Γεια σας είμαι η Νάντια ,είμαι 16 χρόνων και πάω 2ερα λυκείου . Εδώ και 5 μηνες μετακομίσαμε από την Θεσσαλονίκη στο Λονδίνο γιατί ο πατέρας μου αποφάσισε να ανοίξει εκεί την επιχείρηση του για να έχει πιο πολύ κέρδος . Βέβαια δεν λέω είναι πολύ ωραία αλλά σαν την Θεσσαλονίκη δεν έχει ,πουθενά αλλού δεν θα γνωρίσεις τόσο φιλόξενους ανθρώπους .
Τεσπά ας μην τα πολυλογω για την Θεσσαλονίκη ας πάμε στο θέμα μας.
~~~~~
Έφτασε το τέλος του καλοκαιριού λοιπόν και ήρθε η ώρα για να επιστρέψουμε πάλι στα θρανία και στα βαρετά πρωινά (δυστυχώς).Αύριο λοιπόν πρέπει να σηκωθώ περίπου στις 9 για να πάω στον. αγιασμό και να κατσω να ακούω τα ίδια πράγματα που λέει ο διευθυντής του σχολείου κάθε χρόνο...( boringgg).Αλλά από την άλλη θα ξανασυνάντησω τις αγαπημένες μου φίλες την Νάνσυ και την Μαρία ....τις αγαπώ πολύ γιατί από την μέρα που ήρθα εδώ μου φερθηκαν απίστευτα και με έκαναν να νιώθω πολύ άνετα .Νύχτωσε με τόσα και τόσα που σας είπα οπότε τα λέμε καληνυχτα ( και έπεσα ξερή στο κρεβάτι)
* Μέρα αγιασμού*
Ξύπνησα περίπου στις 7:30 οπότε είχα άνετα χρόνο για να ετοιμάσω .Μπήκα για να κάνω ένα ντους για να χαλαρώσω, ντυθηκα ( έβαλα ένα ψηλομεσο μαύρο τζιν,μια μπλούζα κοντή κοντομανικη,και τα μαύρα μου vans αν σας ενδιαφέρει)και έκανα ένα απαλό μακιγιάζ .Στην συνέχεια κατέβηκα στην κουζίνα όπου βρήκα την μαμά μου να μου ετοιμάζει πρωινό (2 τοστ και 1 γιαούρτι είμαι και σε φορμα ...#nott) έφαγα και έριξα ένα διακριτικό βλέμμα στο ρολόι της κουζίνας ήταν 8:30 οπότε βιαστικά τρέχω αρπάζω χρήματα και το κινητό μου και φεύγω σφαίρα προς το σχολείο ( να προσθέσω οτι είναι περίπου 15 λεπτά για να φτάσω στο σχολείο). ( Άσχετα με το τρέξιμο που έριξα τα 15 λεπτά έγιναν 5 χαχαχ).
Μόλις έφτασα εκεί πήγα να ψάξω τα κορίτσια έψαξα παντού μπας και έχουν έρθει αλλά τελικά αποφάσισα να πάω να δω και στις τουαλέτες .Άνοιξα σιγά σιγά την πόρτα αλλά δεν ήταν κανείς μέσα καθώς πάω να κλείσω την πόρτα γυρνάω απότομα και βλέπω τον Grayson αα ξέχασα να σας πω για αυτόν λοιπόν ...
Είναι το bad boy του σχολείου αλλά και το builling boy ναι καλά ακούσατε κάνει builling και φυσικά έχει κάνει και σε εμένα ... Από τότε φυσικά κρατάω απόσταση με αυτόν να ορίστε και μια φωτό του για να καταλάβετε πόσο άγριος και μάγκας το παίζει...
|||||||||||||||||||||||
Τεσπά γυρίζω πάλι στην ιστορία ..
Και μου λέει ...
G: Βρε βρε ποια είναι εδώ!!!
Εγώ(Νάντια) : Θες κάτι ?
G: Όχι απλά περνούσα από εδώ
Εγώ : αα οκ εντάξει γε-----
Πριν προλάβω να τελειωσω το αποχαιρετιστήριο γεια για να πάω να βρω τις φίλες μου με πιανει από τον καρπό καθώς εγώ προσπάθουσα να ξεφύγω αλλά μάταια ήταν τόσο δυνατός και του λέω...
Εγώ: Άσε με με πονάς
Και αυτός μου ψιθυρίζει αργά και βασανιστηκα στο αυτί μου ...
G : Θα γίνεις δικιά μου !!!
Πάγωσα ...ήθελα να του αντιμιλησω αλλά είπα άσε θα τα. κάνω χειροτερα .!
Μετά από αυτό άρχισαν να τρέμουν τα πόδια μου και να πονάει αφάνταστα το κεφάλι μου γιατί θυμήθηκα τις στιγμές που ο Grayson με κορόιδευε μπροστά στους φίλους του ...
Αυτό ήταν το Part 1 (ελπίζω να σας άρεσε ) αν θέλετε για να με βοηθήσετε πατήστε το αστεράκι βάλτε ένα σχόλιο και κάντε με follow επίσης όποιος θέλει μπορεί να μου λέει αν έχει κάποια άλλη ιδέα στο μυαλό του να μου την πει
Υ.Γ ~ Ιστορία για GRAYSON GIRLSS👑💞
BINABASA MO ANG
IN LOVE WITH MY BULLY
RandomBulling μια λέξη χίλια συναισθήματα ...όμως τι θα γίνει αν όλα ξεκινήσουν από την αρχή με έναν καλό σκοπό και καταλήξουν σε μια ατέλειωτη αγαπη.?