NELER OLUYOR ?

275 10 4
                                    

      BÖLÜM 2

                               

                       Korkudan titriyordum.Geri dönmeye çalıştım fakat kapı kapalıydı.O her ne ise beni fark etmememesi için çabalıyordum.Nefesimi tutmuştum artık hiç birşey düşünecek durumda değildim.Osırada onun benifark ettiğini gördüm.Ve artık yanımdaydı...

                     Uyandığımda sabah olmuştu gözerimi açmaktan korkuyordum.Açtığımda Dün keşfttiğim kuyunun yanındaydım.Dün gecenin kabus olduğuna inanmak istiyordum ve bir uyur gezer olduğuma ...

           Eve doğru yürümeye başladım ve yine tanımadığım insanların evimize girip çıktığını gördüm.Bunlar annemin doktorlarıydı.Ama bir şüphem vardı.Annemin hastalığı kesinlikle sadece bir migren değildi.Saolona geçtiğimde annemin üzgün yüzünü gördüm anlaşılan hastalığı pek iyiye gitmiyordu.Ona neyin var dediğimde sadece gülmsemekle yetindi.Bende onu oradabırakıp odama çıktım.Ama birşey fark ettim.Koridordaki resimler tersti.Babamın böyle bir moda yartmaya çalıştığını düşündüm.Ve odama geçtim.Ama orada da bir terslik vardı.yatağımla dolabım yer değiştirmişti.Artık sinirlerim bozuluyordu.Odamda birazoyalandıktan sonra mutfağa indim. Ve bayan Mary'i yemek yaparken buldum. Bu kadını çok seviyordum.Evde konuşabildiğim ve anlaşabildiğim tek kişiydi.Babamın neredeolduğunu sordum oda üç gün önce İngilter'ye bir iş gezisine gittiğini söyledi.O zaman o resimler neydi Annnem yapmış olamazdı çünkü yeni geldiğimizbu evde sadeceodasında kalıyordu.Onu her gördüğümde boş bir duvara öylece bakıyordu.

              Akşam olmuştu kapımdan garip esler geliyordu.Korkup annemin yanına gitmek istedim.Fakat kapıyı açtığımda annemi karşımda gördüm.Ona neyi olduğunu sorduğumda koridora koşup duvardaki büyük haçı işaret etti.Ancak gösterirken korkunç ve sonu gelmeyen çığlıklar atıyordu.Onu susturmaya çalıştım ama olmadı. Bende korkup Mary'nin odasına gittim.

               Ne olmuştu ona böyle? heryeri titriyordu.Ve suratı bembeyazdı 

                -Ne oldu Mary?

                - Ah Emily tatlım bu gece benimle uyman gerek 

                -Neden?

                 -Annen hasta Emily ona yaklaşmamamız lazım en azndan kısa süreliğine

Neler olduğunu birtürlü anlayamıyordum.Tamam annemi hastalanırken bir çok kez görmüştüm ama böylesini hiç yaşamamıştım.Ama yinede korktuğumiin Mary ile kaldım.

                   Sabaha kadar annemin çığlıkları bitmemişti.Onu böyle hiç görmemiştim.Bahçeye çıkıp biraz hava almak istedim.Ama bu sefer evimize doktorlar yerine papazlar geliyordu. Neler oluyordu böyle? birden aklıma o gizemli kuyu geldi. Onu bu gün keşfedicektim.Kuyunun yanına geldiğimde küçük çığlık sesleri duymaya başladım ve gittikçe daha da artıyordu çarsiz bir insan sanki kurtarılmayı bekliyordu.Merakıma yenik düşüp kuyun içine baktım çok derin olmalıydı ki ufak bir karaltıdan başka bir şey gözükmüyordu.Ama bir merdiven vardı o çığlık seslerini duyduğuma emindim o her kimse onu oradan kurtarmayı planlıyordum.Korkusuzca aşağı indim eğer onu kurtarırsam ailem benimle gurur duyacaktı.Artık aşağıdaydım ama burası iğrenç kokuyordu ve kesinlikle orada su yoktu. yürümeye başladım ilk defa bir kuyunun uzun bir yolu olduğunu görüyordum.Yürürken ayığıma ağır bir şeyler takılıyordu ama çok karanlık olduğundan hiç bir şey görmüyordum. Ardından birmelodi duydum dedikleri pek anlaşılamsada burada yanlız oladığımı hissettim.Sesin geldiği yöne doğru ilerledim ama ben gittikçe ses daha çok uzaklaşıyordu. Yorulduğumu fark edip eve çıkmaya kar verdim.

                       Kuyudan çıktığımda kendimi hiç olmadığı kadar yorgun ve bitkin hissetim.Birden gözüm ayakkabılarıma kaydı ve korkudan ne yapacağımı şaşırmıştım.

                                                             ÖNEMLİ NOT !!

                  SELAM! BU HİKAYE BİZİM BURADAKİ İLK HİKAYEMİZ BİRAZ SIKICI OLABİLİR AMA DAHA İYİ YAZMAMIZ İÇİN SİZE İHTİYACIMIZ VAR OYLARINIZ VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUZ :)) MEDYADA EMİLY VAR

CİNLERİN OYUNUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin