მარი აბაზანაში შევიდა,კლუბისთვის ემზადებოდა ხოლო შუგამ მაიკა გადაიცვა და მზად იყო, მარის ნახევარი საათი ელოდებოდა.მარი გამოვიდა აბაზანიდან და ოთახში შევიდა ტანსაცმლის ასარჩევად თხუთმეტი წუთი არჩევდა და ბოლოს ჩაიცვა.
მარი:შუგა:
შუგას ეს კაბა ერთხელ უკვე ნანახი ქონდა ამიტომ,დიდხანს აღარ მიშტერებია მარის.მზად ვარ წავედით თქვა მარიმ და წავიდნენ.ტაე და ანი კი სახლში მარტო დარჩნენ,ანი ცოტა მორცხვად იყო ტაე კი იდგა და ფილმს უყურებდა.ანი სამზარეულოში გავიდა და ჩიფსები გამოიტანა და თავსაც მიაწოდა ტაემ უპასუხოდ გამოართვა და გააგრძელა ყურება,ანი კი ამჯერად გაიბუტა.შეგეძლო მადლობა მაინც გეთქვა,უი ბოდიში დამავიწყდა,ანი ამის გაგონებაზე გაწითლდა და დაჯდა.მარი და შიგა კლუბში შევიდნენ და იქ ყველა. ათ მიაშტერდა გოგოები შუგას მისცვივდნენ ხოლო მარის ბიჭები მაგრამ მარი თავს იფასებდა და ყურადღება მათთვის არ მიუქცევია.ერთი ბიჭი მარისთან მივიდა და ფლირტაობა დაუწყო ამაზე შუგა გაბრაზდა და მივიდა.
შგ:ახლავე გაეცალე!
უცნბ:და თუ არა?
შგ:ძალიან გაინტერესებს?
უცნბ:მგონი კიი!
შგ:კარგი და ცხვირში მუშტი გაუქანა უცნობი დაეცა და ცხვირიდან სისხლი წამოუვიდა.
უცნბ:(ადგა)წინ შენ და მისთვის ვინ ხარ რომ ერევი საერთოდ?
შგ:მისი შეყვარებული ვარ!
უცნბ:მართალს ამბობს ეს ნაბიჭვარი?
მარი: სიმართლე გითხრა კი(სხვა გზა არ მქონდა თორე თავს არ გამანებებდა)
უცნბ:კარგი მაშინ წავალ,აი შენ კი გნახავ პატარა ნაბი***რო.
შგ:გაიარე!
მარიმ და შუგამ ბევრი დალიეს და ისე დათვრნენ რომ თავის სახელი არ ახსოვდათ.
აი ისევ სახლში არიან ანი და ტაე.და ფილმი მორჩა და გადაწყვიტეს ოთახში ასულიყვნენ,ტაემ ვეღარ შეიკავა და ანის დაუწყო ვით ბუტი.
ტაე:ანი რაღაც უნდა გითხრა!,მე შენ დანახვის თანაბრად მომეწონე და მინდა გითხრა რომ მიყვარხარ და ვეღარ ვითმენ და შენი პასუხიც მაინტერესებს.მოგწონვარ?
ანი:ჰმმ?
ტაე:ნუ გვრცხვენია არ მეწყინება თქვი სიმართლე!
ანი: მცხვენია მაგრამ გეტყვი.კი მომწონხარ!
რაჭა ეს ისე გაუხარდა რომ ანის პირდაპირ ტუჩებში აკოცა და მთელ სახლში დარბოდა და ყვიროდა: ღმერთო მადლობა არ მჯერა მე მას ვუყვარვააარ!
ანი კი სიცილით კვდებოდა.ამასობაში მარი და შუგაც მოვიდნენ უფრო სწორად მოიტანეს.ანის შეეშინდა ღმერთო რა გჭირთ ხომ ვთქვი ცუდი იდეა იყო კლუბი!ტაემ კი ჩაიჩურჩულა რაღაც მხრივ კარგიც იყო და ორივემ ჩაიცინეს(ანიმ და ტაემ)კარგი კარგი წამოდით ოთახში თქვა და მა დროს მარის გული აერია ,შუგამ ფუო და მანაც არწყია.ანიმ და ტაემაც კინაღამ არწყიეს ამიტომ გაეცალნენ.მეორე დილას შუგა და მარი მაგარ პახმელიაზე იყო და აღარაფერი ახსოვდათ.და ამდროს რაღაც საშინელი მასკით გამოვარდა ტაე,შუგა და მარი კიბეებიდან ჩამოცურდნენ საბედნიეროდ არაფერი სტკენიათ .რა ხდება იღრიალა შუგამ.ჰელოვინიიიი!იყვირა ანიმ და ტაემ!
მარი:რააა?აქ მოდით თქვე დამპლებო უნდა დაგასაფლაოთ აქვე უნდა დავიდოთ კუბოოო!ყვიროდა მარი.
შუგაც აყვა,რა დროს ჰელოუვინის ვერ ხედავთ როგორ ვაართ!მოგკლააავთ!ტაე და ანი ოთახში შეიკეტნენ და კარს არ უღებდნენ!
მარი:წამო შუგა,ვჭამოთო უთხრა და ხელი ჩაკიდა.
შუგა:ვა!ვაა!ან..ანუ..ანუ..ანუ ეხლა ისინი ვაართ?
მარი:ვინები?
შუგა:აი ის....... შეყვარებულები რაა!
მარი:აააა,როგორც გინდა ისე ჩათვალე!და ჩავიცინე.
კარგი წამო ვჭამოთ და ახლა ლოყაზე აკოცა შუგას.შუგა ჩაიკეცა და ბედნიერებისგან ვეღარ დგებოდა და თან იცინოდა.მარიმ ააყენა და ძალით წაათრია სამზარეულოში.დიდი ხანი არ გამოსულან ისინი და რა ხდება იკითხა მარიმ?
ჰმმმ?არ ვიცი,თქვა შუგამ.
ამ დროს კიდე ისინი ოთახში მოცნაობდნენ.
ღმერთო წამო ვნახოთ და მაღლა ავიდნენ.კარზე მიაკაკუნა შუგამ და თან ყვიროდა გააღეთო.ტაე გაქანდა კარებისკენ და გააღო.რა ხდება იკითხა ანიმ?
მარი:რავი აბა?წამო ვჭამოთ!
ანი:ააა,კარგიო თქვა და პირი ღია დარჩა ხოლო ტაეს გაეღო და ვეღარ დახურა,როდესაც ხელ ჩაკიდებული შიგა და მარი დაინახე!
ანი:ააამ?გუშინ რა მოხდა კლუბში?
შიგა:ისეთი არაფერიო თქვა და ჭამა დაიწყო.
მოკლედ ასე გაატარეს ის დღე და შენი ჰელოუვინის აღარავის ახსოვდა.
მოკლედ სულ ეს იყო ბოდიშით რომ ასეთ მოკლე თავებს ვწერ მაგრამ სიმართლე გითხრათ დიდი არაფერი მიდევს თავში ამიტომ ბევრი აზრები არ მომდის ,ასე რომ დღეისთვის სულ ესაა და კიდე ხო ბოდიშით ასე რომ ავაჩქარე მოვლენები მაგრამ ასე უფრო მეტი რომანტიული ნაწილები იქნება.არა?ნახვამდის.
ESTÁS LEYENDO
❤სიყვარულის გზები❤(დასრულებული)
Romanceახალ სკოლაში გადმოდის ორი ბიჭი შუგა და ტეჰიონი,რომლებიც გაიცნობენ ორ გოგონას რომლებიც ტყუპები არიან მაგრამ ერთმანეთს დიდად არ გვანან ამიტომ მათ ტყუპებად დიდად ვერ აღიქვავენ.თავიდან ბიჭებსა და გოგოებს შორის უთანხმოება იქნება მაგრამ საბოლოოდ მათი გზებ...