Stěhování

210 6 0
                                    

Probudila sem se na velice otrávený zvuk z budíku a naštvaná jsem šla do koupelny udělat ranní hygienu a ze sebe člověka. Vysprchovala jsem se a šla do pokoje kde sem asi 10 minut přemýšlela co si vezmu na sebe, nakonec jsem se rozhodla pro riflové šortky a obyčejné bílé triko. Tak asi bych vám měla říct něco o sobě tak já jdu do koupelny vyfénovat si vlasy a mezitím vám něco o sobě povím

Ahoj jmenuji se Alexis Ren je mi 17 let a právě nastupuji na novou školu tady a Los Angels kam jsme přistěhovali asi před týdnem z Canady. Mám dlouhé hnědé vlasy tmavě hnědé oči jsem vysoká asi 168 cm a jsme štíhlé postavy
Mám staršího bráchu Lukase, ale už jsem ho neviděla 2 roky studuje v Londýně , máma pracuje jako podnikatelka tudíž je často pryč. Táta mi umřel když mi bylo 10 let , byl voják strašně mi chybí.
Miluju tanec a zpěv ke kterému mě od mala vedla moje babička.
Toť vše o mě

Už jsem hotová a můžu se jít dolů nasnídat, z ledničky jsem si vytáhla jogurt a šla si sednou ke stolu na kterém jako skoro každé ráno byl vzkaz od mámy "zlatíčko jela jsem na pracovní pohovory vrátím se večer, užij jsi první den v nové škole" přečetla jsem si to a hned jsem si uvědomila co mě dnes čeká, nová škola a hlavně nové lidi. Když jsem posnídala obula jsem se a vyrazila do školy, která je ode mě asi 15 minut takže super. Vylézám z auta a jdu ke škole, ale najednou do mě narazí nějaká holka "strašně se ti omlouvám, spěchala jsem do školy a nedávala pozor" vyhrkla ze sebe strašně rychle "neomlouvej se to se může stát každému" řekla jsme ji mile "ty jsi tu nová že? Pojď zavedu tě k ředitelně " řekla a už mě někam táhla. Po pár minutách jsem byli u ředitelny " moc ti děkuji" poděkovala jsem ji "za málo, už budu muset na hodinu tak se zatím měj ahoj" řekla a už utíkala pryč zaťukala jsem na dveře a otevřela mi na pohled milá starší paní "ty budeš Alexis že? Pojď dál" řekla mi mile "ták Alexis vítám tě na naší škole a doufám že se ti tu u nás bude líbit tu máš klíčky od skříňky a teď pojď za mnou zavedu tě do tvé třídy" jak to dořekla rozešla jsem se společně s ní do mé třídy. Zaťukala a vešla "dobrý den žáci, vedu vám novou spolužačku a ocenila bych kdyby jste ji mile přivítali děkuji" kývla na učitelku a odešla " žáci tohle je vaše nová spolužačka, Alexis chtěla by jsi nám něco o sobě říct" zeptala jsem mě učitelka " jmenuji se Alexis Ren je mi 17 Sourozence nemám a s mámou jsme se sem přistěhovali z Canady, to je vše" dořekla jsem a všimla jsem si že je tu i ta holka z rána ani nevím její jméno "dobře nějaké dotazy?" Zeptala se třídy "máš kluka?" Zeptal se jeden docela pohledný kluk "ne nemám" odpověděla jsem se smíchem "kde pracuje tvůj otec stydíš se za něho že jsi ho nezmínila" řekla taková ta "kurvička třídy" "rozhodně se za svého tátu nestydím, byl to voják bohužel před sedmi lety zemřel při misi" odpověděla jsem ji "to by stačilo jdi si Alexis sednou do zadu a Justinem" řekla mi učitelka a já přikývla jako nebudu vám lhát ale ten kluk je vážně sexy. Sedla jsem si vedle něho a on po chvíli řekl "ahoj kotě" "ahoj?" Odpověděla jsme mu "co takhle si po škole užít u mě doma?" Zeptal se mě a nahodil sexy výraz "klidně si to nechám ujít " řekla jsme mu a on si odfrkl "ty mě budeš ještě prosit abych tě udělal" zašeptal mi do ucha a mnou projela elektřina, naštěstí v ten moment zazvonilo takže jsme se sebrala a šla ven ze třídy a sedla jsem si na lavečku. Zanedlouho si ke mě přisedla ta holka "jsme ráda že jsme spolu ve třídě a promiň že jsem se ti nepřectavila už ráno, jsme Melody " řekla hned jak si sedla "já jsme Alexis" řekla jsme ji s úsměvem "ty znáš Justina osobně?" Zeptala jsem se jí " je to můj bratr" řekla mi a začala se smát a já s ní "je docela fajn" řekla jsme jí "Alexis chci tě jen varovat, Justin není kluk na vztahy spíš má holky jen na jedno takže si dávej bacha až nedopadneš jako každá holka z této školy" řekla mi a já jsem na ni koukala z otevřenou pusou "on jako spal s každou holkou z této školy?" "No jako samozdřejmě se jich tu pár najde co mu nedali ale většina si myslela že s nima chce mít něco víc ale pak je odkopl" řekla "neboj já se sním rozhodně nevyspím" řekla jsme vážně "to doufám" odpověděla mi a rozešli jsme se do třídy. Škola utekla strašně rychle a já už byla doma s Melody jsme se hodně skamarádily a domluvily jsme se že u ní nudu dnes spát. Osprchovala jsme se načesala sbalila a vyrazila k Melody šla jsem pěšky mám to k ní asi 10 minut. Už jsme před domem no teda vilou, kde mě čeká Melody "ahoj brouku" řekne a běží mě obejmout "ahoj zlato" "pojď ukážu ti dům, nikdo není doma takže chill" řekne a nasleduju jí do domu. Už mi ukázala snad každý kout tohodle baráku a teď sledujeme film The Kissing Booth (*fakt super film doporučuji). Najednou uslyšíme odemykání dveří ve kterých se oběvý Bieber a nějací 2 nejspíš jeho kamarádi "no jéje kluci bacha je tu dívčí mejdan" řekne jeden z těch kluků mám takový pocit že taky jsou od nás ze třídy jeden je tmavší a ten druhej normální, nejsem radista nebojte " no jéje Rayn a Fredo dva hňupové se zase sáčkují k nám domů"
Odpoví jim Melody a začneme se obě strašně smát a dokonce i Justin "hah ty jsi vtipná" řekne myslím že Fredo "ale podívejme to je ta kočička z naší třídy jako musím uznat že má fakt ostré drápky" řekne Justin "Justine opovaž se na ni šáhnout varují tě" řekla vážně Melody "jo neboj" odpoví ji v klidu a s klukama skočí k nám na gauč "heej" řeknu "no co musíte se uskromnit" řekne Rayn a kluci se začnou smát hahaha jak vtipné že? Jako musím uznat že Rayn i Fredo taky ujdou ale na Justina nemají po asi půl hodině tam pustili nějakej horor i přes to že jsme je asi 10 minut přemlouvaly ať to tam nepouští. Celej horor jsme namáčknutá k Bieberovy a Melody k Raynovy ale jak vidím tak to nikomu nevadil a Fredo sedí mezi náma a má u sebe popcorn takže je spokojenej. (* nejsem si jistá jestli jsem to psala ale je pátek) Po tom hnusném hororu jsme chtěli jím nahoru ale Justin nás zastavil "hele nechcete jít s náma do klubu, bude sranda" řekl a Melody mu hned odpověděla "jen pokud dnes nepotahneš domů nějakou kurvu a pokud bude souhlasit Alexis" řekla mu "já jsem pro" řekla jsem "takže je to vyřešené za hodinu což je v 9 tady dole"
Řekl a šel někam s klukama a my šli k Melody do pokoje "Melody já tu nemám ale žádné šaty" řekla jsem ji "neboj něco ti tu najdem" řekla. Po necelé hodině jsme byly nachystané a šli jsme dolů
Alexis:
(Jen to oblečení)

Why Justin why...?Kde žijí příběhy. Začni objevovat