*80*

364 30 6
                                    

Няколко часа по-късно

Момчетата вече бяха кацнали на летището в Ню Йорк.

Джк: Видя ли, че нищо лошо не се случи. Понякога трябва просто да ме слушаш.

Те: Ох, здрава и стабилна земя... липсваше ми.

Кук се разсмя на това как Те говореше на земята.
Момчетата тръгнаха да търсят хотел в който да отседнат временно докато си намерят апартамент в който да се преместят.






















И така минаха няколко месеца от както нашите момчета живеят в Ню Йорк. Те си бяха намерили голям апартамент с парите които бяха спечелили. Тае работеше като продавач в магазин за мебели, а Куки беше учител по рисуване в едно от най-големите училища.

Колкото до Джимин след като Те и Джънгкук се преместиха, животът на Джимин стана малко по-скучен понеже нямаше кой да тормози защото никой не му се даваше, сега тормозеха само него и човекът който го тормозеше беше едно момиче което се беше преместило от друго училище и го беше харесала. На Джимин му се искаше да се гръмне, понеже това момиче го следеше на всякъде, беше обсебена от него.

Животът на всички се промени, за едни беше добър за други не толкова.

!!!Край!!!

******************************

Честита Нова година на всички!❤️❤️❤️
Краят на историята дойде. Благодаря на всички които я четяха, вотваха и коментираха.
Първоначално не мислех, че някой изобщо ще я чете, ама се оказа, че я четете за което се радвам много. Надявам се да ви е харесала, въпреки че е малко скучна.
*
*
*
Да започна ли нова история?

𝙵𝚊𝚔𝚎 𝙻𝚘𝚟𝚎 || 𝙹.𝙹𝙺 + 𝙺.𝚃𝙷Where stories live. Discover now