Sabah Kahvem

1.3K 36 19
                                    

Selam. Öncelikle şunu söylemek istiyorum. Sen şuan bi aşk hikayesinde değilsin. Durum şu ki sana fake attım. (Yani hikayenin başlığı hoşuma gidiyor ama üzgünüm işte bu çalışmanın amacı bu değil. ) Kategorilerden aşk romantizm seçmemin nedeni kesinlikle bir kişinin de olsa merak edip okuyacağını düşünmem. Ki şuan öyle oluyor. Belki de sen şuan aynı satırları bir başka okuyucuyla aynı anda okuyorsun. Sanmıyorum gerçi şimdi boş yere bu olayı dramatize etmeye gerek yok. Evet biraz mizahi bir giriş yapmış olabilirim. Ki zaten yazarken de çok eğlenceğimi düşünüyorum okurken de gülersiniz umarım.

Her kitabın bir amacı vardır. Kimisi belirli bir kitleyi konusuyla etkiler. Mutlu eder. Ve çok tutar. Veya bunun tam tersi olarak bi kenara kullanılan sümüklü mendil misali atılır. Bir hikaye 100+K okuyucuya sabit kalmış veya devam ederken, bu mendil misali kitaplarımız içeriği belki güzel olsa bile kategoriden kaybedip 100, 50 ,20 okuyucu 5, 10 vote ile nasiplerini alırlar. O acıyı bilirim. Yazarda yazma isteği bırakmaz resmen " Ayh sn yzmsna be slk" tarzı etki bırakırlar. Bu etki kelebek etkisinden bile etkilidir bence.

Kategoriden kaybetmek... Şöyle başlayayım. Wattpad'ı eğer biraz merak edip araştırdıysanız ki (Çoğunuzun bunu yapmaya tenezzül bile etmediğini düşünüyorum ") Kanada 🍁 kökenli bir uygulama. Yapımı Kanada'ya aittir. Yani bizim TR Server'imiz (sunucu, kanal vs.) olduğu gibi onlarında bi UK Server'ları var. Evet. Ben bu Server'ın içeriğini merak ettiğim için UK Server'ına göz attım. Adamlar sağlam bir alt yapıya sahipler. Tabiki her milletin , kişinin okuma zavki farklıdır ama şu gözden kaçmamalı ;

Mesela TR Server'ında bi Bilim Kurgu kategorisinde 40 hikaye varsa, Romantizm - Dram kategorisinde 100+ hikaye var. Bu bana " Bu ne yaman çelişkidir anne??! Wat dı fak? " dedirtti.

Merak edip (bakmayın çok merak ederim.. ) UK Server'ına göz attım. Sonra da "Aman Tanrım Didim" =) =) =) Çünkü...

Çünkü adamlar eşit dağılım mıdır nedir bilmediğim bi yol bulmuşlar. Ama tabi bilerek yapılan birşey olmamış da olabilir..

Mesela ; Bilim Kurgu'da 40 hikaye varsa Aşk gibi kategorilerde 50 ,60 gibi hikaye net'i var. Tabi bu benim kendi İstatistiklerim. Ama inanmayan girip İstatistik ölçebilir. Şimdi bu durumda sevinmeli miyim yoksa üzülmeli miyim bilemedim. Sevinmeliyim çünkü milletim romantikleşmeye, o odun diye tabir ettiğimiz kalıpdan yavaşça kurtulmaya çalışıyor olabilir. Bir yılan gibi adeta deri değiştiren yazarlarımız.. Ah o yazarlarımız...

Üzülmeliyim çünkü ; Bizim o hayal gücüne hakaret niteliğinde çakma yazarlarımız hikayesi beğenilmediği halde bi kaç dizi izleyip

"Aha! Kalkıp bunu Wattpad'a yazayım da okuyucum olsun" diyip yazmaya ÇALIŞMASI DİYECEĞİM ARTIK beni benden alıyor. ... (bu çıkarımlarım yine İstatistiklere bağlı. Burda başka taraflarımın mükemmel yardımıyla atmıyorum.)

Tabiki bazı eserler var ki felaket güzel. Tam hayal gücü ürünü diyebileceğimiz türden. Ve ORJİNAL. Onlara asla sözüm yok. Lakin bu aşk dizilerini çok seven kopyalayan arkadaşlar... OLMUYOR BE GÜLÜM. Azcık o beyninizi aşk, beyaz aygırlı prens (aygır artık. Nerden bulacağız kaşmir gibi atı? Seviye çok altta.. Neyse :D) , bad boy, bad girl den kurtarın. Diğer dallara da yönelin. Nolur. Oraya o dalları boşa koymamışlar. ( ağaç dalının bile bi görevi varken.. Cık cık cık. ) Ha yazmayın demiyorum... Bi dakika. Çakma yada dizi tekrarı olacaksa YAZMAYIN.

Özenti olmayın. Kendiniz olun. Burada hepimiz amatörüz. Birilerimiz farklı olalım ve birşeyleri değiştirelim. (wöw. Çok iyi gaz.. Devammm) içimizdeki ilham perilerimizi bad boylara meze etmeyelim. Veya

"Ayy kötü çocuğu okudum hemen birtane benzerini yazayım " Canım ya... Senin ki Ankara'da olta satın almak balık tutmak ama... Evet... Kesin tutar o yaz sen.

Artık kendin olmaktan çekinme. Aşk yazayım tutar diye zamanını pembe dizileri izleyip geçirme. Bırak, korku yaz 100 okuyucuda kalsın. Aşk yazıp kendini, benliğini yok sayacağına bırak o 100 de kalsın.

Wattpad, özgür düşüncelerin, sağlam kalemlerin, hayal gücünün ve amatör yazarların yeri.

O sana çok şey kazandırabilecek ilham perini mesaiye bırak artık. O konuşsun sen yaz. Buna kim karışabilir ki? HİÇKİMSE. Neyse =) fazla uzamasın da sakız olmasın.

👇 👇 👇 👇 ALIN BU DA BUNDAN SONRA HER BÖLÜMÜN ALTINDA YER ALACAK MİNNAH NOTE. 👇 👇

"Hayal gücün ilham perinle az muhabbet etmek istiyor.. Onları biraz yanlız bıraksana."

- We Trust Mor Vampir

Sabah KahvemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin