Merhaba arkadaşlar. Nasılsınız?
Bu kitapa bölüm atmayalı uzun zaman olmuş. Bu kadar geç attığım için üzgünüm.
Bir de bu bölümde sadece 1 soruda pas diye bilirsiniz. İsterseniz pas hakkınızı hiç kullanmasanız da olur.
Neyse hazırsanız hadi sorulanrımı cevaplayın.
1. Crabbe'in ikizi olmak mı yoksa asanın elinden alınıp kırılması ve Hogwarts'dan kovulmak mı?
Bence bu soru çok zor. Crabbe'in ikizi olmayı hiç istemiyorum. Ama Hogwarts'dan kovulmakta istemiyorum. Ben bu soruya PASSSS diyorummm.
2. Oblivate büyüsü ile hafızanın hepsinin silinmesi mi yoksa Rita'nın senin hakkında kötü şeyler yazıp seni bütün büyücü dünyasına rezil etmesi mi?
Hafızamın silinmesini hiç istemiyorum. Bu yüzden ben rezil olmayı seçiyorum.
3. Cadı/büyücü olup Hogwarts'a gidip hiç arkadışın olmaması mı yoksa kofti olup bir sürü arkadaşının (onların hepsi cadı/büyücü olucak) olması mı?
Karar veremiyorummmmm. Ben galiba Hogwarts'a gitmeyi seçiyorum.
4. İhtiyaç odasında 1 hafta Fenrir Greyback ile mi yoksa Nagini ile mi kapalı kalmak isterdin?
Nagini ile kalmak istemem ya. Sürekli acaba beni yiyecek mi korkusuyla kalırım orda. Bu yüzden ben Fenrir ile kalmak istiyorum.
Bu bölüm de şimdi bitti. Bir sonraki bölüm ne zaman gelir hiç bilmiyorum. Belki gelicek hafta, belki de bir kaç hafta sonra gelir bilmiyorum. Bir sonraki bölümde görüşürüz.
Sizleri çoooook seviyorumm❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Sihirle kalın⚡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter o mu bu mu?
General FictionBütün potterheadlar buraya.Hepinizi kitapıma bekliyorum. 06.12.2018 ilk bölümün yayınlandığı tarih✌ 17.03.2020 anket#1 <3