Fırından çıkardığım tepsiyi yavaşça tezgaha bıraktım.Pastanede en çok satılan kurabiyelerden yapmıştım.Bol çikolatalı ve çikolatalı parçalı kurabiye.Kurabiyeleri tezgaha dizerken bir tepsiyi ayırmıştım.Arkadaşım Alice bu kurabiyeler için herşeyi yapmaya hazırdı.Sabahın erken saatleriydi.Çoğu kişi ya sabah kahvaltısı için geliyorlardı ya da işe gitmeden evvel kahvaltılık ürünler almak için hızlıca girip çıkıyorlardı.Okul saatime daha vakit olduğu için pastaneyi ben açmış o arada sıcak kurabiyeler yapmıştım.Annem ve babam benden sonra gelirlerdi ve herşeyi hazır görünce çok mutlu olurlardı.Alice için hazırladığım kurabiyeleri kutuya yerleştirirken ailemin neşeli seslerini duydum.Kutunun kapağını kapatıp belimdeki siyah pembe önlüğü çıkararak ön tarafa geçtim.Babam paltosunu çıkarıp askılıda asarken annem çantasını dolaba yerleştiriyordu.
Babam Renee Fransa'lı bir ailenin ilk çocuğu olarak dünyaya gelmişti.Esmer,mavi gözlü ve siyah saçlarıyla çok yakışıklı bir adamdır.Ailesi Fransa'da pastane işiyle tanınıyorlardı.Aile mesleği olarak devam ettiriyorlardı.Babam pastanesini çok sever.Ayrıca çok iyi bir şeftir.İnsanlar babamın tatlılarını yemek için hergün pastanemize uğrarlar ve babamı da çok severler.Çok sıcakkanlı bir adamdır babam.Annemle de Fransa'da tanışmışlar.Annem gençliğinde dünyayı gezme hayallerine Fransa'da başlamış.Büyükbabamın pastanesine gittiğinde babamın ona meşhur çikolatalı kurabiye ikram etmesiyle başlamış ilişkileri.Annem geri dönmek zorunda kalınca babam herşeyi toplamış ve New York'a gelerek annemi bulmuş.Evlenip kendi pastanelerini açmışlar.
Annem Dianne ise New York'a doğup büyümüştü.Sarışın,mavi gözlü melek gibi bir kadındır .Annesi ve babası doktordu.Annemi asla doktor olması için zorlamamışlar.Annem hayallerindeki dünya gezisi olayını babamla tanışınca tamamladığını söyler her zaman.Annem babamla bu pastaneyi işletmeyi hiç bir şeye değişmeyeceğini söylüyor.Beraberken her zaman mutlular ve her zaman beraber hareket ederler.
İkisine de sıkı sıkı sarılıp askıda olan paltomu ve çantamı alıp 'Sizi çok seviyorum ama okula da gitmem gerek' diyerek pastaneden kendimi dışarı attım.Kulaklığımı kulağıma takıp sabah çektiğim kurabiyelerin resmini paylaştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çikolatalı Kurabiyem (Texting)
ChickLitBenim adım Diana. Ailemin bir pastanesi var.Okuldan sonraları pastanede çalışıyorum.Bazen kasaya bakıyor,bazen pasta yapıyor basende garsonluk yapıyorum.İşimizi seviyorum.Pastanemize hergün farklı insanlar gelir.Çok fazla çevresi kalabalık olan kızl...