböcek kusmak çoook iğrenç.

2.Aragog ile 1 hafta aynı odada kalmak mı yoksa Umbridge ile Azkabanda sonsuza aynı koğuşda kalmak mı?

Ben örümceklerden çok korkarım. Ama Azkabanda sonsuza kadar Umbridge ile de kalmak istemiyorum. Ben Aragog'u seçiyorum. Belki bu sayede örümcek korkumu da yenmiş olurum.

3.Şahgaga ile okulun etrafında uçmak mı yoksa Unicorn'lar ile okulun etrafında gezmek mi?

Ben çok arada kaldım ama. İkisini de istiyorum. Ama sadece birini seçe bilirim. Bu yüzden cevabım Şahgaga ile okulun etrafında uçmak.

4.Bir daha asla patronus yapamamak mı yoksa ceza olark 1 yıl boyunca Hogsmade'e gidememek mi?

Of ya bu bölümde yazdığım bütün sorularda ben arada kaldım yaaaa.
Galiba ben 1 yıl boyunca Hogsmade'e gidememeyi seçiyorum.



Bu bölümde bu kadardı. Cevablarınızı merakla bekliyorum. Acaba siz neleri seçiceksiniz. Bir sonraki bölümde görüşmek üzere.

Sizileri çok seviyorum❤❤

Sihirle kalın.

Harry Potter o mu bu mu?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin