Dzisiaj zostałam brutalnie obudzona o szóstej rano przez faceta u którego wynajmuje mieszkanie. Dowiedziałam się że albo płace więcej, albo wylatuje.
Wybrałam tą drugą opcje.
Więc siedzę od ponad trzech godzin i szukam współlokatora.@Alan_Mcler
- Hej, słyszałem że szukasz współlokatora. Ja szukam mieszkania tak się składa. Mój numer telefonu to 98-1234673. Czekam i mam na dzieje że się odezwiesz.No nareszcie ktoś! Po przeczytaniu wiadomości weszłam na profil użytkownika. Ujrzałam wysokiego bruneta na krótko ściętego z czarnymi jak smoła oczami.
@VivianClark
- Hej jasne, zobaczę jeszcze inne oferty jak by co to się zadzwonimy.Poczekaj maksymalnie cztery dni.
———————————————————
I tak się stało, jak się stało. Chłopak z internetu miał się dzisiaj wprowadzić. Mam nadzieje że mnie nie zgwałci i nie będzie robił grubych imprez.
Wybiła godzina dziesiąta, a ja już usłyszałam dzwonek do drzwi.- Hej. Alan, a ty? Vivian? - stałam przez chwile i nie wiedziałam co powiedzieć. Chłopak to byk jakiś chodzący ideał, lepszy niż ma zdjęciach. Był wysoki tak jak myślałam ode mnie, o jakieś dziesięć centymetrów i widać było że ćwiczy.
- Tak, wchodź proszę - zaprosiłam chłopaka do mieszkania. Składało się ono z dwóch pięter. Na pierwszym był mały hol połączony z kuchnią i salonem. A na drugim pietrze znajdowała się łazienka i dwa pokoje. Z czego jeden przerobiłam na drugą sypialnie. Oprowadziłam chłopaka po domu i powiedziałam mu gdzie co jest.
- I jak? Podoba Ci się? - zapytałam.
- Tak, to ja idę po walizki - szybko spojrzałam w lustro ale natychmiast się ogarnęłam. Vivian debilko, masz chłopaka. A no tak mój genialny chłopak Raphael który mnie „unika".
Moja przyjaciółka Mia powiedziała bym od razu z nim zerwała. Ale z nim naprawdę było mi dobrze jak i w relacjach życiowych i łóżkowych.Alan przyszedł i poszedł do swojego pokoju. Ja również to zrobiłam. Trochę się o nim dowiedziałam że jest z Calofornii a przeniósł się do Londynu bo tu myła jego wymarzona uczelnia.
I to tyle, ale jednak wiedziałam że ten chłopak zmieni coś w moim życiu.****
CZYTASZ
Współlokator
RomanceW książce mogą pojawić się wulgaryzmy, przekleństwa, oraz sceny erotyczne! Życie jest pełne niespodzianek...