Bylo tomu již šest let, co Elisabeth Cooper opustila své rodné město Riverdale a přestěhovala se do New Yorku, kde žije dnes. Splnila si sen a stala se novinářkou a spolu se svojí pětiletou dcerkou žije v malém bytě na Manhattanu. Pro okolní svět se může zdát, že žijí perfektní život, ale tomu tak bylo vždy, že? Ta perfektní holka od vedle. Tehdy nic perfektního nebylo, a stejně tak není ani dnes.
Betty položila hrnek horkého čaje s medem a citrónem na noční stolek a přešla ke skříni, odkud vytáhla krabici, ve které byla schovaná její minulost. Sundala víko a vytáhla z ní koženou bundu černé barvy, jejíž zadní strana byla zdobená obrázkem hada a nápisem Southside Serpents. Dále měla v krabici spoustu fotek a donedávna i čepici, kterou potají ukradla den před tím, než odjela z Riverdalu. Nyní má čepku její pětiletá dcera Leanne Freya "Aimee" Cooper, která se tolik podobala na svého otce, kort když nosila tu čepici.
„Představuješ si někdy naši budoucnost, Betts? Já nás vidím v krásném rodinném domku s malou zahrádkou. Jsme manželé a brzy se narodí naše dcera, kterou pojmenujeme Leanne Freya Jones-"
„Leanne Freya Jones?! Co to je za jméno?" vykřikla šokovaně Betty.
„Neboj, budeme jí říkat Aimee."
„Tak proč ji tak rovnou nepojmenujeme?"
„Prokletí naší rodiny," vysvětlil a Betty se zasmála, než si jej přitáhla do polibku. Tolik toho svého podivína milovala.
„Mami! Teta Ronie je tady!" ozval se křik Aimee, čímž se Betty vrátila zpátky do reality. Pohrkaně narvala bundu do krabice, kterou následně odhodila do skříně. Tu zavřela a rychle se přemístila do postele. Jakmile se zachumlala do peřiny, dveře od její ložnice se otevřely.
„Broučku, co jsem ti říkala o otvírání dveří cizím lidem?" zeptala se, když malá blondýnka přišla až k ní a narovnala jí čepku, neb jí byla stále velká a padala jí do čela.
„Neboj, zeptala jsem se, kdo je," odpověděla, a pak zase odběhla pryč, načež se ve dveřích málem srazila s Veronicou.
„Dneska je nějaká hyperaktivní," zasmála se Ronie a posadila se na kraj postele.
„Je velmi nadšená tím, že stráví víkend s tebou. A já jsem tvou obrovskou dlužnicí. Jen se z toho musím vyležet, aby to Aimee také nechytla," povzdechla si.
„Víš, že ji vždy ráda pohlídám, B, ale musím ti něco říct. Pamatuješ, jak jsem říkala, že ji s Archiem vezmeme na výlet? No, měli jsme hrozně dlouhou dobu naplánovanou návštěvu Freda a nemohli jsme to na poslední chvíli zrušit, takže bereme Aimee s sebou do Riverdalu," vyhrkla rychle Veronica.
„Vy, COŽE?!"
„Neboj se, už několikrát jsem ti říkala, že Riverdale je teď stejně úžasné místo, jaké bylo, než Jason zemřel, a pokud jde o jednoho nejmenovaného hada, pravděpodobně tam nebude, takže ji neuvidí."
„V, tohle není legrace, jestli na to někdo přijde, bude to-" sykla, ale pak se rozkašlala.
„Slibuji, že na to nikdo nepřijde, jen se uzdrav a o Aimee se neboj. A abych nezapomněla, přinesla jsem ti něco na čtení," řekla a z kabelky vytáhla tlustší knihu, kterou položila na noční stolek vedle čaje, který pomalu chladl.
„Dej na ni pozor, Ronie, je všechno, co mám," zachraptěla.
„Dám," řekla Veronica, a pak ji zanechala samotnou, jak v ložnici, tak i v bytě. Betty nebyla nadšená tím, co jí její nejlepší kamarádka právě řekla, ale věřila jí.
ČTEŠ
Rebel Without a Cause
FanfictionLeanne Freya "Aimee" Cooper, to je ale blbý jméno, co? Prý to mám po tatínkovi, neb ten měl také hrozné jméno. Jenže to já nemůžu vědět, když jej neznám. Jediné, co od něj mám je ta čepka, kterou skoro nikdy nesundávám. Dostala jsem ji od maminky, k...