Yüce Mevlam, kurban olduğum Allah'ım. Bu kulunu benim her işimi baltalasın diye mi dünyaya yolladın?
İki hafta önce Kyungsoom, canımın ciğeri bizde kalmıştı da ben de onun başının altına anahtar koymuştum ya sabahına heyecanla uyandım ve Kyungsoom uyanana kadar meleksi güzelliğini izledim, bir insan nasıl bu kadar güzel uyuyabilir aklım almıyor cidden. Keşkem uyuduğun yatak, başını koyduğun yastık ya da sarındığın yorgan olaydım da benimle uyuyaydın.
Neyse asıl konuya geliyorum. Çiçeğim uyandığı andan cevap verene kadar abartısız seksen yedi kere sormuşumdur rüyasında ne ve kimi gördüğünü.
Seksen sekizinci soruşumda aldığım cevap neydi biliyor musunuz?
Park Chanyeol.
Bak ben bu çocuğu gebertirim. Demek sen benim güzel gözlü, narin tenli, dolgun popişkolu yarime kanka ayağı göt ayağı yapacaksın ha Park GICIKOLDUĞUM Chanyeol. Hah yemezler gülüm yemezler, burada yenilecek bir durum varsa bu benim Kyungsoom'u yememdir.
Uff ne yerim ballı kaymaklı ekmek kadayıfımı var ya. Zaten şeker gibidir de teni. Senin tenini yalayamadığım her güne yazıklar olsun ya.
Bugünün anlam ve önemi olarak sizinle bir şarkı paylaşmak isterim dostlarım.
Depresyondayım, unutuldum, aldatıldım.
Kyungsoom'u rüyada bile olsa Chanyeol'e kaptırdım, çok yalnızııığğmm...
"Jongin kilitlendin kaldın yine. Olum bir tepki versene niye Chanyeol'e öyle bakıyorsun?"
Bababababak hele hele hele havalara bak hele sen. Yırtılmış sarı tuvalet terliği kılıklı herif bir de bizim okula kaydını aldırmış zaten. Bizim sınav haftamızdı ya bir baktık Park Kyungsoom'uElimdenAlmayaÇalışan Chanyeol bizim okula damlayıverdi. Dönem ortasında ne öyle havalar löp diye geldin seni nasıl alalım şimdi biz bu okula diye sorarlar adama. Yani bence sormalılar adama. Ama sormamışlar bu adama.
Kısacası money talks!
Adam el altından bağış fonu adı altında yüklü bir miktarla kaydını buraya aldırıyor. Peki bu durumdan en çok kim mutlu? Bizim paragöz müdür bey amcamız ve bol nar ekşili çigköftem Kyungsoom, yani kısaca ben hariç herkes.
Platonikyusların Altın Kuralları
VolBilmemKaç: Düşmanını yakından tanı. Onun olduğu ortamlarda sen de ol ve sevdiceğinle onu asla yalnız bırakma!
"Sü ve lük kalkın Kyungsoom'un masasına gidek. Gözümün önünde bir yalamadığı kaldı herifimi."
Jongdae ve Sehun anında ışık hızında yerlerinden kalkıp beni de koltuk altlarımdan tutarak kaldırdılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Platonikyusu Anlama Kılavuzu
Fanfiction30 saniye... Söyleyemem, söyleyemem olmaz, böyle bir şeyin mümkünatı yok, Jongdae senin ben ebeni atla kaçırayım, gerçi eben de yoktu senin, neyse konumuz bu değil. 20 saniye... "Jongin söyle gitsin, en fazla ne olabilir ki?" "BENİ DUYABİLİR, GERİ...