O pár měsíců později
„Táži se Vás pane Archie Andrewsi, zda vstupujete dobrovolně do manželství se zde přítomnou Veronicou Lodge?"
„Ano," odpověděl s úsměvem Archie a navlékl Ronie prsten.
„Táži se Vás slečno Veronico Lodge, zda vstupujete dobrovolně do manželství se zde přítomným Archiem Andrewsem?"
„Ano," odpověděla i Ronie s úsměvem a taktéž nasadila Archiemu prsten.
„Tímto Vás prohlašuji za muže a ženu. Můžete políbit nevěstu," vyzval oddávající Archieho, a když se jejich rty spojily v prvním manželském polibku, celým kostelem se rozhlehl potlesk všech hostů.
Betty je pozorovala s úsměvem na tváři, ale neodpustila si malé sklouznutí pohledem k její levé ruce, kde se nacházel prsten ve tvaru korunky. Její úsměv se ještě o něco více rozšířil a myšlenkami se vrátila do včerejšího dne.
„Nemůžu uvěřit tomu, že jsi konečně zpátky!" vyjekla nadšeně Cheryl a sevřela svou drahou sestřenku v objetí. Stěhování zpět do Riverdalu se protáhlo na několik měsíců, ale teď už měli vše za sebou.
Už byli doma.
„Lidi, nebude vám vadit, když si na chvíli Betty půjčím?" zeptal se Jugg, který právě donesl poslední krabici do jejich nového domku. Konečně bylo vše tak, jak si to vysnil. Tedy skoro. Měli krásný dům, dcerku s jménem Leanne Freya "Aimee" Jones, ale jedna věc tomu ještě chyběla, a on to hodlal právě teď napravit.
„Sotva nám ji vrátíš, už nám ji zase bereš," odfrkla si Toni.
„Nebojte, holky, hned budu u vás," řekla s úsměvem Betty a chytla Juggieho za ruku, aby se jím nechala odvést na zahradu.
„Betts, ani nevíš, jak jsem rád, že jsi zpátky. Těch šest let bez tebe bylo naprosté utrpení. Každý každičký den jsem toužil znát pravdu o tom, co se stalo. Proč jsi odešla. Jestli jsi v pořádku. Vím, že jsem ti řekl, že ti jednou odpustím, a chci abys věděla, že teď, když jsi tu se mnou, když tu je se mnou Aimee, ti odpouštím-"
„Opravdu?!" vyhrkla, čímž jej přerušila, ale tohle opravdu potřebovala vědět. Tolik jeho odpuštění potřebovala k tomu, aby spolu mohli začít vést rodinný život.
„Ano, a taky..."
„Co?"
„Taky chci, aby tohle bylo perfektní. Pamatuješ? Kdysi u jezera jsem ti dal mou čapku. Od teď jsme partneři, u hadů, v životě, ve všem, co nás potká, ano? Čapku má teď naše dcera, tak bych ti chtěl dát něco jiného," řekl a na chvíli se odmlčel. V kapse od kalhot nahmatal malou krabičku, kterou vyndal a poklekl na jedno koleno. „Betty Cooper, prokážeš mi tu čest a staneš se mou ženou?" zeptal se a otevřel krabičku, ve které byl prsten ve tvaru korunky. Přesně takové jakou měl na čepici, či snad na přilbě. A Betty se do něj v tenhle okamžik zamilovala ještě více, i když si před tím myslela, že víc už jej ani milovat nemůže.
ČTEŠ
Rebel Without a Cause
FanfictionLeanne Freya "Aimee" Cooper, to je ale blbý jméno, co? Prý to mám po tatínkovi, neb ten měl také hrozné jméno. Jenže to já nemůžu vědět, když jej neznám. Jediné, co od něj mám je ta čepka, kterou skoro nikdy nesundávám. Dostala jsem ji od maminky, k...