Accidentul

12 3 0
                                    

Alex povesteste:
Stau linistit in camera mea si ma uit la tavan de vreo zece minute privesc un punct fix,cand deodat aud un bocanit in geam ,,ce dracu cum naib sa bata cineva in geam la ora asta si in plus cum sa ajunga la el ca eu stau la etaj ciudat"ma duc si vad ca persoana care batea ca disperata in geam este Chaitlyn ,ii deschid geamul si o primesc in camera .
A:Cum ai ajuns aici sus?
C:Pai am urcat cu scara !!?
A:Serios ma crezi prost daca tot ai urcat cu scara unde e!?? Uite nu te inteleg cate odata dar pe mine nu ma duci cu zaharelu si cu abureli ieftine ok.
C:Pai ce mai faci?
A:Te rog sa nu schimbi subiectul ok.
C:Bine miam folosit puterile ,multumit acum ?
A:Da foarte multumit ,a fost asa de greu ?
C:Nu nu a fost asa de greu ,insa eu am venit sa te intreb daca vrei sa vii maine cu mine si cu prieteni tai la munte pentru ca peste trei zile e ziua mea de nastere.
A:Bine voi veni ,dar cu ce margem ?
C:Pai cu masina noi doi cu masina ta iar ei doi cu masina lui Sam .
A:Bine e o idee excelenta doar nu de geaba esti iubita mea.
C:Lingusitorule abia astept sa mergem la munte .O era sa uit vor veni si Delia si Emily nu te superi asai ?
A:Cum sa ma supar pe ingerasau meu ,chiar de loc dar ele cu cine votr merge ?
C:Pai cu baieti poate se infiripe si intre ei ceva.
A:Ok ok ,mie imi convine .
C:Ok ma bucutr ca est de acord.
A doua zi:
Povesteste Alex :
Eram gata de excursia la munte am asezat bagajele in portbagaj si am pornit in tromba spre casa lui Chaitlyn ,in drum spre casa ei am oprit la supermarchet pentru a lua niste gustari .Odata ajuns la ea merg si bat la usa dar nu imi raspunde nimeni asa ca intru fara sa mai bat la usa urc la etaj si acolo o gasesc cautandusi o geanta pentru haine o ajut sa caute geanta dar maj intai o sarut dupa care o ajut cu bagajele . Am hotarat sa ne intalnim la Sam toți . Pe drum am apasat mai tare pe acceleratie pentru a ajunge mai repede dar din neatentie am pierdut controlul volanului si ne-am ciocnit de o alta masina ,impactul a fosf foarte puternic iar singurul lucru pe care il vad este Cheitlin plina de sange pe urma totul a fost negru am auzit un ultim strigat de ajutor si miam pierdut constiinta.
Buna imi cre scuze pentru gerselile gramaticale existente si va urez lectura placuta si va pup 😘😘😘😘😘😘. A era sa uit daca aveti idei pentru carte va rog sa le lasati in comentarii sau in mesaje in privat ....va urez inca odata lectura placuta si sarbatori fericite....pupici😘😘😘😘😘😘😘

UCIGAŞUL DE LA MIEZUL NOPŢIIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum