Κεφάλαιο 17

1.1K 126 7
                                    

Α-Jimin όχι σήμερα...ξέχασες ότι πρέπει να ξεκουράζομαι?

Jm-Επειδή νοιάζομαι για εσένα θα σταματήσω εδώ...είπε και η φωνή του έσβηνε.

Α-Άντε πάνε να πλυθείς λίγο να ξεμεθύσεις λιγάκι και έλα στο δωμάτιο μου...

Jm-Καλά...είπε σαν πεντάχρονο και ξεκίνησε να σέρνετε προς το μπάνιο σαν φίδι.

Εγώ πήγα πάνω και άλλαξα γρήγορα-γρήγορα μην προλάβει και έρθει και μου επιτεθεί. Του έβγαλα μια φόρμα και μια μπλούζα που έχει αφήσει εδώ και πήγα να ξεβαφτώ και να κάνω την βραδινή μου ρουτίνα.

Μόλις βγήκα από το μπάνιο ο Jimin που λέτε τον είχε πάρει ο ύπνος στο πάτωμα.

Ναιιι.

Τον πλησίασα και κάθισα στα γόνατα μου για να τον βλέπω καλύτερα.

Του έκανα και μια γρήγορη αγκαλίτσα.

Α-Jiminieee του ψιθύρισα.

Jm-Εε μαμά λίγο ακόμαα μουρμούρισε και έπεσε πάνω μου κανονικά.

Α-Άντε σήκω να αλλάξεις...

Jm-Θα με βοηθήσεις? Είπε με μισάνοιχτα μάτια.

Α-Άντε καλά...και τον σήκωσα για να καθήσει στο κρεβάτι μου.

Σήκωσε τα χέρια του ψηλά για να του βγάλω την μπλούζα και εμ...

Προσπάθησα να μην λυποθιμήσω...

Τέλος πάντων συνεχίζουμε.

Του έβαλα την μπλούζα για να επιβιώσω και μετά σήκωσε τα πόδια του από το πάτωμα.

Ουφ ευτυχώς φερμουάρ,κουμπί και ζώνη τα έκανε μόνος του.

Του έβγαλα το παντελόνι(Α/Ν:ba-ji στα κορεάτικα ναι ξεκίνησα κορεάτικα)

Και μετά του έβαλα την φόρμα του.

Του ανακάτεψα και λίγο τα μαλλιά για να είναι πιο cute af και τον άφησα...

Α-Έτοιμος ο Jiminie

Μετά από αυτό σύρθηκε προς τα πίσω σήκωσε το πάπλωμα και χώθηκε από κάτω.

Μετά σήκωσε το μέρος του παπλώματος που ήταν στην δική μου πλεύρα και πάτησε δυο φορές εκείνο το σημείο κάνοντας μου σήμα να πάω δίπλα του.

Πλησίασα έβγαλα τις παντόφλες μου,σκεπάστικα,έκλεισα τα μάτια μου και αυτός αμέσως τύλιξε τα χέρια του γύρω μου σαν κοάλα και έχωσε το κεφάλι του ανάμεσα στον ώμο μου και στον λαιμό μου.

Jm-Καληνύχτα Αρτεμούλα~

Α-Καληνύχτα Jiminie~

Και με αυτό επιτέλους κοιμηθήκαμε.

𝐤𝐚𝐫𝐦𝐚 𝐢𝐬 𝐚 𝐛𝐢𝐭𝐜𝐡//지민 정국√Donde viven las historias. Descúbrelo ahora