Jm-S-Seulgi?!
S-OMG έχω τόσο καιρό να σε δω!
Αυτή ήρθε και τον αγκάλιασε.
Α-Άρτεμις χάρηκα!
Αυτή γύρισε με μία αηδιασμένη έκφραση στο πρόσωπο της-μωρε οι πατάτες είναι πιο όμορφες από αυτή.
S-Σε ρώτησα?
A-Θες να το ξανασκεφτείς αυτό που είπες μήπως? Της είπα και τα νεύρα μου χτύπησαν κόκκινο και σήκωσα το χέρι μου έτοιμη να την χαστουκίσω αλλά η Νάγια με συγκράτησε.
S-Μπα δεν νομίζω μήπως θες να σκεφτείς αυτό που πήγες να κάνεις;
Α-Χμ ναι γιατί όχι... Έχεις δίκιο δεν είναι τίποτα μπροστά σε αυτό! Της είπα αποφασιστικά και την έλουσα με τον καφέ μου.
Να σημειωθεί ότι ήταν καυτός... Πολύ καυτός.
Βλέπετε εγω χειμώνα καλοκαίρι πίνω τον ίδιο καφέ.
Αυτή στρίγγλισε και με έπιασε από την άκρη της μπλούζας και μου ψιθύρισε απειλητικά...
S-Θα μου το πληρώσεις
Α-No money for you honey
S-τσκ... Τα λέμε Jiminie~
O Jimin μας κοιτούσε σαν πεντάχρονο που είδε την πρώτη του τσόντα καταλάθος.
Α-Jiminie αν σε πλησίασει θα την σκοτώσω εντάξει? Του είπα και του χαμογέλασα με όλα μου τα δόντια απειλητικά.
Jm-Οχι ότι είχα σκοπό αλλά οκ...
Α-Αυτό έλειπε να ήθελες κιόλας όταν έχεις εμένα δίπλα σου.
Jm-Wow jagi πρέπει να σταματήσεις να κάνεις τόση παρέα με τον Jin.
Α-Χαχα συμφωνώ! 😂
[...]
Ήμουν στο σπίτι και έτρωγα (πρωτότυπο και αυτό) ο Jimin ήταν στο σπίτι του με τον Jungkook είχαν εργασία στην μουσική.
Νομίζω για εργασία θα τραγουδήσουν το We don't talk anymore αφού ο Jungkook τον έπριξε τον Jimin να κάνουν αυτό το τραγούδι.
Ε αγανάκτησε ο άνθρωπος και του την έκανε την χάρη.😂
Ding
Uknown:Artemis o Jimin ti kanei?
Me:Seulgi stob it pls den me tromazeis
Διαβάστηκε.Δεν έχει τα κότσια να κάνει κάτι.
Αλλά για καλό και για κακό ας τον πάρω ένα τηλέφωνο.
Πληκτρολόγησα τον αριθμό του και περίμενα να το σηκώσει.
Wtf γιατί δεν απαντάει;
Το έκλεισα και τον ξαναπήρα.
Ααα μπελά που βρήκα.
Γιατί δεν απαντάει;
Μωρέ θα πάω από εκεί.
Ντύθηκα γρήγορα και ξεκίνησα για το σπίτι του βαδίζοντας γρήγορα.
Ανέβηκα γρήγορα τις σκάλες και χτύπησα την πόρτα.
Α-YAH PARK-Jungkook?
Jk-Τι έγινε έπαθε κάτι η Νάγια?! Θα τον σκοτώσω τον-
Α-Jungkook που σκατά είναι ο Jimin και γιατί δεν σηκώνει το καταραμένο το κινητό του?
Jk-Chill στην κουζίνα είναι.
Πήγα στην κουζίνα αλλά δεν βρήκα κανέναν.
Α-JUNGKOOK ΜΕ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΚΟΥΖΊΝΑ!
Jk-Πλάκα κάνεις είπε θα πάει να φέρει να φάμε και εγώ έβαλα τα ακουστικά μου και τον περίμενα.
Ding dong~
A/N:Annyeonghaseyo people sorry for waiting sooooooooooooooo long erxontai nea kefalaia se oles tis istories kai mia nea istorioulaaa
Btw teleiwnei kai auth h Istria just saying see ya
P.S oses eiste apo thess kai eiste armys steilte ligo mhnyma se chat it's important.
YOU ARE READING
𝐤𝐚𝐫𝐦𝐚 𝐢𝐬 𝐚 𝐛𝐢𝐭𝐜𝐡//지민 정국√
FanfictionJeon Jungkook και Park Jimin οι players του σχολειου. Άρτεμις και Νάγια οι νέες μαθήτριες Όλοι τους συνδέονται με κάτι από το παρελθόν. Τι θα γίνει όταν ξανασυναντηθούν? Οι γνώμες τους για τον καθένα θα παραμείνουν ίδιες ή θα αλλάξουν? #1 jimin