Bir gece yarısı biasinizin yüzünden otelde kalmak zorunda kalıyorsunuz ve uykudasınız.biasınız gelınce
THE8 ; size bakarak fark ettimde halan işim bitmemiş der ve sırıtır Daehuynun ustunuze yürüdüğünü hısedersınız ve yataktan kalkıp koşmaya baslarsınız. Hadi yakala benı diyorsunuz. The8 kovalar.
JUN : Sizin uyudugunuzu görünce duş alır. Ve gelip yanınıza uzanır ve anlınıza öpücük kondurur. Ve uyur siz ona sarılınca. Oda size sarılır ve siz yavaşça kafanızı o yakışıklı,zeki,tatlı kocanızın göğüsüne koyarsiniz
JUNGHAN : çok yorgundur. Hemen gelıp sıze sarılıp uyur.
VERNON : insanlar yakışıklı kocasına süprizler yapar. Benimki uyusun.
DİNO :Tişörtünü çıkarır ve yatağa uzanır. Ve battaniyeyi üstünüzden çekmeye baslar ve basarılıdırda ama sabah uyandığınızda. Dino yerde hemde tişörtü yok hemen dino'yu uyandırmaya çalışırsınız.ve dino 'nun üstüne düşüyorsunuz dino sızı kendısıne çeker ve böyle duralım der ama neden yerde ? Diye sorarsınız ve onu kakdırırsınız yerden ve uyumaya devam edersınız. (Fazla uzatmıyım dedım burdan kestım. Devamını sızin hayal gücünüz)
DK :Eve geldıgınde sizi salonda yemek masasının yanında uyuya kaldıgınızı görür üstünüze
Kendi hırkasını serer ve sızın masada bıraktığınız yemekleri yedikten sonra sızı kucağına alıp yatak odasına götürür ve sizi yatağınıza uzandırıp . Duş almak için banyoya gıder . Ve sizin yanınıza gelıp dudaklarınıza bır buse kondurduktan sonra yanınıza uzanıp elınızı tutar ve uyur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEVENTEEN İLE HAYAL ET
قصص عامةBu kitap ilk denemem fazla yazım yanlışım var bundan dolayi özür dilerim beğenirseniz devam ettiricem teşekürler✌❤