Bună sunt Alex ,prieteni îmi spun Al sunt un adolescent destul de modest . Chiar daca nu am avut pe nimeni care sa ma protejeze de la vârsta de cinci ani am reusit să ma descurc cu ajutorul aşa zisei "mătuşi" .Deşi până acum doi ani eu iam spus unei străine mătuşă ,a fost mult mai aproape de mine faţa de părinţi mei care efectiv mau abandonat.
Învăţ la o şcoala publică din New York ,uneori cred că nu îmi voi gasi niciodată părinți naturali. Aşi vrea sa îi pot întreba dece mau abandonat ,se întâmpla sa visez cu ochii deschişi la faptul ca după treisprezece ani in care iam aşteptat să apară , în sfârşit iam găsit , iam putut îmbrătişa şi am putut să îi întreb dece mau abandonat , dar îmi dau seama că e doar un vis care nu se va îndeplini niciodată.Mi-aşi dori sa va pot spune mai multe despre mine dar trebuie sa merg la ore ,astazi va veni o colegă noua şi aşi vrea sa îi prezint eu scoala .Îmi place sa îmi fac prieteni noi ,în sfârşit am ajuns la şcoala ,doi dintre prieteni mei mă aşteapta la intrarea în curtea şcolii cei doi baieţi de care va spun sunt Sam si Deniel .Ei sunt cei mai buni prieteni ai mei ,am intrat usor în scoala si neam dus la dulapuri pentru a ne lăsa gentile si a ne pregati de ore.Pauza a trecut iar orele au început tipa cea noua a intrat odata cu profa de mate care e cel mai sever profesor din întreaga şcoala.Fata cea noua pare a fi o fire foarte timida ,dar e si foarte frumoasa are cam un metru saptezeci ,cu par blond si ochii de un albastru ceriu ,are o privire plapânda si o voce calda ca de înger.Ora de mate a trecut foarte repede,abia astept sa vorbesc cu fata cea noua,ma îndrept usor spre banca ei .
Bună sunt Alex ,prieteni îmi spun Al tu cum te numesti?
Buna eu ma numesc Caitlyn, sunt noua pe aici ,sper sa ma înţeleg bine cu colegii .Aşi vrea sa te întreb dacănu te superi,poţi sa îmi prezinţi tu şcoala ?
Da miar face placere.
Am ieşit pe holul enorm şi am început sa îi arat clasele ,ea era atât de atenta la cum vorbeam şi ma privea atât de dulce .
Aşi fi vrut sa nu fi fost la şcoală, să ne fi întâlnit pe stradă întâmplator,săne fi ciocnit unul de celalalt ea sa fi avut un dosar cu desene si schiţe iar eu să o fi ajutat sa le strângă si sa -mi cer scuze ,apoi sa o invit la o cafea .
Dar spre norocul meu in timp ce îi prezentam şcoala ne-am întâlnit cu Sam care n-ea anunţat de o petrecere in seara asta acasa la Emily, m-am hotarât sa o invit si pe Caitlyn.
Caitlyn ai auzit si tu de petrecere ce parere ai ,ai vrea sa vii cu mine la petrecere ţii voi prezenta pe cei mai buni prieteni ai mei si restul clasei.
Ok ,la ce ora e petrecerea ,si care e adresa?
Petrecerea e la ora opt dar voi veni eu sa te iau la ora şapte jumătate bine.
Da e bine ,ne vedem la şapte jumătate.
Ok , pe mai târziu.
Timpul a trecut repede este deja ora şapte mai întâi ma voi duce la Deniel să îl iau apoi ma voi duce la Caitlyn.Ajunsi la petrecere ne întâlnim si cu Sam care statea lânga digei .Dar si de la aceasta petrecere nu putea lipsi bautura si muzica buna ,desi pe la jumatatea petreceri Sam si Deiniel au cam exagerat cu bautura . Pentru a ne mai destinde am hotarât sa jucam adevar si provocare in joc au intrat si cei doi amici ,adica Deiniel si Sam sticla a fost invirtita prima data de Sam si ca prin coincidenta a ajuns la Deiniel care a ales provocare acea provocare a stârnit multe râsete ,provocarea a fost ca Deiniel sa se dezbrace pâna la boxeri si sa umble pe strada jumatate de ora iar Sam nu sa putut abtine sa nu-l filmeze.
Mam uitat in ocji lui Caitlyn si am vazut ca din albastrul ceriu sau schimbat in caprui nu imi pot explica cum ,atunci când am luato ochii ei erau albastrii ceva e putred la mijloc si voi afla ce .
CITEȘTI
UCIGAŞUL DE LA MIEZUL NOPŢII
Teen FictionAlex un baiat de 18 ani care şi-a pierdut părinţi la vârsta de cinciani ,a crezut ca daca şi-ar gasi parinti ar putea duce o viata normala.Dar din păcate o dată apariţia acestora în viata lui ia o întorsatura total diferita ,faţă de cea la care se...