*49/1*

414 29 2
                                    

Те го целуна нежно и му се усмихна широко.

Те: Сигурен ли си че си готов?

Джк: Да.

Те свали блузата му и започна да целува нежно врата и гърдите му. Кук настръхна при допира на устните Те до него.

Те: Кажи къде искаш да усетиш устните ми.

Джк: Навсякъде.

Те направи няколко смучки по долната му челюст.

Те: Най-вече къде?

Джк: С-сам се досети.

Те се усмихна и започна да оставя нежни мокри целувки от врата до корема му. Започна да разкопчава колана и копчетата на панталоните му. Изкара члена му на показ и започна да го ближе с горещия си език. Това накара Куки да изстене тихо.

Те: Харесва ли ти?

Джк: Д-да, много.

Те се усмихна, хвана топките му и ги стисна. Започна да ближе дължината му и да смуче главичката му. Кук отново изстена. Те свали панталона и боксерките му, хвана дупето му и започна да го мачка. Пое цялата му дължина в устата си и започна да я смуче. Кук продължи да стене и прехапа устна.

Те: По-силно! Искам съседите да чуят как крещиш името ми.

Те засмука топките му и го разкрачи, след това свали тениската си. Кук го огледа хубаво.

Те: Харесва ли ти гледката?

Кук кимна и се усмихна. Те го обърна и повдигна дупето му. Започна да целува бузките на дупето му. След това облиза входа му. Кук отново изстена.

Те: Искам да те чуя.

Отново го облиза а Кук отново изстена но по-силно.

Те: Още по силно!

Мушна връхчето на езика си в него.

Джк: Ахх.

Те: Точно така миличък.

Хвана члена му и започна да го мачка докато си играе с входа му. Ту вкарва езика си, ту го ближе, ту целува. Постоянно нещо различно, но винаги и нещо което ще доставя удоволствие на Кук. Джънгкук седеше с лице във възглавницата и продължаваше да изстенва, понякога тихо понякога по-силно. Те го изправи и го придърпа в себе си и вкара двата си пръста в устата му.

-----------------------------------------------------------

Тази част ще бъде разделена на три понеже стана много дълга. Благодаря за помощта minsuga_genios !❤️

𝙵𝚊𝚔𝚎 𝙻𝚘𝚟𝚎 || 𝙹.𝙹𝙺 + 𝙺.𝚃𝙷Where stories live. Discover now