(Part-14)

1.5K 105 75
                                    

"G-Gwench-"

သူမအဆင္‌‌ေျပပါတယ္‌ဟု ‌ေျပာလိုက္‌စဥ္‌ ႐ုတ္‌တရက္‌ လက္‌တစ္‌ဖက္‌က Tzuyuလက္‌‌ေမာင္‌းကို ဆြဲလိုက္‌ၿပီး ‌ေနာက္‌တစ္‌ဖက္‌က သူမကိုတြန္‌းလိုက္‌‌ေသာ လူတစ္‌‌ေယာက္‌‌ေၾကာင္‌့  စကားပင္‌ဆံုး‌ေအာင္‌ မ‌ေျပာလိုက္‌ရဘဲ ‌ေျမျပင္‌‌ေပၚသို႔ပံုလ်က္‌သား လဲက်သြားရ‌ေလသည္‌....

Tzuyu သူမElkieကိုဖက္‌၍ ထိန္‌းထား‌ေပး‌ေနစဥ္‌ ႐ုတ္‌တရက္‌ လက္တစ္ဖက္က‌‌‌Elkieကိုတြန္‌းလိုက္‌ၿပီး ‌ေနာက္‌လက္‌တစ္‌ဖက္‌ျဖင္‌့ သူမလက္‌ကိုလာဆြဲ‌ေသာ‌ေၾကာင္‌့ ထိုလူကို သူမလွည္‌့ၾကည္‌့မိလိုက္‌ခ်ိန္‌တြင္‌ အလြန္‌အံ့ျသသြားရၿပီး
မ်က္‌၀န္‌းအစံုက ျပဴးက်ယ္‌၀ိုင္‌းစက္‌သြားရသည္‌.... ထို႕‌ေနာက္‌ ႏႈတ္‌ဖ်ားဆီမွ အထစ္‌ထစ္‌အ‌ေငါ့‌ေငါ့နဲ႔ ထြက္‌လာသည္‌့နာမည္‌က.....

"S-Sana Unnie..."

*********
<Twice Dorm>

"အင္‌့!Unnie..."

လက္‌ကိုခပ္‌တင္‌းတင္‌းဆုပ္‌ကိုင္‌၍ ဆြဲ‌ေခၚလာကာ ႐ုတ္‌တရက္‌ တြန္‌းလိုက္‌‌ေသာ‌ေၾကာင္‌့ Tzuyu Sofa‌ေပၚသို႔ လဲက်သြားၿပီး ညည္‌းညဴသံပင္‌ထြက္‌လာခဲ့ရသည္‌.....

နာက်င္‌သြား‌ေသာ လက္‌ကို အသာအယာဖိႏွိပ္‌ရင္‌း သူမနားမလည္‌ႏိုင္‌စြာ ‌ေမာ့ၾကည္‌့မိလိုက္‌သည္‌.....

"Unnie!ဘာျဖစ္‌တာလဲ...ဘာလို႔Tzuကို ဒီလို...."

"ပါးစပ္‌ပိတ္‌ထားစမ္‌း....Chou Tzuyu...ဘာမွထပ္‌မ‌ေျပာနဲ႔....နင္‌‌ေျပာတာ‌ေတြ ငါဘာမွမၾကားခ်င္‌ဘူး..."

သူမ‌ေ႐ွ႕တည္‌့တည္‌့မွာ ႐ွိ‌ေန‌ေသာ Sana unnieရဲ႕
ျပတ္‌သားလွ‌ေသာ ‌ေလသံ‌ေၾကာင္‌့ သူမ‌ေျပာမည္‌့စကားတို႔ပင္‌ ဆြံ႕အသြားရ‌ေလသည္‌....

ယခင္‌က ၾကားလိုက္‌ရသည္‌ႏွင္‌့ နားထဲသို႔ စမ္‌း‌ေရစီးသည္‌့ႏွယ္‌ ၿငိမ္‌့‌ေညာင္‌းစြာ ၀င္‌သြား‌ေသာ အသံႏွင္‌့တျခားစီပင္‌......

ယခု‌ေလသံက ‌ေၾကာက္‌စရာ‌ေကာင္‌း‌ေလာက္‌‌ေအာင္‌ တင္‌းမာ‌ေန‌ေလသည္‌...

ဟန္‌ျမစ္‌က‌ေန လက္‌ကိုဆြဲ၍ ‌ေခၚလာ‌ေသာ္‌လည္‌း သူကသူမကိုကား‌ေပၚတြင္‌ မည္‌သည္‌့စကားတစ္‌ခြန္‌းမွမ‌ေျပာဘဲ အံကိုသာတင္‌းတင္‌းႀကိတ္‌ကာ အ‌ေဆာင္‌ျပန္‌‌ေရာက္‌သည္‌အထိ ႏႈတ္‌ပိတ္‌‌ေနခဲ့သည္‌‌ေလ..

There's Nothing Like Us[SaTzu]Where stories live. Discover now