Bylo nebylo, za devatero horami a desatero řekami žil nežil pirát jménem Jacky Green se svou sestrou Nikou. Žili na moři na pirátské lodi se kterou pluli různě po moři.
Jednoho krásného dne narazily na tornádo.
To tornádo nebylo leda jaké tornádo. Bylo to tornádo plné nahých mužů.
,,Počkat... Hanuši??!" zlekl se Jacky když v tornádu uviděl svého bratrance Hanuše."Wiiiiii!!" křičel Hanuš v tornádu a při tom se smál. "Čhus Jacky jak se vedeeeee?"Zeptal se Hanuš mezitím co s ním tornádo mávalo dokola.
,,Hej Hanuši jak ses tam dostal?“ zeptala se za Jackyho zády Nika.
,,No to bylo tak že jsem se koupal a najednou přiletělo tohle tornádo a vůbec mi to nevadí,“ vykřikl Hanuš s jásánín.
Nika a Jacky se na něho udiveně koukali. Hanuš si to jen užíval.Nika a Jacky se rači dál neptaly a otočily loď dál od tornáda. Bohužel tornádo jakoby samo žilo a vzalo loď sebou.
Nika i Jacky rychle vyskočili z lodi a spadli do moře. Rychle plavali dál od tornáda, ale najednou to vcuclo Jackyho. Vyslíklo ho to a v tornádu byl taky nahej.
,,A to by pro tenhle večer Endy stačilo. Teď si běž vyčistit zuby a spát.“ řekla Fir a zavřela knížku.
,,Ale já to cu dočiiiiist.“ Začala se vztekat Endy.
,,Ne zlatíčko, zas až zítra.“ řekla Fir a šla uložit knížku na poličku.Endy však to chytré dítko bylo a knížku si vzala do postýlky. Na to ale po prvním slovu unsnula
Pokračování příště