-Va fi cel mai bun gardian al sefului intr-o zi.
-Nu e adevarat Thorn,poate fi chiar seful.spuse mama sa.
-Nu se poate,seful de trib are deja un fiu,iar Jack imi va prelua ocupatia,stii ca asa merge.
-Dar daca fiul sefului moare,Jack al nostru va fi mostenitorul la tron.
-La ce bun Barbara,nu este un regat,este doar un satuc amarat,la ce bun sa fii sef de trib.
-Oh nu stiai?Nepotul tau are ciuma.
-Ciuma,aici?Asta ar putea devasta intregul trib,ce va face Varin in situatia asta?
Nu avea nici un sens,primul nascut al lui Varin urma sa moara la o zi de la nastere.Thorn nu voia ca fiul sau sa devina sef de trib,el era mana dreapta si stia cat de e de grea aceasta ocupatie.
*intre timp in sat*
-A murit primul nascut!Saracul Varin...
-Serios,daca celelalte triburi asta suntem pierduti,sigur ne vor ataca.
-Dar fiul lui Thorn?
-Jack,ce e cu el?
-Ar putea sa-i ia locul copilului pierdut.
Cei doi vorbareti erau Ari si Sibbi,doi soldati ce povesteau la betie intr-o carciuma seara tarziu.
-Si mai e si problema dragonilor...Oh...se va alege praful de sat.
-Dar nu au mai atacat de o saptamana,poate s-au linistit.
-Oh natangule,a trecut si o luna si pana la urma tot au atacat.
-Frate...ultimul atac a fost cel mai devastator,era sa fiu ucis.
-Stiu,am fost de fata.
*inapoi in casa lui Thorn*
-Frate,am nevoie de ajutorul tau.
-Nu,nu il voi da pe Jack.
-Dar am nevoie,asa iti vei intoarce favorul facut atunci...
-Iti multumesc ca mi-ai salvat viata atunci dar Jack este fiul meu,nu il pot da.
-Fiul meu e mort,mama sa plange in hohote iar eu in loc sa beau intr-o carciuma ma gandesc la sat si fac orice in calitate de sef.
-Nu pot accepta asta.
-Te rog frate,fa asta pentru sat.
-Bine...Dar nu vreau sa stie ca eu sunt tatal sau,nu vreau sa creada ca l-am abandonat...
-Multumesc frate.
Varin luase copilul si il duse in casa sefului,unde il inlocuise cu copilul decedat.Personajele:
Thorn:
Varin:
Ari:
Sibbi:
CITEȘTI
Academia dragonilor
FantasyEste o poveste din universul How to train your dragon.Il are ca protagonist pe Jack,un tanar de 15 ani de pe insula Dragonului de foc reuseste sa puna capat unui lung razboi dintre semenii sai si dragoni.