2. O lume in care linistea e un moft

10 0 0
                                    


         Si-apoi dupa momente si momente de revolta si razboi, dupa atatea suflete intalnite cu moartea pentru un strop de libertate, am castigat. Ce? Nimic, asta spun eu.

Daca ne uitam la viata contemporana pe care o traiesc acestia o sa observam ca: inca mai exista crime, droguri, violuri, jafuri, arme, gang-uri, bullying la scoala (dar subiectul asta il vom aborda cu alta ocazie).

Oare de ce? Nu si-au castigat libertatea? Nu sunt fericiti?

Nu, si voi spune si de ce. 

Totul este pus in acte, totul e scris perfect, totul e pus la punct. Ba nu, nu-i asa, mereu va mai ramane un strop din trecut.

Dupa revolutie, chiar daca consecintele pentru rasism ar fi fost mari, nu ar fi fost destul pentru a inlatura orice strop de rasism.

Ganditi-va, dupa revolutie BAM, toata lumea-i egala, haha, foarte tare, toata lumea-i fericita; nu cred ca-i asa...

Poate in cazul sclavilor, a unor cazuri prea evidente ca sa nu le observi, poate acestea s-au rezolvat dar ar fi un lucru stupid sa credem ca dupa o lege toata populatia si-a schimbat mentalitatea, mereu va mai ramane un pic din trecut, mereu.

Sa intram in delatii, de ce credeti ca exista ganguri, crime si toate acestea? Pentru ca:

1. O parte din lumea a continuat sa fie rasista in ciuda legii, chiar daca a fost vorba in spatii restranse, multi ''albi'' nu au putut accepta faptul ca acum ''negrii'' sunt egali cu ei.

2. Negrii vazand ca lumea inca ii mai trateaza cu scarba si legea nu se respecta au inceput sa se frustreze intrand in confuzie, au inceput sa porneasca scandaluri in spatii restranse.

3.Albii au incercat sa faca ce au putut, prin autoritati, politie, educatie, ca sa regleze asta, nu s-a putut, pentru ca mereu mai ramane un strop.

4.Unii albi tratandu-i in continuare cu scarba pe negrii si ei la randul lor nu au mai putut crede in adevarul ''anti-rasism'', au inceput sa se adapteze la situatie.

5. Lumea a fost invaluita de confuzie si frustrari.

6. Lumea n-a stiut cum sa mai raspunda situatiei.

7. S-au facut chestii de rahat in mod inconstient.

8. Unii negrii si-a pierdut speranta ca va mai exista un viitor anti-rasism.

9. Au inceput sa recurga la lucruri mici, furturi, droguri ca sa isi aline suferinta.

10. Lumea continuant sa fie intr-o tensiune constanta a inceput sa se ''bata intre ea''.

11. Negrii au inceput sa violeze, omoare, sa se retraga in cartiere, sa se uneasca, sa formeze gang-uri.

12. Negrii au urmat sa ajunga la inchisoare, multi facand copii in timpul de dinainte, prin violuri sau nu.

13. Negrii au iesit din inchisoare si au cauzat si mai multa durere, au inceput sa poarte arme la ei cat mai multe, au inceput sa ameninte. Un om singur eu un om mort, un om mort nu mai gandeste, un om care nu mai gandeste ce face? Face chestii oameni buni...

14. Frustrarea, ura, tristetea si obiceiurile s-au transmis la copii, copiii urmand sa adopte aceleasi convingeri si sa se adapteze la mediu, multi traind in medii pline de tensiune si frica au trebuit sa recurga la lucruri pentru a supravietuii, cum ar fi, sa nu arate nici un pic de sensibilitate, sa intre in conflicte pentru a parea cool si a se sublinia mai mult ideea ca ei sunt niste baieti foarte puternici, siguri pe ei, care stiu sa se descurce in viata. Au inceput sa se afirme prin violenta.

15. Copiii acestia au inceput sa-i influenteze foarte mult si pe ceilalti albi de la scoala, incepand sa apara si gang-uri de albi, incepand sa se afirme si mai tare ideea ca ''Lumea e un loc de cacat, nu poti avea incredere in nimeni, pentru a supravietuii trebuie sa te adaptezi, pentru a supravietuii trebuie sa recurgi la chestii.''

16. Apoi a continuat  infernul, copiii avand nevoie de atentie, vrand sa fie apreciati si sa atraga privirile oamenilor care sa spuna ''ce puternici si cool sunt'', au inceput sa recurga cat mai mult la lucruri materiale, masini scumple, branduri scumpe, femei ''scumpe''. Acestia pentru acelasi lucru au inceput sa faca sala, sa devina mari pentru a impune respect, atentie si.... cel mai important... frica, pentru ca acelui ce ii este frica nu il va confrunta si se va crede mai inferior decat el, asta-i psihologia din spatele nostru. 

17. Negrii ce n-aveau bani pentru a-si platii taxele au fost si mai mult influentati de ''curentul'' acesta, lipsa de bani i-a facut sa faca lucruri si lucruri cat mai rele, si asa s-a ajuns la agonia din spatele cortinei.

18. Cativa au incercat sa mai creada in ceva, lumea rece i-a refuzat, au cazut, putini au reusit sa se ridice.

19. Presiunea pusa pe oameni i-a facut sa nu mai gandeasca, i-a facut sa nu-ti auda vocea interioara, doar voci ale egoului, prea mult galagie, prea multa agitatie, prea multa tensiune, prea mult frica...! 

20. Lucrul acesta se transmite din generatie in generatie, partea intunecata a luat controlul


  ''Un om singur e un om mort, un om mort nu mai poate gandi, un om care nu mai poate gandi ce face? Face chestii oameni buni...''  

Radacinile actiunilor negrilorWhere stories live. Discover now