part-11

2.4K 189 199
                                    

otherside

Manik rewched hospital but saw therez no such meeting...

manik - Meeting to thi he nhi... to tani ne mujhe esa kyu kha ki twinkle..

At that time he dashed with nandini n both ends up in iconic position of RK

All papers flew away from nandini's hand but two strong hands didnt made her fall down...

manik n nandini came back to reality n part aways...

Nandini quiet...

manik - Umm vo...

Nandini - Itz ok.

n about to go...

Manik gets angry when she ignores him..

manik followed him - How many times should i tell u.. not to ignore me...

Nandini - Kyu...

Manik - kyuki me tumhara boy.....

Nandini gazed at him

***** FLASHBACK******

Nandini laughing n ignoring manik..

manik pouts - Nandini plz how many times do i tell you dont ignore me...

Nandini teased - Kyu...

Manik pulled hee near himself - Because m your boyfriend.. n i cant tolerate my girl ignoring me...

saying he kissed her cheeks

nandini - Aww manik kia karungi me tumhara

manik - Shaadi kar lo or kia..

The room echoed with nandini's and manik's laugh

ओह! यह छवि हमारे सामग्री दिशानिर्देशों का पालन नहीं करती है। प्रकाशन जारी रखने के लिए, कृपया इसे हटा दें या कोई भिन्न छवि अपलोड करें।


The room echoed with nandini's and manik's laugh

*** FLASHBACK ENDS****

Nandini hurt - Tum mere kuch nahi lagte manik... kabhi nahi tha... .

Nandini left out... nandini's word made manik hurt...

Nandini was going out ..

manik - Nandini... khaa jaa rhi ho tum.

nandini angrily - Me kahi bhi jau thtz not your look out n beside mr.mamik malhotra u onky gave me late night duty right so subah to mera wese bhi koi kam nhi h..

ओह! यह छवि हमारे सामग्री दिशानिर्देशों का पालन नहीं करती है। प्रकाशन जारी रखने के लिए, कृपया इसे हटा दें या कोई भिन्न छवि अपलोड करें।
Twisted Love (Book1 Twinj and Manan ff) जहाँ कहानियाँ रहती हैं। अभी खोजें