Dej nám šanci.

2.9K 101 8
                                    

Rose
Pomalu jsme se začali utápět v slzách v objetí toho druhého a já pociťovala úlevu, cítím se volná. Opatrně jsem si k němu přičichla a nasála jeho nádhernou vůni, asi si toho všiml, protože mě ještě více upevnil v objetí a přestával pomalu vzlykat, začínal se se mnou chumlat, jako s medvídkem, nevadí mi to, připadám si ještě více v bezpečí. "Neutíkej ode mě, vyřešíme to spolu, prosím." Zašeptal zlomeně a mé oči znovu navštívily slzy, ten tón mě položil. Za všechno můžu já, jak jsem něco takového mohla dopustit, vždyť mi na něm začíná víc a víc záležet. "Shawne, prosím odpusť mi, neměla jsem zmateně utéct, prosím Shawne." Rozvzlykala jsem se ještě víc a drtilaho ve svém stisku. "Nemám Ti co odpouštět, já si Tě chtěl přivlastnit a takhle to dopadlo, promiň mi to." Zašeptal a ještě chvíli mě objímal, než se mnou přešel do obýváku, kam mě posadil do sedačky a odešel pryč. "Přivlastnit?" Zašeptám překvapeně a začnu se schovávat za polštář z druhého kraje sedačky, začala jsem se na sto-dvacet-procent červenat, nesmí mě takhle vidět. Mysli na květiny! Na květiny, které by jsi mohla dostat od Shawna... Tak jo mozku, začínáš mě pěkně štvát, nemůžu se červenat ještě víc. "Neschovávej se." Sebral mi polštář z rukou a mojí tvář si natočil k té svojí, kdy se posadil na sedačku a hlavně, proč tak blízko?! Hlasitě jsem polkla a uhla pohledem, nejde se mu dívat do těch nádherných oříškových očí. "Chci jen, aby jsi věděla, že Tě mám od našeho prvního setkali v mysli, nemůžu to jen tak přehlížet, potřebuji Tě mít u sebe." Hladil mě po tváři a nepouštěl ze mě pohled. "To já Tě nemůžu dostat z hlavy." Pokroutila jsem hlavou a rychle si překryla rudnoucí tváře dlaněmi. "Rose, ani nevíš, jak rád to slyším. Prosím, dej nám šanci." Chytl mě za dlaně a upřeně mi koukal do očí, jeho úsměv na tváři nešel přehlédnout, ani ty jiskřičky v očích. Pousmála jsem se nad vzpomínkou ze včera, jak jsme spolu leželi na posteli a já začala pociťovat víc než jsem, kdy chtěla. "Chci to zkusit." Shawn mě radostí objal s děkováním k Bohu, že jsem ho neodmítla. "Rosie." Odtáhl se ode mě, zastrčil mi neposlušný pramen vlasů za ucho a začal se ke mně jemně naklánět. Nevydržela bych čekat tak dlouho, proto jsem obmotala své ruce okolo jeho krku a jemně přilepila rty k těm jeho. Můžu tady popisovat jaké to bylo, ale to nejde ani popsat slovy. Shawn se usmál a přitáhl si mě do klína neopouštějíc mé rty.

musela, někde ta láska holt být musí.. -Michaela😊❤

Samotná (FF Magcon)Kde žijí příběhy. Začni objevovat