😎😍Ce se va intampla!? 😎😍

11 3 0
                                    

Cheitlyn pov:
Ma ridic si vad ca Alex este grav ranit de la distanta se auzeau sirenele unei ambulantei politia era doar la vreo 10 metri distanta de noi . Incerc sa ies din masina dar am piciorul prins sub fiare ,asa ca astept ca ajutoarele sa apara durerea e destul de puternica , Alex este plin de sange si de abia respira dar sper sa se faca bine ,un politist se apropie incet de masina asa ca am hotarat sa strig dupa ajutor . La scurt timp au ajuns politisti langa masina , incercand sa ma linisteasca spunandumi ca totul o sa fie bine . Ne scot pe amandoi din masina si ne duc de urgenta la spital ,sper ca el sa nu fie atat de grav ranit cum pare sper sa se faca bine , dupa aproximativ o ora ajung si prieteni nostri .
Toti: Ce sa intamplat ? Esti bine cum te simti ? Alex e ok ?
C : Am facut accident am accelerat prea tare si neam izbit de o alta masina asta sa intamplat ,spun asta cu lacrimi in ochi . Si nu am nimic asa de grav doar mam lovit la picior , in schimb Alex e grav ranit lam vazut plin de sange ,e numai din vina mea eu sunt vinovata...
Deniel :Gata linistestete nu ai nici o vina sunt sigur ca Alex nu sar bucura sa te vada cum plangi trebuie sa fii tare pentru el .
Delia :Deniel are dreptate trebuie sa fim tari pentru el . Fratilor cine o va animta pe mama lui ?
C: Am sa o anumt eu dami telefonul .
Convorbire telefonica :
Ml :Alo cine e la telefon !?
C: Alo buna sunt Cheitlyn prietena lui Alex tocmai ...to ..cmai am ..am avut un ...un acc..accident ( spun asta si izbucnesc in plans)
Ml:Ceeee!? Nu baiatul meu nu el vin acum la ce spital sunteti ?
Del:Buna scuzatio pe prietena mea dar nu mai poate vorbi e distrusa, suntem la spitalul .....
Ml:bine vin imediat.
Convoebire telefonica incheiata
Perspectiva autorului
Prieteni lui Alex sunt distrusi doctori nu ii dau sanse ,toti sunt cu moralul la pamant oare isi va reveni Alex sau va pleca dintre cei dragi lui , asta vom afla cat de curand pentruca sincera sa fiu nici eu nu stiu ce se va intampla cu el ...

UCIGAŞUL DE LA MIEZUL NOPŢIIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum