Prea aproape

45 2 0
                                    

Când am deschis ușa mi.a picat fața. Înaintea mea era nimeni altul decât Andy.
A: Bună păpușă. 
Am dat să închid repede dar , fiind mai puternic decât mine a împins ușa și a intrat în casa.
K: Ce cauți aici și de unde stii unde locuiesc? Știi ceva,  nici nu.mi pasa...ieși afară! țip la el si ii indic ieșirea cu degetul.
A: Ușurel pitic, nu așa te porti cu musafirii. Plus ca te.am avertizat ca vei avea o surpriza în seara asta. ( zâmbet pervers ) Se apropie de mine. Ma lovesc de un perete iar el ma imobilizeaza acolo.
K: Ce...ce tot faci?  Lasa-ma!
A: Shhh...Își trece degetul peste buzele mele. Esti așa naiva prințesa. Ti-am spus ca voi veni așa ca am venit. Poți considera ca m-am ținut de promisiune.
Creierul meu nu poate procesa nimic. Sunt efectiv blocată. Arată perfect dar se comporta ca un golan. Haide Kyra revino-ti!
K: Nu ai niciun drept sa intri în casa mea. Nu ai niciun  drept sa te apropii de mine și cu siguranță nu ai voie sa mă atingi. Așa ca ieși dracu' din casa mea idiotule sau chem poli-...  Nu apuc sa-mi termin propoziția pentru ca gura îmi este închisă de buzele lui. Îmi da un sărut apăsat însă se desprinde de mine deoarece nu cooperez. Îi trag o palma peste față.

K: Ce tot faci tâmpitule?  Ce-ti veni să  mă săruți? Idiotule!
A: Știi ceva? Deja ești cam stresantă. Deci din gura!
întoarce cu fața  spre perete și începe sa sărute pe gat. Este așa de excitant! Uhh...conștiință proasta taci din gura. Nu vreau așa ceva. Dar e bine nu? Ești virgina iar el e dornic sa ti-o tragă. Taci naibii. ..Nu vreau.
K: OPREȘTE-TE AM ZIS! Îl calc pe picior apoi îl împing pana cade pe canapea. așez peste el și îi prind gatul cu mana dreapta. Daca vreodată mă vei mai atinge fără sa-ti acord eu permisiunea, iți  garantez ca ești un om mort.
A: Pisicuța zgârie? Mrrr... Îmi place.
K: Ieși în momentul ăsta din casa mea dobitocule! țip deja fiind exasperata.
ridic de pe el și îl trag de mana pana la ușă.
A: Bine. Dar n-am terminat-o cu tine încă , puștoaico. Lasă că vezi tu...
K: Marș cu tot cu amenințările tale. Stai departe de mine. Îl împinge afară și trântesc ușa.
Pfff...Numai nesimțiți exista pe lumea asta. Într-adevăr tipul sărută ca lumea...Și ahhh  ce sexy e. Doamne la ce pot gândi. ..tocmai era sa fiu violată și eu gândesc la Cum arata el...

Telefonul sună •

K: Alo?
D: Hey...ce faci? Doamne ajuta..Era Danielle.
K: Dany ce bine ca mă suni. Pot sa vin pana la tine te rog? Trebuie sa vorbim.
D: Da sigur, vin-o....Chiar trebuie...
K: Bine, sunt acolo în 10 minute. Închid apelul.
duc la mine în camera, fiind încă tulburata de ceea ce s-a întâmplat mai devreme. Caut prin dulap și îmi găsesc următoarele haine :

Îi dau un mesaj mamei prin care îi spun ca dorm la Danielle, apoi plec

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Îi dau un mesaj mamei prin care îi spun ca dorm la Danielle, apoi plec. Ea locuiește la doua străzi distanță așa ca ajung destul de repede. Nu bat la ușă,  intru direct pentru ca sunt obișnuită sa fac așa cu ea.
K: Danyyy. ..Am ajuuuns!!!
Nu primesc niciun răspuns așa ca duc la ea în camera. Stă pe pat cu căștile în urechi, uitandu-se la ceva pe laptop.
K: Pământul către Danielle. Scoate căștile alea fată. duc la ea și îi trag de casti.
D: Hey, ascultam la alea! A Kyra..Tu erai...hai și așează-te.
K: Frate, tu când ești cu muzica în urechi nu bagi în seama lumea exterioara. Bine nu ca nu as face la fel , dar ca idee...  Începem sa radem și sa ne gâdilam reciproc.
D: Gata gata😂. Parcă trebuia sa vorbim.
K: 😂😂 Da da..asta facem..hai :).
D: Bine...Deci. .întâi spun eu?
K: Da ok, hai.
D: Off...ok...ideea e sa nu te enervezi te rog. Ămmm...Bine fi atenta. I-ai văzut pe băieții cu care stătea Andy?
K: Da, ce e cu ei?
D: Pai...tipul blond , pe care am aflat ca îl cheamă Zack , a venit la mine si..ei bine...Tot ce pot sa spun este ca nu mai sunt virgina. încheie fata pe nerasuflate.
K: POFTIM?! 😲😲
D: Mi se părea drăguț. Și a intrat așa neanunțat,  m-a trântit pe pat și. ..De aici iti imaginezi și tu ce s-a întâmplat...
Gata Kyra, calmează-te . Nu trebuie sa-i rupi gatul. Era sa pățești la fel doar ca tu nu ai acceptat.
K: Bine..Acum zic eu. Am pățit la fel doar ca nu am acceptat sa fac așa ceva. A venit dobitocul ăla de Andy și m-a lipit de perete. Am urlat la el sa mă lase în pace dar a zis ca voi vedea eu...Mă sperie puțin si e chiar intimidant. Nu știu ce sa zic. Chiar as vrea...

• primesc un mesaj •
• Dany primește mesaj •

Ne deschidem telefoanele și vedem ca am fost adăugate pe whatsapp într-un grup numit "Fără legi". Imediat ce am fost adaugate , a fost trimisa o poza cu...mine?!
K: CE CĂCAT??!!!
D: Wtf...Kyra ce naiba?!
Poza arata în felul următor :

Poza aceasta era făcută în acea vara de către fostul meu iubit cu care nu am ținut legătura

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Poza aceasta era făcută în acea vara de către fostul meu iubit cu care nu am ținut legătura. Bine nu am probleme cu pozele făcute cu mine de obicei insă asta chiar era ceva privat.
K: Cum dracu' a ajuns așa ceva pe grupul ăsta?

• Kyra ( mesaj nou ) •

A: Sper ca Îți place surpriza pe care Ti-am facut-o pe grupul acela prințesă. Poate ca ar fi fost bine sa fi ținut legătura cu Mike ( așa îl chema pe fostul meu ) . Chiar arăți genial în acel costum de baie. Te-am avertizat ca nu am terminat-o cu tine. Și ăsta este doar inceputul😏. Andy.
Explodez de nervi. O sa-i crap capul retardatului ăluia.  Cum a putut sa facă asa ceva?! Este un om mort..
D: Sa înțeleg, după privirea ta, ca mâine vei face ceva nebunesc?
K: Oh  Da. ... Mesajul l-a trimis Andy..Nici măcar nu știu Cum a făcut rost de poza aia, dar imediat Ce  aflu o sa plătească...
D: Sa aduc materialele necesare? 😌
K: Da...Va fi nevoie😉...




Kyra and her love/sad storyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum