A "sorry" isn't always enough.

18 3 0
                                    

Τον κοίταξα μεσα στα μάτια και μου χαμογελασε γλυκα.

Ροζα. "Ναι shawn δέχομαι να γίνω η γυναίκα σου και να λέγομαι απο δω και πέρα Ρόζα Γουίλμπερς Μέντες.

Πλησίασε το πρόσωπο του κοντά στο δικό μου και ένωσε τα χείλη μας.....

Τα απαλά βελούδινα δικά του έδιναν απαλά φιλιά πάνω στα δικά μου.

Σταμάτησε το φιλί και με κοίταξε βαθιά στα μάτια.

Shawn " Ρόζα.....!"

Ροζα " shawn.....!"

Shawn " ΡΟΖΑ .....!"

Ροζα " Τι έγινε αγάπη μου;"

Shawn "Ρόζα..... Ρόζα ξύπνα...!"

Ροζα " Ναι να- .......ΟΠΑ.....ΤΙ; !"

Μαρκ" ΡΟΖΑ....!ΡΟΖΑ ΞΥΠΝΑ ΕΠΙΤΈΛΟΥΣ ΘΑ ΑΡΓΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ!!!!"

Ροζα "Μμμμμμ......... λίγο ακόμαααα....."

Μαρκ. "Ροζααα! Πρέπει να με ετοιμάσεις και μένα...!"

Ροζα " Πφφ...καλα... πήγαινε και έρχομαι.."

Έφυγε απο το δωμάτιο και έκλεισε την πόρτα πίσω του. Σηκώθηκα απο το κρεβάτι και πήγα στο μπάνιο. Έκανα τα απαραίτητα και έβγαλα απο την ντουλάπα μου ενα τζιν και ένα φούτερ για να πάω σχολείο.

Παρόλο που έχουμε χρήματα ποτέ δεν με ένοιαζε το να δείχνω ωραία με τα ακριβά μου ρούχα στο σχολείο.

Πάντα ψώνιζα απλα ,καθημερινά, βαρετά ρούχα.

Ίσως μπορεί να φταίει και αυτό που πάντα ήμουν αόρατη για όλους στο σχολείο. Αν και μου άρεσε αυτό. Δεν ήθελα να τραβάω την προσοχή, την μισούσα την προσοχή. Είμαι το κορίτσι που διαβάζει πάντα παίρνει καλούς βαθμούς και δεν έχει φίλους!

Η αλήθεια ειναι πως ο μοναδικός φίλος που έχω μετακόμισε περισι το καλοκαίρι στη Γερμανία , από τότε μιλάμε μέσω μηνυμάτων και Skype.
Με τον Νικόλα είμαστε οικογενειακοί φίλοι και ήμασταν από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου αυτοκόλλητοι.
Τον λατρεύω και είναι πράγματικα σαν ο μεγάλος αδερφός που δεν έχω.... εντάξει μονο 6 μηνες με περνάει αλλά πάντα θεωρεί τον εαυτό του μεγαλύτερο και με πειράζει γι'αυτό.

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Dec 26, 2018 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

Lost Inside YouOnde histórias criam vida. Descubra agora