Acei ochi caprui...

66 2 3
                                    

Buna. Ma numesc Kyra. Sunt o fata normala de 15 ani , par pana la mijloc brunet, ochi caprui verzi, aparent boboaca. Prima zi de liceu este de.a dreptu' terifianta. Numai cand ma gandesc la privirile celor din jur ma ia cu tremurici. In fine...
Ma imbrac cu niste blugi rupti in genunchi , o bluza neagra si o camasa pe deasupra. In picioare imi pun adidasii mei preferati de la Vans ( nu credeti ca am fite sau cv dar efectiv ador firma asta ) si pornesc spre liceu.
Cand intru in curte imi rotesc privirea spre marea de elevi. O vad pe cea mai buna prietena a mea , Danielle , imbracata intr.un trening violet si cu niste basheti roz in picioare. Ma vede si ea si vine alergand spre mine.
D : - Heeeeeey! ma ia in brate.
K: - Bunaa! ii zic si ii raspund la imbratisare.
Dupa mult timp in care am stat in.curtea liceului si am vorbit despre ce am facut in vacanta am fost lasati sa plecam acasa.
K: - Auzi..vrei sa dormi azi la mine? o intreb eu.
D: - Da normal!
Am avut o seara blana. Am barfit , ne.am.uitat la filme , am ras si ne.am simtit super bine.

Dimineata:

D: - Trezeste.te leneso! E prima zi de liceu! tipa tare Danielle si fuge sa se pregateasca.
K: - O fuck!..am uitat total!!! ma trezesc rapid si incep sa caut lucrurile pt a pleca.

Ajungem la liceu. Din fericire aveam prima ora impreuna asa ca nu a trebuit sa stau singura in banca. Am mai avut 2 ore in care nu am facut mare lucru. A fost asa de plictisitor!
Anyway...am plecat sa ne luam ceva de mancare. Ajungand la cantina ne asezam la o masa unde mai erau 2 tipe.
M: - Buna fetelor! ne saluta una din , fiind blonda. Ma numesc Maya. Imi pare bine :). Ea este prietena mea Carol.
C: - Buna! ne saluta cealalta tipa care infuleca un mar.
K: - Salut ! Eu sunt Kyra si ea e Danielle
D: - Imi puteti spune Dani :)
Am stat ceva timp de vorba cu cele doua fete cand am observat ca cineva de la.masa din fata mea ma fixeaza cu privirea. Era un tip foarte inalt , dupa cate puteam vedea era foarte bine facut , avea un par superb  , oarecum saten dar cu blond si... o doamne...niste ochi caprui geniali...erau atat de frumosi!
Am stat sa.l privesc ceva timp pana m.a distras Carol.
C: - N.ai sanse draguta. Nu te m.ai uita asa la el. Este cel mai popular tip din liceu. Si ataaaat de frumos ( a pus un mare accent pe " atat" ) .
M: - Ai dreptate! o sustine Maya. Andy este cel mai tare baiat din liceu..toate fetele se dau la el. Dar e un fuckboy de zile mari...asa ca uita.
K: - Nu pare asa de perfect cum il descrieti voi. spun eu uitandu.ma in farfurie. De fapt e aproape uratel( spun asta putin prea tare ). Toate privirile se intorc spre mine. Ma fac mica pe scaunul pe care stateam in momentul in care il vad pe Andy venind spre grupul meu.
A: - Fetelor... ne saluta el. Deci , am auzit eu bine sau aceasta boboaca pune la indoiala aspectul meu . spune el uitandu.se fix in ochii mei ( m.am topit instant dar am incercat sa raman tare )
K: - Pff..chiar nu pari cine stie ce frumusete a pamantului .
A: - A da? ...poate iti trebuie ceva dovada ca sa ma consoderi si tu superb la fel ca celelalte fete. zice el si ii face Mayei cu ochiul, aceasta fiind in.culmea extazului.
K: - Hai , dovedeste cat de "frumos: esti mr. Fuckboy. ii zic eu aratandu.i cel mai fermecator zambet posibil.
A: - Bine fetiscan.o...fi atenta... isi da jos tricoul ramanand doar in pantaloni si adidasi. In jurul meu se aud mai multe fete care exclama, si chiar cateva care mimeaza un lesin. Eu mai aveam.putin si salivam la vederea patratelelor lui absolut perfecte. Mi.am muscat buza pana am simtit gustul metalic al sangelui. Din nefericire a observat acest gest si a spus cu un zambet perfers :
A: - Deci pitico , sa nu cumva sa te mai aud vreodata ca spui ca nu sunt perfect . incheie el spectacolul punandu.si la loc tricoul. Ma fac ca nu.mi pasa si ii zic:
K: -Sunt doar niste patratele. Nu e ca si cum esti singurul baiat care le are. ma ridic in picioare dar degeaba , nu.i ajung decat pana la umeri...ce tot zic..nici macar pana acolo ( Pitica nenorocita, imi zic in gand...)
A: - Papusa...ai ceva..nu inteleg cum rezisti. Zice el si se apropie din ce in ce mai mult de mine. O doamne, acei ochi caprui ma innebunesc!!
K: - Dragutule tu nu ma lua pe mine cu papusa ca te plesnesc de nu mai stii cum te cheama. Hai Dani , mergem ! zic eu si o i.au pe prietena mea de mana. Fugim pana iesim din liceu. Ne oprim pe o banca din curtea liceului incercand sa ne recapatam rasuflarea.
D: -Ce.i in neregula cu tine?! zice aceasta gafaind. Tipul arata beton iar tu nu realizezi?..omule ce ai patit?!
K: - Stai..sa ..ma ..calmez..putin.. ii zic eu gafaind mai rau decat ea pentru ca am.facut un efort supraomenesc ca sa nu salivez in fata acelui baiat. Bine.. deci...tipul n.arata rau dar nici print nu e..asa ca daca tu ai de gand sa.l pupi in cur asa cum fac si restul copiilor atunci esti mai proasta decat mine. Si asta e ceva..iti zic
D: -Doamne...este incredibil de aiurita fata mea. Acum hai la ore ca ne luam absente. Ceaw si te pupic ! incheie Deni propozitia luandu.ma in brate.
K: - Bye...
Fug spre clasa intrand cu o fractiune de secunda inaintea profesorului. Stateam singura in banca asa ca nu am realizat cand cineva s.a asezat langa mine doar cand mi s.a adresat direct.
A: -Sal'tare pitico. aud glasul cu care eram deja familiarizata.
K: -O fuck...buna... langa mn se ajezase nimeni altul decat Andy. Doamne ajuta ca a intrat profu.n clasa altel nu stiu cum i.as fi rezistat.
A: -N.am terminat.o cu tine inca..vezi tu cand ajungi acasa... incheie el fiind atent la profesor.
Ma gandesc ca nu stie unde locuiesc asa ca ma linistesc instant. Ora decurge perfect normal de plictisitor. Cand se termina imi i.au lucrurile si fug acasa. Cand ajung ma duc la mine in camera si ma trantesc pe pat.  Vreau sa ma apuc de teme dar imi sta gandul doar la Andy...era perfectiunea in adevaratul sens al cuvantului dar nu aveam sa recunosc asta cu voce tare.
K: -Sunt o proasta! zic in soapta. Maine probabil o sa fiu barfita de toti...perfect...un inceput de liceu impecabil...felicitari Kyra....uite asa ti s.a dus dracu reputatia de fata cumine...
Ma uit pe pereti fiind cu gandul la ochii lui...ochii care m.au facut sa innebunesc de cand i.am vazut..doamne ce ochi...ce corp...ce baiat!

Exact voiam sa fiu atenta la lectii cand suna cineva la usa...mama si tata erau plecati cu munca si oricum aveau chei deci nu vad cine ar fi putut fi.
K: - Imediat! tip eu si ma duc la usa. Cand deschid imi pica fața. Inaintea mea era...




---Heeey. Momentan este doar capitolul asta dar vor veni in curand mai multe :)...sper sa va placa , daca am gresit cv sa.mi spuneti , scz pt greselile gramaticale si astept pareri :)
Pwp👄---

Kyra and her love/sad storyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum