Vantul de dupa amiaza era acoperit de fosnetul frunzelor cand Jack,fiul lui Varin,seful tribului de vikingi Berseker,alerga in voie spre sala mare spre ai da vesti tatalui sau despre lucrul de la fierarie.
-Tata!Spuse baiatul in timp ce deschidea usile uriase ale incaperii.
-Jack!Ce ai mai facut fiule?
-Iar ai dat foc la fierarie?Spuse Thorn,unchiul acestuia si totodata mana dreapta a tatalui sau.
-Nu!Am facut o sabie!Spuse acesta in timp ce scotea o sabie dintr-o teaca abia facuta.
-Asta e minunat fiule!Dar nu uita ca vei deveni sef de trib nu fierar,acum ca in sfarsit ti-ai terminat sabia te vei antrena alaturi de Thorn iar apoi vom vedea despre discutia noastra despre a conduce o patrula.
-Super!
Baiatul facu o scurta plecaciune in fata celor 2 si parasi sala in spatele sau auzindu-se strigatul unchiului sau anuntand-ul despre ora inceperii antrenamentului.
*In sala mare*
-Esti nebun Varin,mai stii ce ti-am zis atunci cand l-ai luat pe Jack sa-ti fie fiu?
-Da,dar cateva antrenamente nu strica...In plus,nu isi poate da seama ca esti tatal lui...
-Asa e...Dar nu ma pot concentra cand e in preajma,chiar acum mai aveam putin si il imbratisam cand arata sabia!Iti spun frate,treaba asta nu va mai tine mult...
-Nu iti face griji pentru asta,mai bine te duci sa faci niste pregatiri pentru vanatoarea din seara asta si apoi sa te antrenezi cu Jack.
-Am inteles.Zise acesta in timp ce se indrepta spre iesire suparat.
*dupa cateva ore*
-Bine baiete,vreau sa ma ataci acum pentru a-ti arata cum e cu contraatacul.
-Ok...
Tanarul sari pe barbat cu sabia de lemn in fata dar mentorul sau se apara si cu o miscare fulgeratoare ii duse sabia la gat.
-Priceput?
-Da.
Baiatul repeta figura in timp ce mentorul sau se tinea de planul initial fara sa-si dea seama ca la nici 10 cm de el sabia isi schimba directia de la piept la gat.
-Acum nu mai poti contraataca nu?
-N...u...Se balbai barbatul.De unde ti-ai dat seama asa repede?
-Pur si simplu am actionat cu cap.
-Foarte bine.
Soarele incepea sa apuna in timp ce Thorn spunea aceste cuvinte iar apoi isi aminti de vanatoare.
-Trebuie sa plec!
-Alta vanatoare de dragoni?
-Stii cum e tatal tau...Spuse acesta in timp ce fugea spre sat.
Dupa ce Thorn s-a indepartat Jack a auzit un sunet ciudat in padure,s-a dus sa caute si a descoperit ceva uimitor,un cosmar monstruos verde prins intr-o capcana pentru dragoni.
-La naiba!Asta e sansa mea sa ucid un dragon.
In timp ce se pregatea sa scoata sabia tanarul vazu in ochii creaturei frica asa ca din mila ii desprinse piciorul din capcana si ii facu o cataplasma din frunze tamaduitoare pe care o aplica pe rana.
-Asta ar trebui sa te faca bine in cateva zile...
Jack se uita la dragon iar acesta la Jack iar fara sa isi de-a seama baiatul intinse mana pentru al atinge iar dragonul isi lasa capul jos pentru a fi atins.
-Nu sunteti niste bestii ucigase cum spunea tata,esti chiar dragut!
Dragonul il linse pe fata cu afectiune iar acesta incepu sa rada in hohote.
Incepu sa faca un foc iar dupa aceea adormi langa noul sau prieten.Personajele:
Jack:Dragonul:
CITEȘTI
Academia dragonilor
FantasyEste o poveste din universul How to train your dragon.Il are ca protagonist pe Jack,un tanar de 15 ani de pe insula Dragonului de foc reuseste sa puna capat unui lung razboi dintre semenii sai si dragoni.