(*nakonec bude mít bratra)
Sobota
A najednou černo......Otevřela jsem oči a hned na to se posadila, toho jsem, ale okamžitě zalitovala když mi hlavou proletěla ostrá bolest. Z včerejška si skoro vůbec nic nepamatuji. Podívala jsem se kolem sebe a zjistila jsem že nejsem u sebe v pokoji a ještě horší je že tenhle pokoj není ani Melody. Přemýšlela jsem co se včera stalo když v tom vyšel asi z koupelny Bieber "panebože" řekla jsem a on si všiml, že už sem vzhůru, jako musím uznat s ručníkem kolem pasu je ještě vím sexy než sem si ho představovala "ty už jsi vzhůru, promiň nechtěl jsem tě vzbudit, jen si jdu pro věci" řekla a chtěl odejít spátky do koupelny ale já ho zastavila "Justine co se včera stalo?" řekla jsem mu zděšeně "kromě toho že jsi se totálně opila a pak jsi chtěla dělat striptýz tak nic" řekl se smíchem "to není k smíchu" řekla jsem uraženě "ale byla jsi vážně sexy kotě, jo a málem jsem zapomněl že jsi se se mnou chtěla vyspat" s touhle větou odešel do koupelny a já jsem se s několika nadávkami a všema debilníma kecala skrz včerejší noc vyhrabala z postele a šla dolů do kuchyně z kama šla úžasná vůně. Vešla jsem do kuchyně a všechny oči padly na mě "už mě nikdy nenechte pít" řekla jsem jim a oni se začali smát. "Chceš palačinky" zeptala se mě Melody a já na ni kývla že ano. Po snídani jsme se rozhodli že se dnes budeme celý den válet a koukat na filmy, což se také stalo. Bylo asi kolem osmé večer a já se rozhodla jít domů kde jsem si dala vanu a šla spát.
(* přeskočíme neděli)
Pondělí
Jako každé ráno mě vzbudil otravný budík který jsem vypla a šla do koupelny, kde jsem udělala co bylo třeba a šla si vybrat oblečení, dnes sem zvolila tohleKdyž jsme se oblékla tak jsem zjistila že mám zpoždění, takže jsme si vzala do ruky jablko, nasedla do auta a jela do školy. Škola utekla docela rychle a teď společně s Melody, Justinem, Raynem a Fredem vycházíme ze školy a chystáme se na pláž. Najednou uvidím člověka kterého jsme neviděla asi 2 roky, Lukase (její bratr) rozběhnu se za ním a on mi otevře náruč a bych ho mohla pořádně obejmout "konečně mám u sebe moji malou sestřičku" řekne a mě už se spouští slzy štěstí "neplakej prosím" řekne a utře mi slzy "tak moc jsi mi chyběl" řeknu mu " to ty mě taky" odpoví mi, už k nám došli i ostatní a já si všimla že Justin je no jak to říct možná že žárlí i když nevím proč a teď nebudu to řešit "jo promiňte tohle je můj bráška Lukas a Tohle je Melody, Justin, Rayn a Fredo moji kamarádi" dořekla jsem a všichni se pozdravili "tak co kdybychom šli všichni na tu pláž?" Zeptá se Rayn " já souhlasím co vy?" Řekla sem a ostatní kývli že souhlasí. Za pár minut jsme byli na pláži kde jsme si sedli na deku a začali si povídat "hele co kdybychom někdy někam třeba na týden zajeli?" Zeptal se Fredo "to je dobrý nápad" řekla sem "co třeba do Palm Springs?" dodal Justin "panebože" vyhrkla vyděšeně Melody "co se stalo?!" Zeptala jsem se jí "právě mi psala jedna holka ze školy že ředitelka měla autonehodu a je teď v nemocnici a taky na stránky školy psala zástupkyně že škola teď minimálně 3 týdny nebude " řekla a my jsme na ni hleděli s vykulenýma očima a pak se ozval Rayn "takže do Palm Springs jedeme už zítra " a my jsme všichni souhlasili "co kdyby jsi jel s náma" zeptám se Lukase "no já nevím" odpoví mi "pojeď kámo bude prdel" řekne mu Justin " no tak dobře" dodá Lukas. Už začínala být tma a my se rozhodli jít už domů aby jsme se stihli zabalit "takže zítra u nás před domem, tam se rozdělíme do aut" řekne Melody a všichni přikývneme a rozloučíme se.
Takže jak se vám líbí nová kapitola? ❤️
Jo a zapomněla jsem říct kolik jim je :
Alexis - 17
Melody - 17
Justin - 18
Rayn - 18
Fredo - 18
Lukas - 18 bude mu 19
Tak zase příště ahojj❤️