Niall Horan/zodika dalsza część

219 13 6
                                    

Po waszych ciągłych spotkaniach jesteście razem minęło kilka lat.Niall właśnie ci się oświadcza jak to będzie wyglądać ?

Panna-Stolik dla dwojga przy czerwonych różach przy zachodzie słońca.Słychać ćwierkanie ptaków i szum morza.Nagle Niall klęka i wyciąga pierścionek ty odpowiadasz TAK i przytulasz się do chłopaka.

Ryby-jesteście razem na kolacji z waszymi rodzicami nagle do domu wchodzi pani ze skrzypcami i zaczyna grać.Niall prosi cie na środek i zaczynacie tańczyć chłopka odkręca cie i gdy ty się obróciłaś on już klękał z pierścionkiem powiedziałaś TAK i pocałowałaś chłopaka.

Koziorożec-Idziecie brzegiem morza już po zmroku właśnie podziwiacie latające lampiony za niedługo dochodzi północ.Na małej scenie gra orkiestra.Na zegarze pojawiła się godzina 00:00 Niall klęka z pierścionkiem ty odpowiadasz TAK po czym wybuchają fajerwerki.

Byk-Niall zabrał cie na koncert twojego ulubionego wykonawcy.Dziś są twoje urodziny i właśnie z tej okazji tam poszliście.Nagle światła trafiają na was piosenkarz prosi was na scenę chłopskich uśmiechem się zadziornie do ciebie ty nie wiesz o co chodzi.Wchodzicie na scenę przytulasz się do piosenkarza po czym on odwraca cie w stronę Nialla który klęczy z pierścionkiem ty mówisz TAK  i słychać od razu oklaski tysięcy ludzi.

Skorpion-Dzisiaj są walentynki Niall zrobił tobie niespodziankę i przyszykował kolacje ze świecami w małym domku letniskowym na Karaibach.Kolacja jest super wszystko wychodzi tak jak chłopak chciał nagle Niall podchodzi do ciebie i klęka mówi ci jak bardzo ciebie kocha i ,że chce z tobą spędzić resztę życia wyciąga pierścionek i pyta się czy zostaniesz jego żoną ty odpowiadasz TAK po czym płaczesz ze szczęścia przytulona do chłopaka.

Baran-Stolik dla dwojga przy czerwonych różach przy zachodzie słońca.Słychać ćwierkanie ptaków i szum morza.Nagle Niall klęka i wyciąga pierścionek ty odpowiadasz TAK i przytulasz się do chłopaka.

Waga-jesteście razem na kolacji z waszymi rodzicami nagle do domu wchodzi pani ze skrzypcami i zaczyna grać.Niall prosi cie na środek i zaczynacie tańczyć chłopka odkręca cie i gdy ty się obróciłaś on już klękał z pierścionkiem powiedziałaś TAK i pocałowałaś chłopaka.

Wodnik-Idziecie brzegiem morza już po zmroku właśnie podziwiacie latające lampiony za niedługo dochodzi północ.Na małej scenie gra orkiestra.Na zegarze pojawiła się godzina 00:00 Niall klęka z pierścionkiem ty odpowiadasz TAK po czym wybuchają fajerwerki.

Lew-Niall zabrał cie na koncert twojego ulubionego wykonawcy.Dziś są twoje urodziny i właśnie z tej okazji tam poszliście.Nagle światła trafiają na was piosenkarz prosi was na scenę chłopskich uśmiechem się zadziornie do ciebie ty nie wiesz o co chodzi.Wchodzicie na scenę przytulasz się do piosenkarza po czym on odwraca cie w stronę Nialla który klęczy z pierścionkiem ty mówisz TAK  i słychać od razu oklaski tysięcy ludzi.

Bliźnięta-Dzisiaj są walentynki Niall zrobił tobie niespodziankę i przyszykował kolacje ze świecami w małym domku letniskowym na Karaibach.Kolacja jest super wszystko wychodzi tak jak chłopak chciał nagle Niall podchodzi do ciebie i klęka mówi ci jak bardzo ciebie kocha i ,że chce z tobą spędzić resztę życia wyciąga pierścionek i pyta się czy zostaniesz jego żoną ty odpowiadasz TAK po czym płaczesz ze szczęścia przytulona do chłopaka.

Strzelec-Stolik dla dwojga przy czerwonych różach przy zachodzie słońca.Słychać ćwierkanie ptaków i szum morza.Nagle Niall klęka i wyciąga pierścionek ty odpowiadasz TAK i przytulasz się do chłopaka.

Rak-jesteście razem na kolacji z waszymi rodzicami nagle do domu wchodzi pani ze skrzypcami i zaczyna grać.Niall prosi cie na środek i zaczynacie tańczyć chłopka odkręca cie i gdy ty się obróciłaś on już klękał z pierścionkiem powiedziałaś TAK i pocałowałaś chłopaka.


Hejka mam pytanie czy chcecie dalszą cześć tych zodiaków z Niallem czy coś innego-Napiszcie w komentarzach.❤️🙏🏻

Zodiaki,Imaginy:One Direction,Shawn Mendes ,Justin Bieber,Ariana Grandę...Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz