Biliyorum bölümü vote ve yorumlara göre yazcaktım ama can sıkıntısından patladım napiyim yani. Multide Doruk bulunuyo ve ayrıca birde bölüm parçası var evet sanırım bu alakasız bi şarkı olcak napaak ölek mi valla şarkıyı çok seviom yeaağğğğ . Evet sanırım bu kitabı yazmayı bırakmam gerek çünkü yazamıyorum. benden bu kadar ön konuşmalarda benim için o kadar iyi değil valla saçmalıomm yeaağğğğğ.. BEN ŞU AN MULTİDEKİ ŞARKIYI DİNLEYEREK YAZIYOM VE NASIL ŞARKI DİNLERSEM ÖYLE DUYGULARA SAHİP YAZILAR YAZIOM YANİ SLOW DİNLERSEM ÜZÜCÜ VE ROMANTİQ CANLI ŞEYLERDEYSE CANLIĞĞ ŞEYLER YAZARIIIM YEAAAAAĞĞ BU ŞARKI ÇOK İYİ YEAAAĞĞĞ !!!
Selim'den
Partiyi bi barda yapmayı düşünüyoduk ama bu sadece aramızda olcak olan bir parti olcaktı . Ayrıca Doruk'u da çağırmıştım yani elinde sonunda adam kızlarla aynı evde kalcaktı valla inş sapıklaşmaza problem çıkmaz dinimiz amin. Olm sen bunu düşünüyon da bari düşünürken önüne bak knk kapıya gircen dikkatt ! İç ses please anırmaları bi sessize alalım (şebnem gürsoy ) ve tmm ok anladık önümüze bakıyoz demeye kalmadan kapıya mal gibi ya . Tabi o sırada herkes bana bakıp anıra anıra kahkaha atıyodu . Amına goyiim bu ne biçim hayat bu ne biçim akıl. ( Olabildiğince komik yazmaya çalışıyomm ... ) Bi dur iç ses taammı sende benle dalga geçme taammı
İÇ SES : Olm malak mısın ya ben seni zaten uyardım sen bana laf yetiştirirken HAHAHAHAH cama HAHAHAHAHA yapıştığğğğnn HAHAHAHAHAH !!!
Off bi sus iç ses hep belamsın nerdeyse hergün bu iç sesi nasıl öldürürm diye düşünüyorum resmen.
Adımı duyunca iç sesimle olan kavgamı bitirdim ve o özel üç kelimeyi söyledim tu bi kontinyu...
Nil' bana bakarken ne var ayı mı oynuyo dememek için kendimi tuttum.
Bara girdiğimizde Doruk da ordaydı . Herkes Doruk'un oraya ilerledi tabi en önde de ben bu akşamki ilk planım çevremdekileri sarhoş etmekti . Tabiikide bende o sırada sarhoş olmayı planlamıyodum saka mısın. Bu plana çoğunun uyucağını bilyodum ve sanırım zaten zorunluydularda . Zaten doruk'ta problem yok adam çok kafa yaa. Biraz böyle eğlendik sonra fikrimi ortaya sundum
" Hadiiğğğ DC oynıaaaağğğk !!! "
Tabi ben bekleyene kadar içmiş ve azda olsa kafayı bulmuştm kelimeler ağzımdan yayvan yayvan çıkıyodu . Amaç sarhoş etmekti de sarhoş edemeden kafayı bulduğğğkk
İÇ SES: Olm neyin var senin bunların yanındakafa bulunurmu valla mazallah yavşarsın mavşarsın hülya avşarsın :) ( dikkat dikkat yazar konuşuyor : bunu biraz önce iç sesimle tartışırken tak diye buldum süpperrim ya ben )
Tabi hani ben mal mal konuştum ya bunlarda bana mal mal bakmaya başladılar ben ne olduğunu anlamadan her yer karardı .
"OLM noluyıırr orda kiğğm ışıkları kapadığğğ şayter mi attığğğğğ (Şayter nasıl yazılır bilmiyorum aslında nasıl söylenir onu bile bilmiyom asadsdafdadasddf ) Gözlerimdeki elleri hissdeince neler olduğunu anladıım biri gözlerimi kapamıştı .Aslında fark ettim de benim çok fazla kafayı bulmamam gerek beynim sulanıyo yağğğ
İÇ SES: OLM sonunda anladın beğğ bu ne biçim beyin valla ben olmasam naparsın mrk ediyom yaneaağğğğ.
Eyw iç ses yaniğğğ hadi bb iç ses lütfen işime gelmeyince gelme please .
İÇ SES: Ok ii bb Selim bak beni arada bi dinle ok ben de kafayı bulmazsam olm çok içmek yok valla tecavüz falan etme haaağğğ.
ok ok ii iç ses hadi bi şu cırtlak sesi sessize alalım ve noolur susalım bunlr bana bi saattir mal mal bakıyolar valla oyunu anlatmam grk bb....
"Walla banağğ öyleğğ bakmayğğnn benğm suçğğm değiilğğğ neyse beğğn oynuğğ anlatiyiğğğğmm şimdiğğ burdağğ mmmm neydiğ yağğğ haaağğhh oyundan çıkmağğk yoğğkk soruyu cevaplayamazsağğn burdaki en sert içkiyiğğ içiciğğn ok m şimdi bunlardağğğn istiyceğğm tamm mmııığğ" onlarda başlarını olumlu anlamda sallayınca ben barmenin oraya gittimveya gitmeye çalıştım mı desem valla Nil olmasa ne olurdu hiçbir fikrim yok valla ALLAH razı olsun il gardaşım yeaaağğğ. Nil'in koluna girdim ve barmenin oraya gittik ben en ağır içkilerden ü tane isterkende Nil de bir kova buz istedi yani nolur nolmaz . Nyse garsonla yollicaklarını söyleiler ve bizi de masamıza yolladılar , tam masaya gelmiken sendeledim ve tam ikimizde düşcekken Doruk kahramanım geldi kurtardı beni cnm knkm. Bi şarap şişesi aldık ve çevirdik soru kısmı Can'a cevap kısmı da Nil'e gelmişti Can "De mi Ce mi ?" diye sordu bende gözlerimi devirdim ve neden gözlerimi devirdim onu bile bilmiyorum ama şunu bilyorum ki şu göz devirme hareketi için yıllarımı vermiştim artık sonuç olarak gözlerimi çok güzel deviriyorum yanı yılların sonucu
İÇ SES: OLM sen bi deiyi göz deviriyom diyon valla gözlerini devirdiğini gören eşşek bale ediyomuş gibi sana bakar bak valla benden sana söylemesei olm sen gözlerini devirme ok...
OFFF olm bi sus bene sana git demedim valla git başımdan seni nası gebertcemben uleeen vee aaaaahhhhh yine beynim sulandı. Olm ben ne içtim yeaaağğğ çok da bişii içmemişitik ki. Ben böyle mal mal düşünürken şişe bana gelmiş ve ben tavana mal mal bakıyom iç ses neden beni uyarmadın iş sinir etmek olunca susmyon olm yaaaağ . Sus konuşma valla cevap vermem gerek sonra görürsün gününü sen ittin om seğğğğğn .
Ben anında " CESAAREEEEĞĞĞĞĞĞT " diye bağırınca herkes gülmemeye çalışıyodu ama Nil gülmemeye çalışırken domuz sesi çıkarınca diğerleri de hönkürmeye başladı ve sonra da anırmaya valla ben bunları zor sarhoş ederim valla bu günlük benden bu kadar dedim ve kendimi nereye bilmem bi yere bıraktım ve umrumda da değil .
********
Kaktığımda kafam buzlu suyun içindeydi . Neoldu amk bakışı attım etrefa da kafam buzlu suda olduğu için kimse görmdeĞĞĞĞ . Sudan çıktığımda nerde olduğumu anlamam baya uzun sürdü zaten boşa uğraştım çünkü nerde olduğumu çözemedim ki. Aalında karşımda Nil'i de görmeyi beklemiyodum Nil bana garip garip bakarken neye bektığını çok merak ettim aslında . Tam sorcakken alnıma bi şaplak yapıştırdı bekle ya neden bunu yaptı ki ağğhh hayır bu bi rüya değil peki neden bu kadar acıtıcı bi şekilde cimcikledim ki ben kendimi ah benim salak kafam ve kafama vurdum . ıyyyyy elime bişey geldiiiii baktım ıyyyy daha kötü alnımdan örümcek çıktı . Haaa şimdi anladım Nil kafamdaki örümceği öldürmştü bekle ya bu akşam noldu valla beyin gitti acaba burnumdan mı aktı . Walla koy göte gitsin... Nil'e malak malak bakmayı kestim söze başladım "Nil biz nerdeyiz "
"Şapşik yeni evine geldin waşşşşş valla interbette böyle görünmüyodu yaaa. Bayıldım buraya ayrıca senin odanda 3. katta hangisini istersen seç valla no problem da senin şu arkadaşına bişii oldu nerde bilmiyom nereye gitti onu da bilmiyom ama odalara aranızda karar verin unutma 3. kat ok " dedi ve çok şeker bi gülümseme yerleştirdi sonra da ortadan kayboldu.
********
sabah uyandığımda kimse evde değildi abicim burda neler oluya . Neyse takma kafaya sen kahvaltını et dedim kendi kendime ve kahvaltılıkları aramaya koyuldum . Kahvaltımı ettikten sonra etrafa baktım kimse yok valla sanki çok da tınımda. Beni bırakmıyıcaklardı dedim ve televizyonun karşısına dikildim. Sanki bişey eksik gibime geliyo ama ney . AAAAAAAA iç ses yok valla gitmiş yuppi yeaah !!!!! Bu sırada da mutluluk dansımı yaptım. Bu da ne biçim hareketse aklıma geleni yapıyordum . Tam mutluluk dansımı bitirmiştim ki kapı pat diye açıldı içeri siyahlı bi adam daldı ve kafama carrefoursa(kesinlikle reklam degil) poşeti geçirdi TEALLAM bu adamın sorunu ne madem hırsızsın bari işini iyi yap be bune yaa. Sonra boynum sarılan bi ip ve kafama yediğim bi şeyle yere yığldım...
EWT bu bölümde böyleydi walla bolca hata olabilir kontrol etmedim ama sonra düzeltcem hataları . Bisonraki bölüm gerçekten wote ve yorumlara göre gelcek sadece kimler neaptı onu mrk ettiğimden yorum istiyom wote ise onu bnde ndn istiyom bilmiyom . BB .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayatımdaki sevgi
ChickLitNil , hayatında aşkı , sevgiliyi veya ona benzer şeyleri tekmayan ve önemsemeyen bir kızdı ama bir gün yine hayatından nefret etmiş bi şekilde okula giderken karşısına biri çıkar-sakarlık sonucu- olur bu olay . Nil fark etmesede aşk ve sevgi kendis...