Nos, egytalreszeltalma volt olyan kedves, hogy kihívott (köszi ☺️), szóval ezt most jobb híján kénytelen vagyok ide bebiggyeszteni.
Szóval itt egy képernyőkép képernyőképének képernyőképéről készült képernyőkép a szabályokról:Valószínűleg, ha három napon belül nem csinálja meg az ember, akkor a Hétszűnyű Koponyányimonyók kását eszik a hasáról...
Alors, tíz tény magamról:
1. Egy rajzszakos gimnazista vagyok, és mint ilyennek, halványlila gőzöm sincs, hogy mit kezdjek az életemmel.
2. Van egy korábbi Wattpad-es profilom, de úgy gondoltam, ha már kreálok valamit, csinálok egy újat, mert... csak. 😅
3. Szeretek olvasni, bár mostanában inkább csak a buszon és a suliban szünetekben vagy lyukasórán szoktam.
4. Ha valaki betörne a házunkba, vagy a Sir Arthur Conan Doyle összes Sherlock Holmes története 1. kötetével, vagy a Francia-magyar szótárammal vágnám fejbe.
5. Ha valamilyen kötelező olvasmányt olvasok, elgondolkozok rajta, hogy hogy lehetne megírni a krimi verzióját. Ha már úgyis szinte mindegyikben meghal valaki... XD
6. Kiskoromban szakács szerettem volna lenni, de azóta is csak rántottát, tükörtojást és tejbegrízt tudok készíteni.
7. Aztán pedig író szerettem volna lenni, de azóta sem sikerült egyetlen történetet sem befejeznem... de a legtöbbet elkezdeni se.
8. Érdekelnek a titkosírások és az idegen nyelvek.
9. Mindent az utolsó utáni pillanatban csinálok meg.
10. Életem fő műve ez a csodálatos rajz, amit nagyjából hatévesen alkottam:XD
Szóval egy vicc...
-Miért gyújtja fel minden évben a tűzoltó a kutyáját?
-Mert a törzskönyvébe az van írva, hogy évente kötelező oltás.Spoilerezni egy könyvemből...
Ha valami nincs, abból elég nehéz.És jelöljek meg huszonnyolc embert... Huszonnyolcat?!
Kérek huszonnyolc önként jelentkezőt!
YOU ARE READING
Inktober à la Penészvirág
RandomPenészvirág kisasszony büszkén (vagy inkább kissé félszegen) prezentálja Inktoberes rajzait, egyenesen a 2018-as esztendőből.