NAMJOON HYUNG!

3.1K 169 82
                                    

12 Aralık 2016

Jungkook'un ağzından;

Blackpink MAMA'ya gelmiyor.Çok sıkıcı.Blackpink olmadan bir önceki yıl ödül etkinliğinden nasıl hoşlandığımı hatırlayamıyorum.

Ödül töreni çok yavaş geçti ve nihayet bitti..

'Yurtta

Hepimiz ödül töreni yüzünden yorgunuz.

Namjoon hyung banyodan geldiğinde yatağıma uzandım.

"Sorun ne Jungkook-ah,her zamanki gibi heyecanlı görünmüyorsun?"

"Yok bir şey hyung,ben sadece yorgunum"

"Blackpink bugün MAMA'ya katılmadı diye mi?"

"Tam olarak değil"

"Bana yalan söyleme.15 yaşından beri seni tanıyorum."

"Tamam,evet öyle."

"Gerçekten Rosé'ye aşık mısın ya da sadece ona hayranlık mı duyuyorsun?"

"Sanırım bunu kesin olarak biliyorsun hyung."

"Neden o?"

"O tanrı tarafından sadece benim için mükemmel bi şekilde yaratılmış.Sence de öyle değil mi?"

"Jungkook-ah,ona karşı bir his beslemen sorun değil,bunu durduramam,bu senin hissin ama aynı zamanda hislerini içinde tutmayı da hatırlamalısın."

"Hyung tutabileceğimi sanmıyorum."

"Şöhretimiz başlıyor.Kameralar seni yakalarsa kariyerimizin sonu olabilir.Bunu biliyorsun,değil mi?"

"Ama hyung..."

"Aması yok.Onu sevebilirsin,seni durdurmayacağım.Ama lütfen çok açıkta olmayın."

"Onları sevdiğini sanıyordum."

"Tabii ki,ama senin gibi düşüncesiz değilim.Düzgün sev.Yang başkan ve Bang PD öğrenirse,memnun olmazlar"

"Ama bizim hiçbir tanışma yasağımız yok.Neden Bang PD memnun olmayacak?"

"Çünkü YG korkunç bir şirket Jungkook-ah ve BigHit sanatçılarının çaylak sanatçılarına bir his olduğunu bilse,mutlu olmayacaklarını düşünüyorum.Ve eğer böyle bir şey yüzünden Bang PD'ye başvururlarsa,onun da memnun olacağını sanmıyorum."

"Haklısın hyung"

"Ama normal hareket etmek zorundasın Jungkook-ah,fanların şüpheli olmasını ya Blackpink önleyecek ya da sen."

"Arraso hyung"

Namjoon hyung sonunda uykuya daldı ama ben uyuyamıyorum.

Namjoon hyung ile kapana kısıldım.Bu belli olmadan ondan kaçınmam gerektiği anlamına gelir.Ama onlardan da kaçamayacağımı söyledi.Ne yapmalıyım?
(Sen kendini pencereden at kook jsjssj)

'Birkaç gün sonra

Namjoon hyung'un kıyafetlerini toplamakla meşgul olduğunu görünce uyanıyorum.

"Hyung nereye gidiyorsun?Bugün bir programımız var mı?"
Yatağımda oturup,ışığa alışmaya çalışmak için gözlerimi ovuyorum.

"Hiçbir programımız yok.Uyumana geri dön Jungkook-ah"

"O zaman nereye gidiyorsun?Genellikle günlük olarak kıyafet ile kolaya kaçarsın ama neden bugün çok karmaşık görünüyorsun?Sanki özel bir yere falan gitmek istiyorsun"

[İnkar ya da Aşk]•RoseKook•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin