-5- Büyük Sürpriz

75 5 1
                                    

Öncelikle söylemek isterim ki biliyorum bölümleri geç yazıyorum , geç yazıyorum çünkü bilgisayarımız bozuldu ve internet zor çekiyo bu yüzden zaman buldukca ve internet buldukca yazmaya çalışıyorum bazı hatalar olabilir iyi okumalar. Multide Derin :DD

*******

İnanamıyoruum o gelmiş olamaz ! Ama gözümün önünde duruyodu . Ona doğru koşarak ilerledim ve boynuna kollarımı doladım onu çok özlemiştim ve Antalya'dan taşındıklarından beri üstünden 2 yıl geçmişti ve biz hiç görüşememiştik boynundan ayrıldıtan sonra konuşmaya başladım " Derin sen ne zaman buraya geldin seni çok özledim ve evimizi nerden buldun?" derken kafamı anlamamışım gibi sağ tarafa doğru yatırdım. O arada da uzun bi konuşma başlattğımı anladım çünkü Derin'i çok iyi tanırdım bu surat mimiği uzun bi süre sana iki yıl içinde ne yaşadığımı anlatcam tabi sende bana anlatcan anlamına gelir evet ayrıntılı oldu ama bu anlama geliyo. Derin normailde çok iyi tatlı biraz küfürbaz ve baya bi eğelencelidir aslında benim tüm arkadaşlarım çok eğelencelidirler. Ama bi arkadaşa zarar gelirse veya bi mevzu olursa tüm kişiliği değişir ve manyaklaşır bu konulara girmeyi çok düşünmüyoum ama bende aynı tiptenim yani. Şimdi düşüncelerden ayılmam gerek çünkü Derin konuşmaya başladı bile."Sen yokken hayat nerdeyse hiçbişeydi seni çok özledim ve çok değişmişsin ama sana süper bi haberim var " dedi ve sustu tabi bende hevesle" Yaaa neeeee " diye bağırdım bazen çok fazla çocuksu olabiliyordum tamam . Ve beni bekletmemek için hemen başladı "Ben buraya taşınmaya karar verdim ve istersen birlikte aynı eve de çıkabiliriz süper fikir olmaz mı?" dedi va aklıma dank etti biz neden dışarda duruyoduk ki hemen çantamdan anahtarımı çıkardım ve kapıyı açtım.Aslında aynı evde kalma işi süper olabilirdi . Annemlere sormaya karar verdim zaten bolca paraları da vardı . Annemlerin yanına gittim ve bekletmeden sordum zaten izin verceklerini de biliyodum ama habersiz de olmazdı annemlerin cevabını da aldıktan sonra odama geçtim ve Derin le birlikte ev ve mobilya seçmeye başladık. Derin'de yanında bilgisayarını da getirdiği için ben ev aradım ben evi ararken Derin'de mobilyaları aradı ve satın aldı ben ev alma konusunda proydum o da mobilya ve ya aksesuar seçiminde proydu ve bende evi bulup satın aldım ev iki katlı ve çok güzel bi evdi evi şöyle düşündüm bi oda benim bi oda Derin'in iki misafir odası ve çalışma odası gibi bi yer vardı ama tek sorun şuydu ki evde iki oda boşuna mal mal duruyordu bende umruna takmadım ve got göte gitsin deyip geçtim. Tabi buna göre de ev eşyalarını da aldıktan sonra kızlar gecesi yapmaya karar verdim. İkimizde iki yıl içinde yaptıklarını anlattık , bende tabiikide Selim'i de anlattım ve Derin'İn ağzı açık kaldı.

**********

Sabah olduğunda okula gitmek için hazırlandım , fark ettim de Derin nereye ve hangi okula gitcekti valla beniki olursa süpper olurdu off yaa yine çocuklaştım pufffff.Koşarak misafir odasına gittim çünkü eve yerleşene kadar Derin misafir odasında kalcaktı odaya girdiimde aniden konuya girdim" Derin sen hangi okula gitcen?" O da cevap verdi anında suratında kocaman bi gülümsemeyle "Seninkiyle aynı okula yani bende TED Liesine gitcem ve büyük bi inatlada senin sınıfına girbilmeyi başarabildimm .! " sözü bitirdiği anda çığlık attım ve aklıma geldi Selim beni evin önünde bekliyicekti.Acaba Derin'i gördüğünde nası bi tepki vercek ? En önemlisi de Derin Selim'i görünce napcak iki tane sonucu bilmediğim önemli bi o kadar da garip soularım var . Derin'e "Derin beni evin önünde Selim bekliyo olmalı istiyosan ve hazırsan inelim "dedim ve indik. Ayakkabı dolabından kendime siyah converslerimi aldım Derin'de babetle geldiği için onada bi tane beyaz bi vans verdim. Dışarı çıkınca tam da beklediğim gibi Selim kapının önünde duvara yaslanmış ve kulaklıkları kulağınde bi şekilde beni bekliyodu yani artık bizi ve şimdi kafama şu özel danklarımdan biri dank etti (evet biraz fazla dank etti kullanıyorum.)ben Derin'le birlikte farklı bi eve taşınırsam ve o ev bu sokakta olmazsa Selim'le birlikte okula gidemezdik . Evet biliyorum bu o kadar kötü duyulmuyo ama hissetmek farklı bi kere taammııı ??!! Yolda yürürken bu merakla yaşayamayacağımı anladım ve Selim'in kulağındaki kulaklıklardan birini aldım ve kendi kulağıma taktım Selim bana şaşkın bi şekilde bakarken Derin hala etrafa bakarak mal mal yürüyodu . Valla Selim güzel şarkılar seçmiş ,canımsıkılınca kulaklığı kulağımdan çıkardım ve Selim'inkini de çıkardım . Selim'e döndüm ve ciddileşerek -ki bunu neden bu kadar ciddiye alıyorum bilmiyorum- "Biz bu evden taşınıyoruz ve bu sokakta olmayabilir bu yüzden çok sık görüşemeyebiliriz ayrıca okula giderken tek başına yürümek zorunda kalcan ama ev bu sokaktada olabilir . Yanlış anlama diye söylüyorum biz derken ben ve Derin .

Selim'den

İnanamıyorum taşınıyolarmıydı tesadüfe bak ya bende kendi evime çıkmak istiyodum annemlerden de izni koparmıştım ve bide iki ve ya üç tane ev arkadaşından soruun olmaz sanırım yani acaba bende onlara sorsam mı bi arkadaşımı da alırım yanıma , ben , Doruk , Nil ve Derin aynı evde çok güzel eğlenerek yaşayabilirdik. Birinin beni dürtmesiyle düşüncelerimden kurtuldum. O kişinin Nil olduğunu anlayınca ona baktım ve "Bişey mi oldu çünkü dalıp gittin ben seni dürtmesen yola atlıyodun ve araba seni ezebilirdi. " diye endişeli bi şekilde konuştu zaten sonra da cevap vermeme izin vermeden Derin diye bildiğim kızın yanına gitti ama önemli olan bu değildi ben ne zaman bu soruyu sorabilirdim ki ? Okula geldiğimizde hep birlikte sınıfa girdik ben bu gün Derin'in ilk günü diye yerime oturmasına izin verdim ve boş bi yere oturdum. Hoca sınıfa girince selamlaştık ve otuduk madem yanımda kimse yok hem iyi bi hoca bu yüzden uyku moduna geçebilirim.

*******

Ders bitince sıramdan kalktım ve Nil'lerin yanına gittim tenefüste ikimizde Derin'e okulu gezdirdik bi ara o kişi bendim : DD Tenefüs bitince hep birlikte sınıfa gittik ve yine Derin yerime oturdu bugün böyle geçcekti sanırım . Derste tam iyi bi uykuya dalmışken hocanın "Selim senin bi cevabın var mı ? " demesiyle irkildim . Bende tabi buna hazırlıklı olduğum için hazır cevabımı verdim" Hocam soruyu tekrar sorarmısınız çünkü tam anlayamadım da ?" aslında biri ossurdu püüüü bu kokuyu duyunca da bayıldım diyesim tuttu da bu ikinci günden söylenmez yani . Hoca soruu tekrarlayınca doğru cevabı yapıştırdım ve uykuma geri döndüm. Uyandığımda ders bitmişti ve sınıfta sadece Nil , Derin onların sırasına oturmuş ve gülen bir de Cem vardı unutmadan bende sınıftaydım ; D. Kendime geldikten sonra Nil'in yanına gittim ve Can'ın yanına oturdum bende sohbete katıldım.

******* ******

Okul bittikten sonra hepimiz Nil ve Derin'İn yeni evleri adına bi parti yapmaya karar verdik bende hala o malum soruyu soramadım. Ama şimdi sorcam " Pşşt Nil ben düşündüm de hani ayrı kalıcak mışız ya bende senden ayrı kalmak istemedim ve bi karara vardım bide arkadaşım var tabiikide. Yanii şeyy bizde sizinle birlikte aynı evde kalabilir miyiz yeterince oda varsa? " Nil'in bir anda suratı güldü ve söze başladı."Tabiikide bizimle kalabilirsin arkadaşın içinde bi sorun yoksa ayrıca evde kocaman hatta iki tane ekstradan oda vardı tabi insan zengin olunca evde süper büyük oluyo. " dedi

Hayatımdaki sevgiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin